Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

3/28/2024

«Практичні аспекти виявлення та подолання освітніх втрат з української мови та літератури»

 

28 та 29 березня 2024 року на базі Великоберезовицького ліцею, проведений тренінг для  вчителів української мови та літератури»  на тему: «Практичні аспекти виявлення та подолання освітніх втрат з  української мови та літератури».  Під час навчання вчителі-словесники  підвищили професійні компетентності, отримали необхідні знання та практичні інструменти для надолуження освітніх втрат учнів. Захід проведений  на виконання  Національної програми з навчання вчителів інструментам та методикам  вимірювання та подолання освітніх втрат в рамках проєкту «Наздоженемо: курс  про подолання освітніх втрат» та за сприяння Громадської спілки «Освіторія» і  Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з Міністерством освіти і науки  України. Тренінг проходив очно впродовж двох днів.  

Педагогів навчали Майя Миколаївна  Кондирєва, методист, в. о. завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО,  Ольга Олексіївна Бас, методист відділу освітнього адміністрування Тернопільського ОКІППО,  сертифікований тренер проєкту.

Мета тренінгу  - ознайомити учасників заходу зі змістом понять освітні втрати та розриви; можливими шляхами, інструментами подолання освітніх втрат і розривів в умовах воєнного стану;   науково-методичними напрацюваннями (адаптація навчальних програм, календарно-тематичне планування, поурочне планування роботи, змістове наповнення картки для формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, структура діагностичної роботи, зворотний зв'язок тощо) з порушеного питання для забезпечення належного рівня якості навчання української мови і літератури.

Організовані  тренерами навчальні  заняття   для словесників   були насиченими, пізнавальними, змістовними,  цікавими та практичними. Вчителі випробовували на практиці нові методи та підходи, які сприятимуть подоланню освітніх втрат з української мови та літератури.

За результатами участі  для педагогів передбачено сертифікат про підвищення  кваліфікації (15 годин) від Громадської спілки «Освіторія». 











3/27/2024

 Форум освітніх експертів з проведення інституційного аудиту та розбудови внутрішньої системи якості освіти в закладах загальної середньої освіти Тернопільської області. 

📆ФОРУМ ВІДБУДЕТЬСЯ 2️⃣6️⃣ БЕРЕЗНЯ!
Програма і місце проведення заходу на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 





3/09/2024

До 200-річчя з дня народження Тараса Григоровича Шевченка

Тарас Шевченко, чи не вперше в українській літературі, став могутнім проявом волі всіх українців, які домагалися права на життя без знущання, приниження та пригноблення. Вся багатогранна творчість митця спиралась на споконвічній мрії українського народу про вільну, незалежну державу.














 

3/08/2024

 Відповідно до плану роботи КЗ Великоберезовицької селищної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», проведений вебінар для вчителів-словесників з проблеми: «Інноваційні методи роботи учнів з підручником та книгою у НУШ. Оцінювання обов’язкових груп загальних результатів (аудіювання, говоріння, читання, письмо) на основі різних видів робіт у мовно-літературній галузі».










3/04/2024

«Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів»

 

Відповідно плану роботи  КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 23.02.2024 р. о 12.00 год.   проведений методичний діалог учителів мистецтва, керівників гуртків художньо-естетичного циклу  з проблеми: «Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання  онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів». Зустріч відбувалася  на  онлайн-платформі  сервісу Google Meet.   Мета заходу  опрацювати новий етап модернізації шкільної мистецької  освіти в  НУШ пов’язаний із активним упровадженням особистісно зорієнтованого, компетентісного, інтегративного та діяльнісного підходів до змісту та організації художньо-естетичного процесу  в освітніх закладах. Завдання вчителя  не просто навчати за новими навчальними програмами, але по – новому розуміючи, сприймаючи та творчо застосовуючи інноваційні, активні принципи освіти сучасного покоління. Методичною допомогою вчителю під час підготовки до уроку і його конструюванні є підручники та інше навчально-методичне забезпечення. Водночас, кожен з підручників – це  відібраний і системно викладений мистецький матеріал, збагачений різноманітними методичними (система запитань) і дидактичними (різні види навчальних завдань) ресурсами.  Вчителі мали змогу  опрацювати електронний формат підручників  для 7 класу на сайті ІМЗО, здійснити вибір підручника відповідно до обраної  модельної програми. Поділилися досвідом   у  плануванні сучасно  уроку з Мистецтва, а саме постановкою мети та завдань. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. Були  надані рекомендації вчителям  про ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті  художньо-естетичного та мистецького напрямів.




2/09/2024

 Відповідно плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради, 09.02.2024 р. була організована та проведена тематична екскурсія для учителів художньо-естетичного циклу, вчителів-словесників та історії закладів освіти ВБ громади в Тернопільський обласний краєзнавчий музей на перегляд виставки «Полк Азов ‒ Янголи Маріуполя», створеної за ініціативою ГО «Родин загиблих захисників України «Серце нАЗОВні», присвячена героїчному подвигу бійців окремого загону спеціального призначення Національної Гвардії України «АЗОВ». З метою національно-патріотичного виховання молоді, формування активної життєвої позиції учасники екскурсії мали можливість бачити 200 постерів з фото та біографіями загиблих військових, двоє з них — тернополяни. Вражаюча історія Маріуполя – місто Марії – одна з найтрагічніших і водночас найгероїчніших сторінок російсько-української війни. Оборонці-захисники Маріуполя виконали свій наказ відповідально та віддано до кінця. Патріоти ціною власного життя, захищали державу і допомагали мирному населенню міста, зупиняючи росіян. Відвідавши виставку, ми вшановуємо їхню жертовність. Пам’ять про них буде жити вічно як про героїв, які віддали найцінніше заради майбутнього свого народу та своєї держави. Актуальний матеріал новітньої історії подій нашого часу, загиблих Героїв України є знаковий та символічний приклад важливості патріотичного виховання молодого покоління, адже це наше українське майбутнє. Отримана і почута інформація, презентація, відеоматеріали для вчителів – предметників стають живим навчальним матеріалом для уроків, позакласних заходів. Використання ідей патріотичної тематики для проведення уроків-екскурсій в освітньому процесі, практично буде корисним, цікавим, змістовним матеріалом, а учні будуть активними його учасниками. Маємо пам’ятати і кожен день працювати для нашої перемоги.

💙💛 Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!







2/02/2024

ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ВИКЛИКАХ СУЧАСНОСТІ

 02. 02. 2024 року, відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради проведено онлайн-зустріч «Організація освітнього процесу закладів освіти з національно-патріотичного виховання». Захід проходив онлайн на платформі сервісу Google Meet. Участь в онлайн-зустрічі брали заступники з виховної роботи, педагоги-організатори закладів освіти.

Метою заходу обмін досвіду педагогів та презентація сучасних форм і методів патріотичного виховання. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання як основні складові національно-патріотичного виховання, як основоположні, що відповідають як основним вимогам і викликам сучасності. Розглядалися актуальні питання національно-патріотичного виховання, використання сучасних виховних технологій в роботі педагога – організатора. Крім того, більше уваги приділено практичній роботі учнівського самоврядування щодо реалізації проєктної діяльності. Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. Процес патріотичного виховання дітей і молоді повинен мати випереджувальний характер, відповідати віковим періодам розвитку дитини та особистісним характеристикам, грунтуватися на духовно-моральних засадах.
Отже, національно-патріотичне виховання повинно наскрізно пронизувати весь освітній процес. Для цього повинна створюватися цілеспрямована, організована взаємодія дітей з батьками, педагогами, дитячими колективами, громадськими об’єднаннями, закладами культури, територіальною громадою. Система заходів з національно-патріотичного виховання має бути постійно спрямованою на кінцевий результат – виховати справжнього громадянина-патріота своєї країни.Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!