12 грудня 2023 року о 13 год. на базі Великоберезовицького ліцею проведено І етап виставки-конкурсу «Замість ялинки-зимовий букет» у заочному форматі з метою формування у школярів національної свідомості, прищеплення шанобливого ставлення до традицій та звичаїв українського народу, здійснення екологічного виховання учнів, формування в юних громадян почуття соціальної відповідальності, небайдужості, прагнення до активних дій з впорядкування й оздоровлення довкілля. У конкурсі були презентовані 25 робіт учасників закладів освіти Великоберезовицької селищної ради у трьох номінаціях, а саме: новорічна композиція «Різдвяна казка», Галицькі сувеніри та різдвяна атрибутика, «Дідух – різдвяний дух»: дідух, «павук».
"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."
Ліна Костенко
12/20/2023
10/23/2023
семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами»
18.10.2023 р.
на базі Острівського ліцею відповідно до планів роботи КЗ «Центр професійного
розвитку педагогічних працівників» та КУ
«Інклюзивно-ресурсний центр», спільно проведений семінар-практикум для практичних психологів та
соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради,
Великогаївської та Байковецької сільських рад з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами». Мета заходу було висвітлити основні біологічні, психологічні та
соціальні чинники виникнення поведінкових розладів у дітей, вивчити питання
створення якісного освітнього середовища в закладі освіти, розглянути сучасні
моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям з соціоадаптаційними
труднощами під час проведення уроків, ознайомитися з практичним підходом та досвідом
роботи педагогів психологічної служби. В
ході семінару було презентовано питання:
- «Особливості індивідуального
підходу до навчання дітей з ООП в
закладі освіти» - О. Р. Демида,
консультантом ЦПРПП,
- «Соціоадаптаційні освітні труднощі»
- С. І. Лоза, директор КУ « ІРЦ»,
- «Стратегії підтримки в освітньому
середовищі дітей з СДУГ. Використання комунікаційних технік у роботі з дітьми з
поведінковими порушеннями» - Костенко О.
С., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ»,
- «Причини порушення мовленнєвого
розвитку дітей з поведінковими порушеннями» - Прачук Н. М., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ».
Психологічний супровід в організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами необхідно розглядати як діяльність практичного
психолога та соціального педагога, що
спрямована на створення комплексної системи психологічних умов, що
забезпечують успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому
середовищі.
10/16/2023
«Практичний підхід до організації уроків мовно-літературної галузі в НУШ»
Якщо грати лише зрозуміле, то не зрушитися
з місця…
А. де Сент-Екзюпері
13.10.2023 р. на базі Острівського ліцею відповідно до плану роботи Центру ПРПП Великоберезовицької селищної ради проведено практичний семінар на тему: «Практичний підхід до організації уроків мовно-літературної галузі в НУШ» для учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, які навчають учнів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти адаптаційного циклу в 5-6 класах.Мета проведеного семінару окреслити практичні шляхи до якісних змін мовно-літературної освітньої галузі, визначити особливості конструювання уроків. Учитель створює освітній простір для зростання учнів і шукає відповідь на запитання:
- Заради чого потрібно змінювати підходи до
вивчення української мови, української та зарубіжної літератур?
- Як зацікавити
дітей пізнавати українську мову й літературу, зарубіжну літературу , свідомо їх вивчати та практично
застосовувати?
- Що можна
запропонувати учням?
При плануванні уроку мовно-літературної освітньої галузі особливу увагу варто звернути на очікувані результати, що вказують на формування умінь, які запропоновані Концепцією «Нова українська школа», навичок успішності: комунікації, кооперації, критичного мислення, креативного мислення, емоційного інтелекту , які і визначають зміст мети уроку.В ході практичного семінару педагоги наводили приклади системного поєднання освітніх технологій, нових форм, методів, прийомів, засобів, способів оцінювання, які сприяють набуттю навичок успішності, дають можливість змінити поняття «традиційний урок» на «сучасний урок». Цікаві техніки формувального оцінювання презентували Пришляк С. Б., учитель Великоберезовицького ліцею, Москаль Д. І., учитель Настасівського ліцею. Важливо використовувати такі прийоми і засоби, що стануть початком не лише наближення учнів до розуміння предметів, а й спробою мислити творчо, реалізувати ідеї, відходити від шаблонів і шукати власний шлях проведення уроків.
10/02/2023
9/29/2023
Дорогі колеги! Щира вдячність Вам за Вашу благородну працю!
9/27/2023
Лідер учнівського самоврядування - успішна особистість нової української школи
Ми намагаємося формувати громадянську компетентність школярів через розвиток учнівського самоврядування. Школа – маленька держава, законодавчим, виконавчим та судовим органом, якої є парламент. Учнівський парламент покликаний згуртувати школярів спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян. У рамках заходу відбулися вибори президента учнівського самоврядування ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради. Лідером учнівського самоврядування серед ЗЗСО нашої громади, онлай-голосуванням був обраний Дудяк Віталій, учень 11 класу Великоберезовицького ліцею. Під час онлайн-зустрічі лідери ЗЗСО мали змогу у формі діалогу поділитися своїм досвідом навчання, цікавими формами шкільного життя з метою розвитку вміння господарювати в навчальному закладі, співпрацювати на принципах партнерства з педагогічними і батьківськими колективами, організовувати різноманітні заходи. Інноваційною формою роботи є участь учнівської молоді у проєктах. Було сплановано з лідерами цікаві заходи в межах ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради.
Діловий ритм спілкування кураторів та лідерів створили умови для розвитку творчого потенціалу у різних сферах життєдіяльності шкільного життя в ЗЗСО.Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!
«Підвищення професійної компетентності керівника гуртка як необхідна умова ефективності освітнього процесу в Новій українській школі».
15.09. 2023 р. на базі Мишковицького ліцею проведено методичний практикум для керівників гуртків ЗЗСО з проблеми: «Підвищення професійної компетентності керівника гуртка як необхідна умова ефективності освітнього процесу в Новій українській школі». Проблема розвитку творчості дитини набуває в наш час особливого значення. Як сформувати творчу, інтелектуально розвинену особистість? Для успішного вирішення цієї проблеми велике значення має розвиток творчих здібностей, дитячої активності та самостійності. І в цьому велику роль відіграє гурткова робота з учнями. Під час практикуму було спрямовано допомогу керівникам гуртків удосконалити свої знання і практичні навики щодо ведення необхідної документації протягом навчального року, з урахуванням компетентністного та діяльнісного підходів до освітнього процесу шляхом використання новітніх педагогічних технологій та досягнень науки.Звернено увагу керівникам на нормативно-правові матеріали Міністерства освіти і науки України, методичне забезпечення гурткової роботи відповідно до напрямків діяльності. Проаналізовано найважливіші матеріали, методичні рекомендації, що супроводжують роботу керівника гуртка ЗЗСО. Дякую всім за роботу! Запрошую до співпраці!