Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

3/09/2024

До 200-річчя з дня народження Тараса Григоровича Шевченка

Тарас Шевченко, чи не вперше в українській літературі, став могутнім проявом волі всіх українців, які домагалися права на життя без знущання, приниження та пригноблення. Вся багатогранна творчість митця спиралась на споконвічній мрії українського народу про вільну, незалежну державу.














 

3/08/2024

 Відповідно до плану роботи КЗ Великоберезовицької селищної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», проведений вебінар для вчителів-словесників з проблеми: «Інноваційні методи роботи учнів з підручником та книгою у НУШ. Оцінювання обов’язкових груп загальних результатів (аудіювання, говоріння, читання, письмо) на основі різних видів робіт у мовно-літературній галузі».










3/04/2024

«Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів»

 

Відповідно плану роботи  КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 23.02.2024 р. о 12.00 год.   проведений методичний діалог учителів мистецтва, керівників гуртків художньо-естетичного циклу  з проблеми: «Особливості викладання мистецтва в НУШ. Ефективне використання  онлайн-ресурсів на уроках та позашкільній освіті художньо-естетичного та мистецького напрямів». Зустріч відбувалася  на  онлайн-платформі  сервісу Google Meet.   Мета заходу  опрацювати новий етап модернізації шкільної мистецької  освіти в  НУШ пов’язаний із активним упровадженням особистісно зорієнтованого, компетентісного, інтегративного та діяльнісного підходів до змісту та організації художньо-естетичного процесу  в освітніх закладах. Завдання вчителя  не просто навчати за новими навчальними програмами, але по – новому розуміючи, сприймаючи та творчо застосовуючи інноваційні, активні принципи освіти сучасного покоління. Методичною допомогою вчителю під час підготовки до уроку і його конструюванні є підручники та інше навчально-методичне забезпечення. Водночас, кожен з підручників – це  відібраний і системно викладений мистецький матеріал, збагачений різноманітними методичними (система запитань) і дидактичними (різні види навчальних завдань) ресурсами.  Вчителі мали змогу  опрацювати електронний формат підручників  для 7 класу на сайті ІМЗО, здійснити вибір підручника відповідно до обраної  модельної програми. Поділилися досвідом   у  плануванні сучасно  уроку з Мистецтва, а саме постановкою мети та завдань. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. Були  надані рекомендації вчителям  про ефективне використання онлайн-ресурсів у позашкільній освіті  художньо-естетичного та мистецького напрямів.




2/09/2024

 Відповідно плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради, 09.02.2024 р. була організована та проведена тематична екскурсія для учителів художньо-естетичного циклу, вчителів-словесників та історії закладів освіти ВБ громади в Тернопільський обласний краєзнавчий музей на перегляд виставки «Полк Азов ‒ Янголи Маріуполя», створеної за ініціативою ГО «Родин загиблих захисників України «Серце нАЗОВні», присвячена героїчному подвигу бійців окремого загону спеціального призначення Національної Гвардії України «АЗОВ». З метою національно-патріотичного виховання молоді, формування активної життєвої позиції учасники екскурсії мали можливість бачити 200 постерів з фото та біографіями загиблих військових, двоє з них — тернополяни. Вражаюча історія Маріуполя – місто Марії – одна з найтрагічніших і водночас найгероїчніших сторінок російсько-української війни. Оборонці-захисники Маріуполя виконали свій наказ відповідально та віддано до кінця. Патріоти ціною власного життя, захищали державу і допомагали мирному населенню міста, зупиняючи росіян. Відвідавши виставку, ми вшановуємо їхню жертовність. Пам’ять про них буде жити вічно як про героїв, які віддали найцінніше заради майбутнього свого народу та своєї держави. Актуальний матеріал новітньої історії подій нашого часу, загиблих Героїв України є знаковий та символічний приклад важливості патріотичного виховання молодого покоління, адже це наше українське майбутнє. Отримана і почута інформація, презентація, відеоматеріали для вчителів – предметників стають живим навчальним матеріалом для уроків, позакласних заходів. Використання ідей патріотичної тематики для проведення уроків-екскурсій в освітньому процесі, практично буде корисним, цікавим, змістовним матеріалом, а учні будуть активними його учасниками. Маємо пам’ятати і кожен день працювати для нашої перемоги.

💙💛 Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!







2/02/2024

ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ВИКЛИКАХ СУЧАСНОСТІ

 02. 02. 2024 року, відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради проведено онлайн-зустріч «Організація освітнього процесу закладів освіти з національно-патріотичного виховання». Захід проходив онлайн на платформі сервісу Google Meet. Участь в онлайн-зустрічі брали заступники з виховної роботи, педагоги-організатори закладів освіти.

Метою заходу обмін досвіду педагогів та презентація сучасних форм і методів патріотичного виховання. Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання як основні складові національно-патріотичного виховання, як основоположні, що відповідають як основним вимогам і викликам сучасності. Розглядалися актуальні питання національно-патріотичного виховання, використання сучасних виховних технологій в роботі педагога – організатора. Крім того, більше уваги приділено практичній роботі учнівського самоврядування щодо реалізації проєктної діяльності. Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. Процес патріотичного виховання дітей і молоді повинен мати випереджувальний характер, відповідати віковим періодам розвитку дитини та особистісним характеристикам, грунтуватися на духовно-моральних засадах.
Отже, національно-патріотичне виховання повинно наскрізно пронизувати весь освітній процес. Для цього повинна створюватися цілеспрямована, організована взаємодія дітей з батьками, педагогами, дитячими колективами, громадськими об’єднаннями, закладами культури, територіальною громадою. Система заходів з національно-патріотичного виховання має бути постійно спрямованою на кінцевий результат – виховати справжнього громадянина-патріота своєї країни.Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!



1/30/2024

"Любов на ділах, а не на словах полягає". (Митроп. Адрей Шептицький)

 "Любов на ділах, а не на словах полягає". (Митроп. Адрей Шептицький)

Після любові до Бога й родини, повинна бути любов до свого українського народу й Батьківщини. Зі своїм народом та Батьківщиною ти зв’язаний не тільки спільною вірою, що її вважаємо найбільшим добром, і святим обрядом, яким дорожимо, – але ще і спільною мовою та звичаями. І тією землицею святою, на якій разом проживаємо… І цілою віковою минувшиною, і спільною українською кров'ю, і спільним добром, і спільною майбутністю… І спільним бажанням та потребами, і спільними терпіннями і злиднями. (Пастирське послання «Найбільша заповідь», 1901)
За підтримки Патріаршої комісії з питань освіти і виховання УГКЦ та Громадської Спілки "Католицька Освіта" у "Марійському Духовному Центрі " Зарваниця" з 25 по 27 січня 2024 р. для педагогів ЗДО, ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради організовані і проведені навчальні курси "Педагогіка стійкості". У програмі очної сесії педагоги брали участь у Божественній Літургії у каплиці Зарваницької Матері Божої. За бажанням учасники мали можливість приступити до Святої Сповіді. Навчання і прочитання Святого Письма, цікаву і змістовну науку із Словом Божим проводив о.ліц.Іван Зозуля, голова Комісії з питань освіти і виховання Тернопільсько- Зборівської Архиєпархії.
Щодо проблеми " Формуємо стійкість. Нові маршрути- для нових умов", " Антикризова педагогіка та емоційна грамотність" виступила Ганна Зварич, кандидат педагогічних наук, заступник директора департаменту освіти і науки Тернопільської ОВА.
"Формування духовної стійкості у складні часи" презентував і ділився досвідом о. Микола Медюх екс-голова Комісії з питань освіти і виховання.
Своїм підходом до вивченої проблеми щодо " Формування духовної стійкості у складні часи" мав змогу поділитися о. Роман Габрилей, настоятель Храму Вознесіння Господнього с. Настасів.
Сучасна проблема співпраці людей, створення кооперативів праці, активізації роботи на місцях щодо підприємницької діяльності заохочував у своїй розмові про " Соціальне партнерство і соціальне служіння УГКЦ", о. ліц. Василь Куриляк сотрудник Малої базиліки Зарваницької Матері Божої.
Про психологію і духовність під час війни щодо " Розпізнавання тривожних станів.Ознаки розладів" цікаво і доступно, пов'язуючи теорію з практикою зумів знайти і пояснити о. ліц. Петро Майба СДБ, Голова Комісії з питань освіти і виховання УГКЦ.
У модулі курсів, сплановано і взяті до уваги були актуальні і важливі теми лекцій, практичні і цікаві форми спілкування, організовані діалогові майданчики, дискусії проблемних запитань та проаналізованих ситуацій щодо стабілізації і шляхів відновлення стійкості у роботі педагогів у закладах освіти.
Підсумки очної сесії курсів, обговорення подальших планів навчання, співпраці і зустрічей освітнього процесу, з метою формування освітніх лідерів антикризової педагогіки і духовно-психологічного супроводу учнів та освітян провели Ганна Зварич, о.ліц.Іван Зозуля, о.ліц.Петро Майба.
Всі учасники курсів, пройшовши навчання, прослухавши акредитовану програму , щодо
"Формування психологічної та духовної стійкості шляхом ціннісно-орієнтованого підходу і супроводу в освітньому процесі", отримали Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю - 30 годин.
Щира подяка організаторам за знання, за таку плідну та творчу працю, настанови, навчання. Матінці Божій, Господу за можливість бути у Зарваниці. Усім учасникам Божого благословіння та натхнення у такій важливій педагогічній справі для усіх на























1/19/2024

Формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов НУШ у мовно-літературній галузі

 

            18.01.2024 р.відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради  проведено  вебінар для вчителів-словесників з проблеми: «Формування мотивації навчальної діяльності  учнів за сучасних умов  НУШ у мовно-літературній галузі». Мета: обґрунтувати важливість та особливості формування позитивної мотивації навчання учнів під час проведення уроків та в  організації позакласної роботи, проаналізувати роль професійності педагогічних працівників у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу учня. Мотивація учнів до  навчальної  діяльності здобувачів освіти є однією з  важливих педагогічних проблем НУШ. Її слід віднести до обов’язкових умов сучасного освітнього процесу. Ставлення до значущості виховання мотивації школярів до навчання залежить від рівня фахової підготовки педагога, його майстерності і професійної культури.

Мотивація навчальної діяльності учнів – це окремий етап уроку, проте її треба здійснювати на кожному з етапів різними способами – залежно від дидактичної мети й типу уроку. Забезпечення вчителем різних видів мотивації сприяє внутрішньому зв’язку між частинами уроку, допомагає логічно і послідовно переходити від одного виду діяльності до іншого, бо від правильного вибору мотивації і темпу навчання залежить повноцінне засвоєння знань і всебічний розвиток інтелекту дитини та її особистості.

Вчителям-словесникам постійно працювати над вдосконаленням методів і прийомів роботи, спрямованих на підвищення інтересу до  навчання.

У подальшій педагогічній діяльності керуватися порадами-рекомендаціями для стимулювання навчання.