Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

1/24/2014

Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя світової літератури

Педагогічна майстерність – це досконале, творче виконання вчителем професійних функцій на рівні мистецтва, результатом чого є створення оптимальних соціально-психологічних умов для становлення особистості кожного учня, забезпечення високого рівня інтелектуального розвитку, виховання кращих моральних якостей, духовного збагачення школярів. Головною ознакою майстерності вчителя є вміння навчити учнів тому, що знає та вміє сам майстер.
24 січня  2014 року  в залі РДА відбулося методоб”єднання вчителів світової літератури з проблеми «Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя».
Мета проведення – продемонструвати ефективність технологій, форм і засобів навчання, виховання, системи роботи, якими володіє майстер і які забезпечують продуктивне вирішення завдань, які поставлені перед сучасною освітою.
Питання професійної майстерності вчителя  у презентації  висвітлила Демида О.Р., методист світової літератури ТРМК.
Презентували роботу вчителя світової літератури переможець районного конкурсу «Учитель року -2014. у номінації «Світова література» Гущина Н. Р., вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІІ ст.. та учасник конкурсу Остапчук О.М., вчитель Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.
Учасники методичного об”єднання познайомились з організацією самоосвітньої діяльності Хрущ М.Т., вчителя Лучківської ЗОШ І-ІІ ст. «Портфоліо вчителя світової літератури», Трипалюк І.Я., вчителя Баворівської ЗОШ І-ІІІ ст. «Презентація кабінету світової літератури», Паньків Ю.І., вчителя Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст.. «Урок позакласного читання у 8 класі із сучасної дитячої прози».
Педагогічна майстерня – це форма спільної діяльності, яка створила умови для підняття кожного учасника до нових знань, нового досвіду не тільки передати, але і навчити учасників використовувати певні прийоми, технології у педагогічній діяльності.

Як узагальнення всього зазначеного вище, приєднуємося до твердження Є. Ільїна, який так визначає специфіку діяльності вчителя-словесника: "Творча манера вчителя-словесника – результат уміння знаходити свій шлях і свою майстерність на фундаменті особистості…

Немає коментарів:

Дописати коментар