Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

1/19/2024

Формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов НУШ у мовно-літературній галузі

 

            18.01.2024 р.відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради  проведено  вебінар для вчителів-словесників з проблеми: «Формування мотивації навчальної діяльності  учнів за сучасних умов  НУШ у мовно-літературній галузі». Мета: обґрунтувати важливість та особливості формування позитивної мотивації навчання учнів під час проведення уроків та в  організації позакласної роботи, проаналізувати роль професійності педагогічних працівників у формуванні мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу учня. Мотивація учнів до  навчальної  діяльності здобувачів освіти є однією з  важливих педагогічних проблем НУШ. Її слід віднести до обов’язкових умов сучасного освітнього процесу. Ставлення до значущості виховання мотивації школярів до навчання залежить від рівня фахової підготовки педагога, його майстерності і професійної культури.

Мотивація навчальної діяльності учнів – це окремий етап уроку, проте її треба здійснювати на кожному з етапів різними способами – залежно від дидактичної мети й типу уроку. Забезпечення вчителем різних видів мотивації сприяє внутрішньому зв’язку між частинами уроку, допомагає логічно і послідовно переходити від одного виду діяльності до іншого, бо від правильного вибору мотивації і темпу навчання залежить повноцінне засвоєння знань і всебічний розвиток інтелекту дитини та її особистості.

Вчителям-словесникам постійно працювати над вдосконаленням методів і прийомів роботи, спрямованих на підвищення інтересу до  навчання.

У подальшій педагогічній діяльності керуватися порадами-рекомендаціями для стимулювання навчання.






Немає коментарів:

Дописати коментар