02. 02. 2024 року, відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради проведено онлайн-зустріч «Організація освітнього процесу закладів освіти з національно-патріотичного виховання». Захід проходив онлайн на платформі сервісу Google Meet. Участь в онлайн-зустрічі брали заступники з виховної роботи, педагоги-організатори закладів освіти.
"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."
Ліна Костенко
2/02/2024
ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ВИКЛИКАХ СУЧАСНОСТІ
1/30/2024
"Любов на ділах, а не на словах полягає". (Митроп. Адрей Шептицький)
"Любов на ділах, а не на словах полягає". (Митроп. Адрей Шептицький)
1/19/2024
Формування мотивації навчальної діяльності учнів за сучасних умов НУШ у мовно-літературній галузі
18.01.2024 р.відповідно до плану
роботи КЗ «Центр професійного розвитку
педагогічних працівників» Великоберезовицької
селищної ради проведено вебінар для вчителів-словесників з проблеми: «Формування мотивації навчальної
діяльності учнів за сучасних умов НУШ у мовно-літературній галузі». Мета: обґрунтувати
важливість та особливості формування позитивної мотивації навчання учнів під час
проведення уроків та в організації позакласної роботи, проаналізувати роль професійності педагогічних працівників у формуванні
мотивації навчальної діяльності, розвитку особистості та творчого потенціалу
учня. Мотивація учнів до навчальної діяльності здобувачів освіти є однією з важливих педагогічних проблем НУШ. Її слід
віднести до обов’язкових умов сучасного освітнього процесу. Ставлення до
значущості виховання мотивації школярів до навчання залежить від рівня фахової підготовки
педагога, його майстерності і професійної культури.
Мотивація
навчальної діяльності учнів – це окремий етап уроку, проте її треба здійснювати
на кожному з етапів різними способами – залежно від дидактичної мети й типу
уроку. Забезпечення вчителем різних видів мотивації сприяє внутрішньому зв’язку
між частинами уроку, допомагає логічно і послідовно переходити від одного виду діяльності
до іншого, бо від правильного вибору мотивації і темпу навчання залежить повноцінне
засвоєння знань і всебічний розвиток інтелекту дитини та її особистості.
Вчителям-словесникам
постійно працювати над вдосконаленням методів і прийомів роботи, спрямованих на
підвищення інтересу до навчання.
У подальшій
педагогічній діяльності керуватися порадами-рекомендаціями для стимулювання
навчання.
12/20/2023
12 грудня 2023 року о 13 год. на базі Великоберезовицького ліцею проведено І етап виставки-конкурсу «Замість ялинки-зимовий букет» у заочному форматі з метою формування у школярів національної свідомості, прищеплення шанобливого ставлення до традицій та звичаїв українського народу, здійснення екологічного виховання учнів, формування в юних громадян почуття соціальної відповідальності, небайдужості, прагнення до активних дій з впорядкування й оздоровлення довкілля. У конкурсі були презентовані 25 робіт учасників закладів освіти Великоберезовицької селищної ради у трьох номінаціях, а саме: новорічна композиція «Різдвяна казка», Галицькі сувеніри та різдвяна атрибутика, «Дідух – різдвяний дух»: дідух, «павук».
10/23/2023
семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами»
18.10.2023 р.
на базі Острівського ліцею відповідно до планів роботи КЗ «Центр професійного
розвитку педагогічних працівників» та КУ
«Інклюзивно-ресурсний центр», спільно проведений семінар-практикум для практичних психологів та
соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради,
Великогаївської та Байковецької сільських рад з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами». Мета заходу було висвітлити основні біологічні, психологічні та
соціальні чинники виникнення поведінкових розладів у дітей, вивчити питання
створення якісного освітнього середовища в закладі освіти, розглянути сучасні
моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям з соціоадаптаційними
труднощами під час проведення уроків, ознайомитися з практичним підходом та досвідом
роботи педагогів психологічної служби. В
ході семінару було презентовано питання:
- «Особливості індивідуального
підходу до навчання дітей з ООП в
закладі освіти» - О. Р. Демида,
консультантом ЦПРПП,
- «Соціоадаптаційні освітні труднощі»
- С. І. Лоза, директор КУ « ІРЦ»,
- «Стратегії підтримки в освітньому
середовищі дітей з СДУГ. Використання комунікаційних технік у роботі з дітьми з
поведінковими порушеннями» - Костенко О.
С., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ»,
- «Причини порушення мовленнєвого
розвитку дітей з поведінковими порушеннями» - Прачук Н. М., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ».
Психологічний супровід в організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами необхідно розглядати як діяльність практичного
психолога та соціального педагога, що
спрямована на створення комплексної системи психологічних умов, що
забезпечують успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому
середовищі.