Навчальний рік 2024 / 2025: матеріали для роботи
Сучасна освіта – майбутнє вільної України!
Успішного, переможного та мирного навчального року вам,
незламні освітяни!
Сучасна освіта – майбутнє вільної України!
Успішного, переможного та мирного навчального року вам,
незламні освітяни!
Щодо сприяння проведенню ініціативи Усесвітній День Гідності в Україні 2024
Заходи, організовані у цей період, сприяють лідерству, ґрунтованому на повазі й підтримці глобального діалогу про гідність, залученню молоді до обговорень про значення і значимість гідності. Цього року пропонується версія уроку з оновленими інструментами і матеріалами, адаптована під різні формати проведення: офлайн, онлайн, змішаний. Докладніше про те, як долучитися та про всі матеріали – в офіційному інформаційному листі за покликанням: https://bit.ly/gdignityukraine2024
Усесвітній День Гідності 2024 - інформаційний лист (укр).pdf - Google Диск
Просимо сприяти організації та проведенню згаданих подій як важливих дискусійних просторів для комунікування ціннісних орієнтирів, зокрема в часи війни, підтримуючи добровільну участь закладів освіти.
Консультуємося з експертами
Яку документацію повинен вести класний керівник: коментар експерта Наталя Ніколайко , головний спеціаліст відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України
Хто він — класний керівник
Джерело: https://edirshkoly.expertus.com.ua/10017624
- Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи на 2024-2025 н. р.
Сценарій першого уроку 2024/2025 н.р. Тема: «Ми українці: честь і слава незламним»
Сценарій розрахован на 5-7 класи та запланован у форматі урока- бесіди.
- Сценарій (Завантажити)
- Презентація (Завантажити)
Цільова аудиторія (вікова категорія): 5-7 класи (10-13 років)
Мета (формувати компетентності):
предметні: поглибити знання учнів про кращі риси національного характеру українського народу як передумову його сили і незламності;
комунікативні: розвивати мотивації до готовності в майбутньому захищати і прославляти державу;
ключові: формувати активну громадянську позицію, утверджувати національну ідентичність громадян на основі духовно-моральних цінностей українського народу;
інформаційні: розвивати стійкість до впливів пропаганди країни – агресора;
загальнокультурні: виховувати самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків; почуття гордості й приналежності до незламного українського народу;
Форма заняття: урок-бесіда.
Перший урок для 1-11 класів у 2024/2025 н.р.
Авторські сценарії першого уроку для початкової школи 2024/2025 н.р.
Перший урок у 1 класі «Казкова подорож в країну знань і мрій»
Перший урок-подорож у 1 класі з елементами STEM «Я люблю свою країну» + Презентація
Урок Знань у 1 класі Нової української школи «Перший раз у перший клас»
Перший раз у перший клас. Я люблю свою країну
Розробка першого уроку «Перший раз у перший клас» + Презентація
Перший урок у НУШ. «Живу тобою Україно»
Розробка першого уроку “Діти єднають Україну” (1-4 клас) + Презентація
Конспект виховного заходу “Моя країна – Україна” (1-4 класи) + Презентація
Перший урок у 2 класі «Державні та народні символи України»
Перший урок у 3 класі «З Україною у серці» + Презентація
Перший урок «Щоб у серці жила Україна» (урок-квест для учнів 4 класу)
Виховний захід «Україна – непереможна держава» (для учнів початкових класів)
Перший урок “Діти об’єднують Україну” (3-4 класи)
Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку (2023/2024 н.р.)
Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку (2022/2023 н.р.)
Авторські сценарії першого уроку для середньої школи 2024/2025 н.р.
Перший урок «Ти як? Повертаємось до школи!» (1-6 класи)
Перший урок «Україна починається з тебе…» (патріотичний квест для учнів 5-6 класів)
Перший урок для учнів 6 класу «Ми – жителі планети Земля. Ми – рівні»
Перший урок для учнів 7-9 класів “Українці серед інших європейських націй” + Презентація
Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну! (урок-спілкування для учнів 5-9 класів)
Розробка виховного заходу для учнів 7-9 класів «Я вірю в мою Україну»
Перший урок «Я – громадянин України – європейської країни» (8-9 класи) + Презентація
Методичний матеріал до Першого уроку (5-7 класи)
Авторські сценарії першого уроку для старшої школи 2024/2025 н.р.
Перший урок-гра «Історична подорож у часі. Славетні імена України»
Перший урок для учнів 10-11 класів “Любіть Україну у сні й наяву…”
Креативний сценарій Першого уроку
Перший урок «Ти як? Повертаємось до школи!» (7-11 класи)
Сотні авторських, цікавих, патріотичних сценаріїв Першого уроку за покликанням->
Як провести останній дзвоник 2024: ідеї, актуальні для воєнного часуhttps://www.facebook.com/osvitoria.media/posts/pfbid0g7L8yLAVNne9Zf7x5fYbZE8McdHo6x6csCBDoVf3K52esN46NdmfKxD97ScC5XC2l
Громадська Спілка "Католицька Освіта"
Щорічно 20 лютого в Україні відзначають День Героїв Небесної СотніНаціональна пам'ять – запорука неповернення в колоніальне минуле. Це мотивація жити гідно, відстоюючи свободу і гідність як фундаментальні людські цінності. Ділимося з вами матеріали для проведення заходу до дня пам’яті героїв Небесної Сотні та річниці повномасштабного вторгнення Росії на територію України: https://bit.ly/3PcF34z Матеріал допоможе: - сформувати у дітей цілісне уявлення про значення цих важливих історичних подій- заохотити до роздумів про правдиві цінності, які мотивують відстоювати й обороняти свою Батьківщину- спонукати учнів плекати, розвивати та втілювати їх у своєму щоденному житті. Цільова аудиторія: середня та старша школа

Банк досвіду виховної роботи – ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”
Національно-патріотичне виховання
Громадянсько-патріотичне виховання
Правове виховання
Морально-духовне виховання
Військово-патріотичне виховання
Родинно-сімейне виховання
Естетичне виховання
Екологічне виховання
Туристсько-краєзнавче виховання
Формування здорового способу життя
Учнівське самоврядування
Модель інноваційної виховної системи
Діяльність класного керівника
Робота з обдарованими дітьми
Пришкільні табори
Тьютор в загальноосвітньому навчальному закладі
Трудове виховання
Превентивне виховання
Гуманітарне виховання
Наше сьогодення сповнене раптовими змінами, невизначеністю і втратами. Але освітній процес триває і з 1 вересня розпочнеться новий навчальний рік, а наші діти продовжать вчитися та вперто здобувати знання.
Рішення про проведення Першого дзвоника кожен навчальний заклад ухвалює самостійно. Цього року Перший дзвоник відбудеться знову в умовах воєнного стану, а це означає, що проведення урочистих заходів, які традиційно проводять у День знань, може бути обмежено та змінено.
Організація першого вересня в сучасних умовах вимагає від закладів освіти особливого підходу. Загалом, важливо зосередитися на безпеці, підтримці та патріотизмі, намагаючись зробити цей день незабутнім для дітей.
Пропонуємо кілька загальних порад щодо організації цього дня:
- Безпека: перш за все, важливо забезпечити безпеку учасників заходу, розглянувши можливість проведення заходу в безпечному місці.
- Комунікація: забезпечте ефективну комунікацію з вчителями, батьками та учнями. Важливо роз’яснити час і місце проведення заходу, розповісти про плани на 1вересня, дати інструкції щодо безпеки й плану дій на випадок оголошення повітряної тривоги.
- Скорочення програми: враховуючи реалії сьогодення, доцільно скоротити програму свята, зосередившись на окремих важливих аспектах заходу.
- Патріотичний настрій: використовуйте можливість, щоб надати учням позитивні емоції та підвищити патріотичний настрій. Спільні моменти об’єднують і підтримують дух колективу.
- Пам’ять та вдячність: вшануйте пам’ять тих, хто бореться і жертвує своїм життям за Незалежність України. Включіть цей аспект у програму свята, наголошуючи на важливості миру та спільної відповідальності за майбутнє. По можливості, створіть місце для покладання квітів чи символів на честь тих, хто загинув у війні.
- Символіка та декорація: використовуйте символіку, яка надихає і підтримує дух дітей та вчителів. Можливі варіанти – плакати, малюнки чи інші декорації, які відображають силу, єдність та спільні цінності; фотозона для фотографій з великими рамками, прикрасами та реквізитом, де учні роблять яскраві та веселі фотографії разом з друзями та вчителями.
Організація Дня знань та Першого уроку в умовах війни може бути викликом, але важливо знайти способи зберегти позитивний настрій і підтримати учнів та вчителів, створити сприятливу атмосферу на початку нового навчального року.
Обираючи тему для першого уроку, важливо враховувати актуальні події та виклики, з якими стикається сучасне суспільство. Перший урок має бути особливим та спрямованим на почуття спільності, мотивацію та важливість навчання заради майбутнього.
Пропонуємо ідеї можливих тем, які можуть надати Першому уроку особливого настрою:
- Тема «Спільна мрія»: створіть з дітьми образ спільної мрії, яку ви хочете здійснити разом, і вкажіть, як навчання може допомогти у досягненні цієї мети. Запропонуйте учням поділитися своїми цілями та мріями на майбутнє, спрямуйте їх на відчуття надії та позитиву навіть у важких умовах.
- Тема «Подорож у новий навчальний рік»: розгляньте навчання як захопливу подорож, на яку учні вирушають разом з вчителями. Можна створити своєрідну «мапу» цієї подорожі, позначивши на ній важливі етапи спільної мандрівки.
- Тема «Сила розуму»: розгляньте важливість знань як інструмента, що допомагає разом подолати виклики та проблеми; розкажіть про видатних українців, які завдяки знанням досягли великих висот.
- Тема «Сила практичних знань»: поговоріть про знання, які можуть бути корисними в практичному житті, особливо в умовах війни або складних життєвих обставинах. Покажіть учням, як вони можуть використовувати свої знання для допомоги іншим.
- Тема «Герої серед нас»: підкресліть героїчний дух та важливу роль кожного в умовах війни або важких подій, доцільно висвітлити приклади героїзму серед учнів, вчителів, батьків та громади.
- Тема «Без минулого немає майбутнього»: поговоріть з дітьми про те, як ми повинні шанувати пам’ять минулого, до чого призводить незнання історії та як всім спільно необхідно працювати над створенням кращого майбутнього.
- Тема «Я син/донька України»: поговоріть з дітьми про патріотизм як цінність, національну ідентичність – як діти це розуміють і що особисто для них означає бути патріотом. Учні можуть малювати портрети патріота, писати «листи до байдужих» та поміркувати і довести, чому патріотом має бути кожен.
Покликання, які можуть стати у нагоді при підготовці до Першого уроку :
- Корисні ідеї, як вчителю підготуватись до зустрічі з дітьми після канікул.
- Перший урок у новому навчальному році. На що звернути увагу?
- Як учителям розпочати навчальний процес. 42 практики та 18 відповідей на запитання від Світлани Ройз
- Кейс інтерактивних вправ та ігор для проведення Першого уроку 2023-2024 н.р. (КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського”)
- Сценарії першого уроку для 1-11 класів 2023/2024 н.р.
За основу соціально-мистецького проєкту взято
вірш Василя Ярмуша «Україно моя». До Дня захисту дитини записано патріотичний
відеовірш, який декламували діти Героїв, чиї батьки на передовій захищають Україну від російського агресора.
Серед 8 учасників проєкту були 3 дітей з
Великоберезовицької громади, а саме: Середюк Анастасія (Мишковицький ліцей),
Вібла Наталя (Буцнівський ліцей), Звір Богдан (Острівський ліцей).
ПРОГРАМА “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА” У ПОСТУПІ ДО ЦІННОСТЕЙ
Військові в школі: чи потрібні зустрічі з учнями під час війни і як їх правильно організувати – без додаткових травм для дітей та запрошених
З
16 січня до – 20 січня 2023 р. проведено (заочно) І етап конкурсу серед педагогів на кращу розробку
виховної програми для школи вихідного дня
з формування цінностей
в часи війни з російськими загарбниками,
приуроченого 10-ій річниці укладення УХВЛ. У конкурсі брала участь Кріса Ірена Богданівна, заступник директора з
виховної роботи комунального закладу
Буцнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів, яка підготувала
програму «Туристсько-краєзнавчий похід по рідному краю». «Буцнів. Подорож у минуле». Програма спрямована на впровадження, популяризацію та застосування
системи цінностей (10 новел) Української Хартії вільної людини в освітній
процес, формування духовно-моральної і громадянсько-патріотичної складових
виховання дітей та молоді, впровадження ключових компетентностей в освітній
процес. Використано педагогом краєзнавчі
навчальні матеріали, які дають
можливість до пізнання та вивчення молоддю історичної минувшини рідного краю, до культурного
надбання українського народу, навколишнього природного середовища. Здійснюючи
національно-патріотичне виховання в області краєзнавства за авторською
програмою у виховній роботі ми виховуємо
свідомих громадян, патріотів,
високих духовно-моральних цінностей та художньо-естетичної культури, формуємо у них
туристсько-спортивні знання та уміння. У програмі систематизовано тематику
навчальних матеріалів для учнів,
вчителів та керівників гуртків про населений пункт, видатних людей, релігійні
та архітектурні пам’ятки, культуру рідного краю, підготовку юних
краєзнавців-екскурсоводів, проведення екскурсії
юними туристами - краєзнавцями для школярів, батьків, громадськості.
Автори програми «В єдності наша сила» Кобель
Ірина Петрівна, заступник директора з
виховної роботи, Любачівська Тетяна Михайлівна, педагог-організатор Острівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів реалізовували цінності УХВЛ «Бути активним громадянином»
через залучення дітей та молоді до волонтерської діяльності.
Визнати
переможцями І етапу на кращу розробку виховної
програми для школи вихідного дня з формування
цінностей в часи війни з
російськими загарбниками, приуроченого
10-ій річниці укладення УХВЛ та нагородити грамотою відділу освіти Великоберезовицької
селищної:
- Крісу Ірену Богданівну,
заступника директора з виховної роботи
комунального закладу Буцнівської ЗОШ I-III ступенів.
- Кобель Ірину Петрівну,
заступника директора з виховної роботи
Острівської ЗОШ І-ІІІ ст.
- Любачівську Тетяну
Михайлівну, педагога-організатора Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Методичні рекомендації організації виховного процесу в закладах освіти у 2022-2023 навчальному році
Методичні рекомендації до проведення першого уроку в початкових класах
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України
Виховна робота завжди була невід’ємною складовою освітнього процесу, а зараз, в умовах військової агресії рф проти України, її важливість складно переоцінити. Усе, що відбувається зараз – виклик для школи, для вчителів та учнів. Звісно, постає питання: як саме працювати просто зараз, як розставити акценти?
Найважливішими напрямами виховної роботи зараз мають стати:
- психологічна та емоційна підтримка учнів;
- навчання правил поведінки в умовах воєнного стану (під час повітряних тривог, поводження з вибухонебезпечними предметами, перша медична допомога тощо);
- адаптація та підтримка учнів-ВПО;
- розвиток критичного мислення та медіаграмотності;
- національно-патріотичне виховання.
Розглянемо кожен із цих напрямів детальніше.
Психологічна та емоційна підтримка учнів
Зараз учні найбільше потребують підтримки та розуміння, академічні успіхи та оцінки відходять на другий план. Той факт, що діти, на жаль, поступово вимушено звикають до нових реалій, не означає, що вони можуть обійтися без підтримки дорослих. Вони як ніколи її потребують. Їм потрібна наша впевненість у тому, що все буде добре, наша стійкість та віра в перемогу навіть у важкі часи невизначеності.
До того ж тепер учитель додатково стає ще й справжнім психологом! Аби впоратися із цим непростим завданням, використовуйте додаткові матеріали:
- методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»;
- лист МОН від 29 березня 2022 року «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;
- Telegram-канал «Підтримай дитину»;
- стаття «Підтримка учнів в умовах війни: 5 порад учителям»;
- стаття «Як працювати з учнями, які зазнали психологічних травм»;
- стаття «Психологічна та емоційна підтримка школярів у воєнний час: ідеї та поради»;
- інтернет-конференція «Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах».
Проводьте години спілкування у форматі тренінгів, спрямованих на стабілізацію психологічного та емоційного стану дітей, навчайте учнів прийомам, які допоможуть їм швидко опанувати себе у критичних ситуаціях (і, звісно, практикуйте їх самі!). До речі, не обов’язково відкладати тематичні вправи лише до годин спілкування, ви можете виконувати їх разом із учнями на початку чи наприкінці заняття.
- стаття «5 вправ для підвищення емоційної стійкості учнів»;
- стаття «Розвиваємо навички керування емоціями: 6 дієвих вправ»;
- стаття «Саморегуляція психоемоційного стану: дієві прийоми».
Також варто пояснити учням, що всі ми реагуємо на стрес по-різному, тож інколи поведінка навіть рідних може не відповідати нашим очікуванням, а про поведінку сторонніх людей годі й говорити.
Правила поведінки в умовах воєнного стану
Нова реальність диктує нові правила життя. Тепер одне з найважливіших завдань – навчити дітей правилам безпеки, які допоможуть зберігти життя. Школярі мають знати:
- які заборони та обмеження діють під час воєнного стану;
- що таке «тривожна валіза», як її зібрати, що туди покласти;
- як діяти під час повітряних тривог (що робити, якщо сигнал застав удома / на вулиці / в магазині тощо);
- як поводитися під час обстрілів;
- що робити у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів;
- як надавати першу домедичну допомогу.
Під час виховних годин не обмежуйтеся лише поданням матеріалу у форматі лекції: на жаль, діти навряд добре це запам’ятають. Тож підготуйте тематичні пам’ятки (їх можна зробити за допомогою Canva: якщо вчитиметеся офлайн, то їх можна роздрукувати та роздати учням, а якщо онлайн – просто надіслати дітям у месенджери), брошури, плакати тощо.
Під час підготовки тематичних виховних годин вам стануть у пригоді наступні матеріали:
- брошура «У разі надзвичайної ситуації або війни»;
- стаття «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами: як провести виховну годину»;
- поради від ДСНС «Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру»;
- поради від проєкту ВзаємоДія.
Аби діти швидше запам'ятали ці важливі правила, проводьте опитування у форматі онлайн-тестів, разом створюйте тематичні плакати та буклети, запропонуйте виконати кілька навчальних проєктів тощо. І обов'язково зв'яжіться із батьками учнів: вони теж мають розуміти, наскільки важливо навчити дітей базових правил, та зі свого боку стежили за цим. Особливо за умови дистанційки.
Адаптація та підтримка учнів-ВПО
Можливо, у вашому класі вже є учні-ВПО, а може вони з'являться на початку нового навчального року. У будь-якому разі потрібно подбати про те, аби вони почували себе в новому колективі комфортно. Для розв'язання цього питання доречно залучити шкільного психолога та соціального педагога.
Звісно, дуже важливо, аби діти з числа внутрішньо переміщених осіб змогли потоваришувати з однокласниками, хоч як би вони не навчалися – онлайн чи офлайн. Контакт із однолітками в будь-якому випадку чинить позитивний вплив та допомагає оговтатися від стресу. Але не менш важливо провести правильну підготовчу роботу з класом, аби школярі зі свого боку теж допомогли новеньким.
Під час роботи вам стануть у пригоді наступні матеріали:
- стаття «У нас з'явився учень-ВПО: як познайомити дитину із класом»;
- стаття «Як працювати з учнями, які зазнали психологічних травм»;
- стаття «Три поради для протидії дискримінації та булінгу в школах в умовах воєнного стану»;
- стаття «Дистанційний тимбілдинг: 5 завдань для згуртування класу».
Розвиток критичного мислення та медіаграмотності
Про те, наскільки важливо критично мислити в будь-якій ситуації та володіти навичками медіаграмотності, говорили завжди. І тепер, в умовах війни, ми можемо як ніколи добре бачити всі наслідки активної роботи ворожої пропаганди. Вона приймає різні форми, інколи найнеочікуваніші, але ми маємо бути готові. І маємо навчити дітей теж бачити фейки та пропаганду, адже нерідко вона спрямована саме на молоде покоління, на яке легше вплинути.
Тож саме час працювати! Проводьте тематичні виховні години, в межах яких діти виконуватимуть вправи, покликані розвивати критичне мислення та медіаграмотність – це можуть бути тренінги, учням такий формат точно сподобається. Запропонуйте дітям створити тематичні проєкти та проведіть заняття, під час якого учні розглядатимуть популярні фейки, вчитимуться шукати першоджерела та проводити веріфікацію інформації. Влаштовуйте диспути, під час яких діти обговорюватимуть спірні новини та наративи тощо.
У цьому вам допоможуть наступні матеріали:
- статті, присвячені різноманітним прийомам для розвитку критичного мислення (їх можна використовувати під час годин спілкування чи навіть безпосередньо під час уроків);
- відеоматеріали (вебінари, інтернет-конференції), присвячені критичному мисленню в освітньому процесі;
- статті, в яких ви знайдете прийоми для розвитку медіаграмотності;
- відеоматеріали (вебінари, інтернет-конференції), присвячені медіаграмотності в освітньому процесі;
- матеріали від національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»;
- курс «Медіаграмотність та критичне мислення: від теорії до практики».
Вчіть школярів довіряти лише офіційним джерелам та завжди перепровіряти інформацію, особливо перш ніж поширювати її. Ми ж не хочемо перетворитися на ще один інструмент ворога в інформаційній війні?
Національно-патріотичне виховання
Тепер, в умовах повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, вже ні в кого не викликає сумнівів той факт, що зараз ми маємо приділити особливу увагу національно-патріотичному вихованню. Саме тому надзвичайно важливо:
- Проводити заходи національно-патріотичної спрямованості.
- Займатися волонтерською діяльністю.
- Розповідати дітям про українську культуру.
- Влаштовувати акції пам'яті.
- Проводити години спілкування, присвячені війни рф проти України.
- Створювати навчальні проєкти, присвячені борцям за незалежність та свободу нашої країни.
- Організовувати зустрічі із ветеранами АТО, ООС та війни рф проти України.
Стежте за тим, аби заходи були позбавлені проявів шароварщини та надмірного пафосу – він надто часто сприймається як нещирість, а діти гостро на це реагують. Краще говорити із дітьми щиро та відверто, це допоможе їм зрозуміти важливі речі.
Під час роботи вам стануть у пригоді наступні матеріали:
- Концепція національно-патріотичного виховання;
- Концепція національно-патріотичного виховання;
- заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання;
- стаття «Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання: основні заходи та цікаві момент»;
- стаття «Розвиваємо громадянську компетентність школярів: неординарні ідеї та корисні лайфхаки»;
- інтернет-конференція «Формування громадянської компетентності на різних уроках»;
- стаття «Уроки історії для класного керівника, або як відзначити в школі пам’ятні дати, щоб учні не були байдужими»;
- стаття «Сучасне патріотичне виховання в Україні та світі»;
- вебінар «Як/чи українським школярам сьогодні вивчати історію країни-агресора»;
- курс «Інструменти та прийоми формування громадянської компетентності учнів».
- Також щоденно проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
А як ви плануєте організувати виховну роботу в новому навчальному році?
Міністерство освіти і науки України (далі-МОН) зосереджує увагу на тому, що в умовах воєнної агресії Російської Федерації в Україні національно патріотичне виховання є одним із пріоритетних напрямів діяльності держави та суспільства щодо розвитку національної свідомості на основі суспільно державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність), формування у громадян почуття патріотизму, поваги до Конституції і законів України, соціальної активності та відповідальності за доручені державні та громадські справи, готовності до виконання обов'язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України.
Інформуємо, що виданий наказ МОН від 06.06.2022 № 527 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641».
Ресурс доступу: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-deyaki-pitannya-nacionalno patriotichnogo-vihovannya-v-zakladah-osviti-ukrayini-ta-viznannya-takim-sho vtrativ-chinnist-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-vid-16062015-641
Стратегічні підходи до національно-патріотичного виховання дітей та молоді визначені в Указі Президента України від 18.05.2019 № 286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання». Ресурс доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286/2019#Text
Постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 затверджено План дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки. Ресурс доступу :
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/932-2020-%D0%BF#Text
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 № 673 затверджено Державну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання на період до 2025 року. Ресурс доступу:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/673-2021-%D0%BF#n11
Про виконання зазначених вище постанов Кабінету Міністрів України просимо інформувати МОН у визначені терміни на електронну адресу Кононович Тетяни Юріївни : kononovych_t@ukr.net ( 044) 481-32-31
Зміст листа просимо довести до відома керівників і педагогічних працівників закладів освіти та передбачити у планах роботи закладів освіти у 2022/2023 навчальному році заходи щодо підвищення рівня національно-патріотичного виховання учасників освітнього процесу.
Інноваційні технології на уроках художньої культури
Немає коментарів:
Дописати коментар