Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

3/04/2024

«Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів»

 

Відповідно плану роботи  КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 23.02.2024 р. о 12.00 год.   проведений методичний діалог учителів мистецтва, керівників гуртків художньо-естетичного циклу  з проблеми: «Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання  онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів». Зустріч відбувалася  на  онлайн-платформі  сервісу Google Meet.   Мета заходу  опрацювати новий етап модернізації шкільної мистецької  освіти в  НУШ пов’язаний із активним упровадженням особистісно зорієнтованого, компетентісного, інтегративного та діяльнісного підходів до змісту та організації художньо-естетичного процесу  в освітніх закладах. Завдання вчителя  не просто навчати за новими навчальними програмами, але по – новому розуміючи, сприймаючи та творчо застосовуючи інноваційні, активні принципи освіти сучасного покоління. Методичною допомогою вчителю під час підготовки до уроку і його конструюванні є підручники та інше навчально-методичне забезпечення. Водночас, кожен з підручників – це  відібраний і системно викладений мистецький матеріал, збагачений різноманітними методичними (система запитань) і дидактичними (різні види навчальних завдань) ресурсами.  Вчителі мали змогу  опрацювати електронний формат підручників  для 7 класу на сайті ІМЗО, здійснити вибір підручника відповідно до обраної  модельної програми. Поділилися досвідом   у  плануванні сучасно  уроку з Мистецтва, а саме постановкою мети та завдань. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. Були  надані рекомендації вчителям  про ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті  художньо-естетичного та мистецького напрямів.




Немає коментарів:

Дописати коментар