Інтернет-семінар з
проблеми:
"Формування
компетентностей вчителя засобами інформаційних технологій"
15.12.2017 р.
Методичні
поради для молодих педагогів по
впровадженню ІКТ у навчально-виховний процес
Методичні рекомендації для молодих вчителів
світової літератури
2013 - 2014 н.р.
1. Методика викладання світової літератури в школі.2. Аналіз художнього твору на уроках світової літератури.
Методичні рекомендації для молодих вчителів
світової літератури2014-2015 н. р.
У 2014- 2015 н. р.
школа молодого вчителя світової літератури буде працювати над проблемою РМК «Організаційний і науково-методичний супровід використання
у навчальному процесі засобів сучасних інформаційних технологій» та проблемою методоб’єднання вчителів світової літератури
«Впровадження
інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб формування
успішної та компетентної особистості учня на уроках світової літератури» .
• планування
роботи вчителя, організація робочого часу;
• культура
спілкування вчителя з класом, учнями, батьками;
• вимоги
до ведення класних журналів;
• вимоги
до календарно-тематичного планування;
• методика
організації позакласної роботи;
• методика
контролю знань учнів;
• вимоги
до перевірки зошитів тощо.
Стефанишин Л.М., керівник школи молодого вчителя)
Домашнє завдання.
1. Вибір
теми самоосвіти.
2. Практична робота:
- Констрування конспекту уроку.
- Формулювання цілей уроку та бачення шляхів їх реалізації.
Тернопільська обласна
дитяча бібліотека (Демида О.Р.)
Тема. Творча зустріч із
письменниками Тернопільського краю.
Презентація
книги.
Домашнє завдання.
Підготувати
презентацію книги на урок світової
літератури.
на базі Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.( Стефанишин Л.М., керівник школи молодого вчителя, Гущина Н.Р., вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.)
Тема. Аналіз художнього твору як засіб розвитку читацьких інтересів на уроках світової літератури.
1. Схеми аналізу ліричних, драматичних, епічних творів на уроці світової літератури.
( Стефанишин Л.М., керівник школи молодого вчителя)
2. Відкритий урок в 7 класі " . Артур Конан Дойл "Собака Баскервілів" - зразок детективного твору".
(Гущина Н.Р., вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.)
Домашнє завдання.
Аналіз художнього твору (на вибір).
на базі Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. ( Стефанишин Л.М., керівник школи молодого вчителя, методист ТРМК Демида О.Р.)
Тема. Роль
уроків розвитку зв’язного мовлення у формуванні творчих здібностей учнів на
уроках світової літератури.
1. Методичні рекомендації. Види
робіт із розвитку зв’язного мовлення на уроках світової літератури.
2. Відкритий урок в 5 класі. "Усний розвиток зв’язного мовлення. Відгук на улюблений літературний твір (за творами М. Твена «Пригоди Тома Сойєра», Е. Портер «Полліанна», Л. Керролла «Аліса в країні чудес»).
Домашнє завдання.
Перші творчі знахідки молодих учителів
(міні-звіти).
(міні-звіти).
Заповніть, будь ласка, анкету.
Відправте на мою електронну адресу.
Немає коментарів:
Дописати коментар