Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

Гурткова робота в школі

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

 

Конспект (план-конспекти) заняття

Гурткове заняття - та навчальнаситуація, той «сценічний майданчик», де не тількивикладаютьсязнання, а й розкриваються, формуються та реалізуютьсяособистісніособливостівихованців.

Враховуючи специфіку роботи в гуртках кожен керівник вишукує, випробує власні знахідки, що відповідають його напряму роботи, його вихованцям.

Однак, є загальнівимоги доскладання конспекту (плану-конспекту) заняття, якихпотрібнодотримуватися.

Схема-конспект гурткового заняття
Тема заняття
Мета заняття (навчальна, розвивальна, виховна)
Завдання заняття (бажано)
Методи (бажано)
Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований)
Вид заняття
Форма заняття
Обладнання: таблиці, плакати, посібники, схеми, моделі, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми,
  література тощо.
Очікуваний результат (бажано)

Хід заняття
(його структура залежить від типу заняття)
І. Вступна частина
— повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;
— актуалізація опорних знань;
— мотивація навчальної діяльності гуртківців.
II. Основначастина
— висвітлення керівником матеріалу нової теми;
— оволодіння новими теоретичними та практичними знаннями;
— залученняучнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота;
— підведення гуртківців  до узагальнень, висновків.

11.08.2022 р. «Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», лист МОН № 1/8507-22 від 27 липня 2022 року
https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/62e/3a0/c91/62e3a0c91e07a717940942.pdf
10.06.2022

Основні напрямки роботи гурткової роботи в умовах дистанційної освіти 

Дистанційна робота гурткової роботи в ЗЗСО  в умовах воєнного стану організована за допомогою  платформи НЗ, сервісів Google, Viber, Zoom, Google Meet.

На сайтах у  Великоберезовицькій ЗОШ І-ІІІ ст, Острівській ЗОШ І-ІІІ ст., НВК « Мишковицькій ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»    опубліковані розклади роботи гуртків, різноманітні  корисні відеоматеріали. Заняття проводяться почергово в залежності від навчального матеріалу  (синхронна або асинхронна комунікація), способу практичної роботи  (індивідуальна або групова комунікація).

Підбиралися керівниками гуртків навчальні матеріали різного формату (текстові, відео, презентації тощо).

 Допомагали педагогам хмарні сервіси виконувати спільні роботи разом з учнями відповідно до навчальної теми, зокрема: різноманітні проекти, спільні презентації, інтерактивні  карти.

Окремі навчальні заняття, роботи, виступи учнів, що були виконані на заняттях гуртка протягом навчального року, звіти гуртків за 2021-2022 н.р будуть розміщуватися на сайтах ЗЗСО , у соціальній мережі Facebook .


РОБОТА ГУРТКІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ НА ПЕРІОД 

ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ


Методична стаття «Особливості дистанційної роботи керівника гуртка»

Запропонована стаття розроблена на допомогу керівникам гуртків закладів позашкільної освіти. Стаття сприятиме педагогам у пошуку і розробці власного інструментарію у структурі дистанційного навчання  В публікації запропоновані різні дистанційні форми проведення занять у гуртку.

У час потужної інформатизації дуже багато напрямків діяльності переноситься в мережевий формат, інтернет-технології стали піковим переломним моментом людства. Не обійшов стороною цей процес і освітян. Період вимушеного карантину, протягом якого працюють педагоги та навчаються діти україни та світу, — період змін, нововведень, перезавантаження поглядів, ідей, теорій. Тому топовою темою, головно, стало дистанційне навчання.

Дистанційне навчання — це форма навчання з використанням комп`ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію педагогів та учнів/вихованців на різних етапах навчання і самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.

Безумовно, наразі більшість закладів освіти не готові і не мають досвіду роботи за дистанційною формою. Тому під час вимушеного карантину педагоги шукають нові способи роботи з дітьми. Оскільки позашкільна освіта перебуває у стадії потужного розвитку, саме керівники гуртків допомагають вихованцям проводити дозвілля творчо, продуктивно, змістовно та цікаво.

Важливі завдання для сучасного педагога — це медіаграмотність, навички роботи з технологіями, креативність та, безперечно, бажання працювати. Бо саме від бажання залежить продуктивність роботи з дітьми на відстані, баланс часу та розподіл завдань, впровадження нових ідей.

Звичайно, виконання домашніх завдань, які щоденно надходять в онлайн-режимі, вимагає самостійності, посидючості, відповідальності та витрат енергії, емоцій і часу. Тому керівники гуртків закладів позашкільної освіти мають за мету розвантажити дітей, зацікавити у новому форматі, дати можливість пофантазувати і попрацювати творчо, при цьому не виходячи за межі освітнього процесу, — дотримуючись всіх вимог, планів, графіків.

Для позашкілля дистанційне навчання є інновацією, бо це не лише абсолютні зміни у подачі інформації, що унеможливлює проводити групові заняття в колективах естетичного напряму, приміром для гуртків хореографії чи то циркових студій, це і нововведення, які переносять усі попередні форми роботи педагога з дітьми в онлайн-режим. І тому від того як саме педагог вибудує схему діяльності з вихованцями (тотожно з планом та графіком роботи), залежить продуктивна робота колективу гуртка.

Не дивлячись на вимушений формат роботи, дистанційне навчання все ж має свої переваги:

актуальність ;

гнучкість (можливість викладення матеріалу з урахуванням здібностей дітей);

інтерактивність (активне спілкування педагога з дітьми у незвичному форматі посилює мотивацію до навчання, поліпшує засвоєнню матеріалу);

можливість одночасного використання великого обсягу навчального матеріалу будь-якою кількістю вихованців.

Створення єдиного освітнього середовища (особливо актуально для групової форми навчання — проведення колективних дискусій, чатів), відсутність психологічних бар`єрів.

Дистанційне навчання, що здійснюється за допомогою цифрових технологій, має наступні форми занять:

чат-заняття (здійснюються з використанням чат-технологій, проводяться синхронно, тобто всі учасники мають одночасний доступ до чату);

веб-заняття — дистанційне заняття, конференції, семінари, ділові ігри, практикуми, проведені за допомогою засобів телекомунікацій та інших можливостей Інтернету.

Дистанційне навчання у закладі позашкільної освіти включає сукупність наступних заходів:

засоби надання освітніх матеріалів для вихованців гуртка;

засоби контролю виконання завдань;

засоби інтерактивної співпраці керівника гуртка та вихованців;

можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією.

Найдоступнішими та найлегшими засобами зв`язку з вихованцями гуртків та проведення онлайн-занять залишаються:

месенджери (чат, групу, спільноту можна організувати на платформі Facebook);

Телеграм (створення групи для переписки та обміну файлами, голосові повідомлення);

Інстаграм (бесіда для переписки (фото не зберігається, лише створення скріншотів), запис голосових повідомлень та включення педагога у прямий ефір (в режимі онлайн діти можуть задавати запитання);

Вайбер (чат для переписки та обміну файлами, можливе підключення понад 20 осіб, але без відеозв`язку);

Skype (можливість підключити в бесіду зі зв`язком хорошої якості до 30 осіб);

You-Tube-канали (можливість через посилання надавати доступ до відео-занять або поширювати вже змонтовані освітні ролики згідно обраної теми).

Наразі існує багато пропозицій для впровадження освітнього процесу, найпоширенішими платформами вважаються:

платформи (Kahoot, Quzizz, Idroo, Miro (допоможуть педагогам швидко підібрати чи розробити власні завдання для своїх вихованців на самостійне опрацювання);

використання платформ для онлайн-конференцій (zoom.us, hangouts.google.com);

система ClassTime (безкоштвний сервіс, де педагог може використати 9 абсолютно різних і нестандартних типів запитань з можливістю надання доступу дітям),

віртуальний клас ClassDojo (працює на ноутбуках, ПК, планшетах, смартфонах). Педагог, зареєструвавшись на платформі, додає вихованців та створює публікації, прикріплюючи фотографії, скріншоти, посилання на веб-ресурси. Також перевагою платформи є можливість ставити запитання, коментувати.

Підтвердженням дистанційної роботи педагога-позашкільника в умовах навчання під час карантину є дописи, публікації, пости в соціальних мережах з результатами роботи дітей (малюнки, тести, власноруч виконані роботи з декоративно-прикладного мистецтва, відео, селфі тощо), а також публікації на освітніх платформах розробок занять, майстер-класів, сценаріїв, по можливості — відеозанять.

Не треба забувати і про можливості дистанційного навчання — професійного зростання педагогів-позашкільників — це, перш за все, реєстрація та поширення матеріалів з власного досвіду на популярних освітніх платформах — «Всеосвіта», «На урок», «Педрада», «Освіторія», участь в освітніх проектах, перегляд вебінарів, онлайн-семінарів, а також отримання сертифікатів.

Нині кожна сучасна освічена людина має володіти чималим багажем знань та вмінь, постійно оновлюючи та впроваджуючи нові ідеї. Тому дистанційне навчання — це можливість спробувати свої сили у новому амплуа, можливість «перезавантажити» власну систему поглядів на освітній процес та залишатись «конкурентноспроможним» педагогом.



НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГАМ. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

1. Положення про дистанційне навчання, затверджено наказом МОНУ №466 від 25.04.2013 (зі змінами відповідно наказу МОН №1115 від 08.09.2020)

2. 35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ

3. Навчання вдома: практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз

4. Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання

5. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція

6. Як провести віртуальний урок: покрокова інструкція та лайфхаки вчителів з усього світу

7. Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція

8.  Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні

9. Корисні посилання на інтернет-ресурси за напрямками позашкільної освіти 

10. 120 безкоштовних онлайн-курсів від українських навчальних платформ: Prometheus, Edera, ВУМonline, Wisecow (з сайту ДОН)

11. Інструкція по користуванню Zoom (за матеріалами greenforest.com.ua)

12. Покрокова інструкція для викладачів з використання Viber для дистанційного навчання

13. Особливості дистанційної роботи керівника гуртка закладу позашкільної освіти під час карантинного періоду

14. Дистанційне навчання у позашкільному закладі освіти. Скарбничка корисних посилань 

15. Посібник "Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації"

16. Лист МОН №6/604-20 від 30.04.2020 р. "Про особливості організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти під час карантину"

17. Лист МОН №6/643-20 від 19.05.2020 р. "Про надання організаційно-методичних рекомендацій щодо навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті" (додаток до листа)

18. Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

Гурток (секція, клуб, творче об’єднання) – основна традиційна форма реалізації змісту позашкільної освіти і виховання учнів як у процесі вивчення окремого навчального предмета чи їх сукупності, так і різноманітних інтегрованих курсів у межах навчальних програм, затверджених МОН України чи адаптованих навчальних програм. За своєю сутністю гурток – це специфічна спільність дітей та учнівської молоді, яка ґрунтується насамперед на добровільності, спільності інтересів, спрямованості на певний вид навчальної та практичної діяльності; середовище, де забезпечуються умови інтелектуального, духовного і фізичного розвитку дітей, реалізація їхнього творчого потенціалу в галузі позашкільної освіти і виховання та створюються комфортні умови соціальної адаптації до умов реального життя.

Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється в період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка.

Розклад роботи шкільних гуртків, затверджений директором школи, повинен бути розміщений на видному місці у фойє школи.

У канікулярні, вихідні та святкові дні шкільні гуртки можуть працювати за окремим планом, затвердженим директором школи.

Тривалість одного гурткового заняття визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів:

  • віком від 5 до 6 років - 30 хвилин;
  • віком від 6 до 7 років - 35 хвилин;
  • старшого віку - 45 хвилин.

Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка і визначаються режимом щоденної роботи.

Гуртки, групи та інші творчі об’єднання класифікуються за трьома рівнями:

  • початковий рівень – творчі об’єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів, виявлення їхніх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;
  • основний рівень – творчі об’єднання, які розвивають інтереси вихованців, учнів, дають їм знання, практичні вміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації;
  • вищий рівень - творчі об’єднання за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, учнів.

Відповідно до рівня класифікації визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, їх чисельний склад, а також обирається програма.

Середня наповнюваність гуртків, груп та інших творчих об’єднань становить, як правило, 10 – 15 вихованців.

Наповнюваність окремих гуртків, груп та інших творчих об’єднань може встановлюватися директором навчального закладу залежно від профілю, навчальних планів, програм та можливостей організації навчально-виховного, тренувального процесу, рівня майстерності вихованців, учнів і становить не більше як 25 осіб.

Прийом до гуртків може здійснюватися протягом навчального року за бажанням вихованців, учнів за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, як на безконкурсній основі, так і за конкурсом, умови якого розробляються навчальним закладом.

Прийом вихованців, учнів до шкільних гуртків, творчих об’єднань здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють.

Для зарахування учнів до спортивних, спортивно-технічних, туристських, хореографічних об’єднань потрібна довідка медичного закладу про відсутність у вихованців протипоказань для занять у названих вище гуртках, секціях, творчих об’єднаннях.

Керівник гуртка (секції, студії, далі в тексті – педагог) - комплектує склад гуртка, забезпечує його збереження протягом всієї діяльності; здійснює різноманітну діяльність, особистісно-зорієнтоване навчання і виховання, педагогічно обґрунтований вибір форм, засобів та методів роботи, виходячи з психолого-фізіологічної, соціально-економічної діяльності; організовує роботу серед дітей з обмеженими можливостями розвитку, створює умови для цілісного розвитку творчої особистості, виявляє і підтримує талановитих та обдарованих дітей, сприяє розвитку і формуванню їх професійних інтересів; бере участь у розробці та реалізації навчальних програм, запроваджуючи сучасні освітні технології навчання й виховання; проводить роботу серед вихованців, учнів з виховання загальної культури, культури спілкування і дозвіллєво-розважальної діяльності; працює у співдружності з батьками, керівниками інших гуртків, учителями; забезпечує участь гуртківців у масових заходах школи, району, міста, всеукраїнських і міжнародних конкурсах, фестивалях, виставках; веде профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності та забезпечує проведення занять із додержанням правил охорони праці та санітарно-гігієнічних норм; веде відповідну документацію і вчасно звітується про наслідки своєї роботи і творчої діяльності гуртківців; поважає гідність дитини, своєю доброзичливою поведінкою утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі.

Керівник гуртка повинен знати законодавчі і нормативно-правові акти: Конституцію України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Конвенцію про права дитини», та інші програмно-методичні матеріали і документи щодо проведення педагогічного процесу відповідно до напряму діяльності (соціокультурного, художньо-естетичного, дослідницько-експериментального, науково-технічного, еколого-природничого, туристсько-краєзнавчого, фізкультурно-оздоровчого, військово-патріотичного, дозвіллєво-розважального), закономірності особистісного розвитку та вікових особливостей дітей, основи педагогіки, психології, фізіології, гігієни, базові дисципліни в об’ємі загальноосвітньої школи; сучасні освітні тенденції, останні досягнення в галузі науки і техніки, культури, мистецтва (за профілем), форми і методи навчально-виховної роботи; основи педагогічної етики; державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

Гурткова робота в загальноосвітніх навчальних закладах є частиною освітнього процесу. Це один із найефективніших шляхів розвитку творчо спрямованої особистості. Саме тому організація роботи різноманітних гуртків, секцій, студій у загальноосвітніх навчальних закладах потребує особливої уваги з боку адміністрації шкіл та районних управлінь освіти. Результативність позашкільної освіти значною мірою залежить від чіткої, продуманої її організації, планування та координації.

Керівник гуртка – безпосередній виконавець                         важливих освітніх завдань

Одним із пріоритетів державної політики у сфері позашкільної освіти є організація освітньо-виховної діяльності, яка передбачає надання учням знань,формування вмінь і навичок з різних напрямів позашкільної освіти, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних якостей; виховання в дітей поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, високих моральних якостей, патріотизму, любові до України.

Безпосереднім виконавцем поставлених освітніх завдань є керівник гуртка, який:

·                   комплектує склад гуртка, забезпечує його збереження його наповнюваності протягом усього часу діяльності;

·                   здійснює різноманітну діяльність, особистісно-зорієнтоване навчання і виховання, педагогічно обґрунтований вибір форм (в тому числі нетрадиційні), засобів та методів роботи, виходячи з психолого-фізіологічних особливостей вихованців;

·                   організовує роботу дітей з обмеженими можливостями;

·                   створює умови для цілісного розвитку кожної особистості;

·                   виявляє і підтримує талановитих дітей та обдарованих дітей, сприяє формуванню їхніх професійних інтересів;

·                   підбирає актуальні навчальні програми, враховуючи інтереси дітей та свої професійні здібності і кваліфікацію;

·                   бере участь у розробці та реалізації навчальних програм з позашкільної освіти, запроваджуючи сучасні освітні технології навчання й виховання;

·                   проводить роботу серед вихованців, учнів, слухачів з виховання загальної культури, культури спілкування і дозвіллєво-розважальної діяльності;

·                   працює у співдружності з батьками, керівниками інших гуртків, громадськістю;

·                   забезпечує участь гуртківців у масових заходах позашкільного навчального закладу, міста, району, всеукраїнських і міжнародних конкурсах, фестивалях, виставках;

·                   веде профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності і проводить заняття з дотриманням правил охорони праці, безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм;

·                   веде відповідну документацію та вчасно звітує про результати своєї роботи і творчої діяльності гуртківців;

·                   поважає гідність дитини, своєю доброзичливою поведінкою утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі.


Документація керівника гуртка закладу  освіти

Офіційно-ділова сфера діяльності суспільства знаходить найповніше відображення у документах.

Документ – це діловий папір, який закріплює інформацію про факти, події, вища об’єктивної дійсності та розумової діяльності людей.

Документаційне забезпечення – важлива складова діяльності будь-якої установи або закладу, що обумовлює актуальність питання щодо ведення ділової документації відповідно до нормативно-правових актів, зокрема і в позашкільному навчальному закладі. Відповідно до законів України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту», «Про охорону праці», на виконання вимог Примірної інструкції з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 23.08.2012 № 947.

Перелік основної документації керівника гуртків позашкільного навчального закладу:

— Навчальна програма з позашкільної освіти;

— Журнал планування та обліку гурткової

роботи;

   Робочий навчальний план (план роботи

гуртка);

— Заяви батьків про вступ дитини в ЗПО;

— Список гуртківців;

— Особова справа учня ЗПО (Індивідуальна картка вихованця);

   Соціальний паспорт гуртків;

   Конспект (план-конспекти) заняття;

— Сценарій (план проведення) виховного заходу;

— Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності;

   План виховної роботи. 

Навчальна програма з позашкільної освіти

Навчальна програма з позашкільної освіти – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок, способи організації навчально-виховної діяльності та вимоги до її результатів.

Відповідно до статті 16 Закону України "Про позашкільну освіту" навчально-виховний процес у позашкільних навчальних закладах здійснюється за типовими навчальними програмами та іншими навчальними програмами за умови затвердження їх відповідними місцевими органами виконавчої влади.

Типова навчальна програма з позашкільної освіти затверджується наказом Міністерства освіти і науки України. Навчальні програми, що мають відповідний гриф (рекомендовано, схвалено) Міністерства освіти і науки України, можуть використовуватися у всіх навчальних закладах системи освіти.

За необхідності врахування особливостей освітнього процесу, методичного, кадрового, матеріально-технічного забезпечення, рівня підготовленості вихованців відповідного навчального закладу, регіональних особливостей керівник гуртка може внести до такої програми певні зміни, що мають бути затверджені відповідним місцевим органом управління освітою. Внесені зміни не повинні впливати на загальний зміст навчальної програми та кількість навчальних годин. Незмінними мають залишатися мета, завдання і прогнозований результат освітньої діяльності.

З метою забезпечення діяльності гуртків, творчих об’єднань, секцій, які працюють тільки у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці, відповідають потребам конкретного регіону, навчальні програми з позашкільної освіти можуть бути затверджені наказами обласних, районних, міських органів управління освітою згідно з встановленою ними процедурою.

Навчальні програми з позашкільної освіти можна знайти за адресами:

1.                https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/navchalni-programi/ (Інститут модернізації змісту освіти);

2.                https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/navchalni-programi/ (Український державний центр позашкільної освіти);

3.                http://ukrjuntur.org.ua/nasha-biblioteka/programi-gurtkiv.html (Український державний центр національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді);

4.                http://www.centr-tur.te.ua/activity/metodwork/programs (Тернопільський обласний комунальний центр туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді);

5.                http://ecocentr.edukit.te.ua/navchaljni_programi_z_pozashkiljnoi_osviti_ekologo-naturalistichnogo_napryamku/ (Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді);

6.                http://ippo.edu.te.ua/pozashkilna-robota/ (Тернопільський ОКІППО);

7.                http://obltechnik.te.ua/index.php/struktura/metodychnyi-viddil (Тернопільський обласний комунальний центр науково-технічної творчості школярів та учнівської молоді).Вимоги до змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти визначені в листі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 05.06.2013 № 14.1/10-1685.


Календарний алгоритм роботи з документацією

Дата

Документ

Діяльність керівника гуртків

05-09.09

розклад занять на І півріччя

Подати директору на затвердження

10-14.09

План роботи на І півріччя

Подати директору на затвердження

10-14.09

Списки вихованців

Подати директору на затвердження (електронний варіант)

10-14.09

Заяви на вступ

Подати директору на затвердження

10-14.09

Картки вихованців

Завести на нових дітей, наявні Картки – оновити інформацію

10-14.09

План виховної роботи

Узгодити з методистом, подати директору на затвердження

10-14.09

Документи дітей, які вибули

Здати директору для архівування (окремо по кожній групі в файлі)

10-14.09

Журнал роботи гуртка

Подати директору на перевірку: заповнена титулка, інформація про програму, список гуртківців, медичний допуск дітей до занять

10-14.09

План евакуації

Розробити  для свого гуртка і приклеїти в журнал роботи гуртка

15-16.09 (перше заняття)

Вступний, первинний інструктаж

Провести і зробити відповідні записи в журналі

30.09

Соціальний паспорт

Подати директору (електронний варіант). Паперовий – у робочу особисту папку.

15-30.10

Психолого-педагогічна характеристика

Написати у Картці вихованців

15-30.10

Електронне портфоліо

Оновити на сайті закладу (особисте і гуртка)

25-30.12

План роботи на ІІ півріччя

Подати директору на затвердження

25-30.12

Звіт про роботу гуртка у І півріччі

Зробити запис в журналі

25-30.12

Розклад занять на ІІ півріччя

Подати директору на затвердження

01-15.01

Робота з Карткою вихованця

Внесення даних про результати участі гуртківців в заходах за І півріччя

Березень-квітень

Планування роботи на наступний рік

Підбір навчальних програм (укладання нових, за потреби, подача їх до розгляду науково-методичною радою), складання перспективної мережі гуртків

Квітень-травень

Вихідне діагностування

Проведення діагностування з батьками та гуртківцями

Квітень-травень

Анкетування з педагогами

Взяти участь

10-20.05

Щорічний звіт

Підготувати до підсумкового засідання педагогічної ради

20-31.05

План роботи гуртка на літній період

Подати директору на затвердження

20-31.05

Розклад занять на літній період

Подати директору на затвердження

Перший вівторок кожного місяця

Журнал планування та обліку

Здати дирекції на перевірку

Останній вівторок кожного місяця

Лист-подання про зарахування/відрахування дітей

Подати директору разом з заявами та Картками вихованця

29-31 числа кожного місяця

Журнал планування та обліку

Внести запис про розклад на наступний місяць;

Перевірити наявність записів про проведенні інструктажі;

Внести зміни (за потреби) в списки гуртківців

Останній вівторок кожного місяця

План роботи закладу на місяць

Подати заплановані заходи

29-31 числа кожного місяця

План виховної роботи

Зробити відмітки про виконання (за поточний місяць)

За 1-3 дні до запланованого заходу

Список учасників, назва (форма) і мета заходу

Подати директору до наказу (заходи поза межами основного місця проведення занять)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар