Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

10/23/2023

семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами»

 

18.10.2023 р. на базі Острівського ліцею відповідно до планів роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»,  спільно проведений  семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради, Великогаївської та Байковецької сільських рад з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами». Мета заходу було  висвітлити основні біологічні, психологічні та соціальні чинники виникнення поведінкових розладів у дітей, вивчити питання створення якісного освітнього середовища в закладі освіти, розглянути сучасні моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям з соціоадаптаційними труднощами під час проведення уроків, ознайомитися з практичним підходом та досвідом роботи  педагогів психологічної служби. В ході семінару було  презентовано питання:

- «Особливості індивідуального підходу  до навчання дітей з ООП в закладі освіти» - О. Р. Демида, консультантом ЦПРПП,

- «Соціоадаптаційні освітні труднощі» - С. І. Лоза, директор КУ « ІРЦ»,

- «Стратегії підтримки в освітньому середовищі дітей з СДУГ. Використання комунікаційних технік у роботі з дітьми з поведінковими порушеннями» - Костенко О. С., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ»,

- «Причини порушення мовленнєвого розвитку дітей з поведінковими порушеннями» - Прачук Н. М., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ».

Психологічний супровід в організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами  необхідно розглядати як діяльність практичного психолога та соціального педагога, що  спрямована на створення комплексної системи психологічних умов, що забезпечують успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому середовищі.




Немає коментарів:

Дописати коментар