Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

10/23/2023

семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами»

 

18.10.2023 р. на базі Острівського ліцею відповідно до планів роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»,  спільно проведений  семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради, Великогаївської та Байковецької сільських рад з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами». Мета заходу було  висвітлити основні біологічні, психологічні та соціальні чинники виникнення поведінкових розладів у дітей, вивчити питання створення якісного освітнього середовища в закладі освіти, розглянути сучасні моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям з соціоадаптаційними труднощами під час проведення уроків, ознайомитися з практичним підходом та досвідом роботи  педагогів психологічної служби. В ході семінару було  презентовано питання:

- «Особливості індивідуального підходу  до навчання дітей з ООП в закладі освіти» - О. Р. Демида, консультантом ЦПРПП,

- «Соціоадаптаційні освітні труднощі» - С. І. Лоза, директор КУ « ІРЦ»,

- «Стратегії підтримки в освітньому середовищі дітей з СДУГ. Використання комунікаційних технік у роботі з дітьми з поведінковими порушеннями» - Костенко О. С., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ»,

- «Причини порушення мовленнєвого розвитку дітей з поведінковими порушеннями» - Прачук Н. М., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ».

Психологічний супровід в організації корекційної роботи з дітьми з соціоадаптаційними освітніми труднощами  необхідно розглядати як діяльність практичного психолога та соціального педагога, що  спрямована на створення комплексної системи психологічних умов, що забезпечують успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому середовищі.




10/16/2023

«Практичний підхід до організації уроків мовно-літературної галузі в НУШ»

 

 

 Якщо грати лише зрозуміле, то не зрушитися з місця…

А. де Сент-Екзюпері

13.10.2023 р.   на базі Острівського ліцею відповідно до плану роботи Центру ПРПП Великоберезовицької селищної ради  проведено  практичний семінар на тему: «Практичний підхід до організації уроків мовно-літературної галузі в НУШ» для учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, які навчають учнів відповідно до  Державного стандарту базової середньої  освіти адаптаційного циклу  в 5-6 класах.Мета проведеного  семінару  окреслити практичні шляхи до якісних змін мовно-літературної освітньої галузі, визначити особливості конструювання уроків.  Учитель створює освітній простір для зростання учнів і шукає відповідь на запитання:

 - Заради чого потрібно змінювати підходи до вивчення української мови, української та зарубіжної літератур?

- Як зацікавити дітей пізнавати українську мову й літературу, зарубіжну літературу ,  свідомо їх вивчати та практично застосовувати?

- Що можна запропонувати учням?

При плануванні уроку мовно-літературної освітньої галузі особливу увагу варто звернути на очікувані результати, що вказують на формування умінь, які запропоновані Концепцією «Нова українська школа», навичок успішності: комунікації, кооперації, критичного мислення, креативного мислення, емоційного інтелекту , які  і визначають зміст мети уроку.В ході практичного семінару педагоги наводили приклади системного поєднання освітніх технологій, нових форм, методів, прийомів, засобів, способів оцінювання, які  сприяють набуттю навичок успішності, дають можливість змінити поняття «традиційний урок» на «сучасний урок». Цікаві техніки  формувального оцінювання презентували Пришляк С. Б., учитель Великоберезовицького ліцею, Москаль Д. І., учитель Настасівського ліцею.  Важливо використовувати такі прийоми і засоби, що стануть початком не лише наближення учнів до розуміння предметів, а й спробою мислити творчо, реалізувати ідеї, відходити від шаблонів і шукати власний шлях проведення уроків.










9/29/2023

Дорогі колеги! Щира вдячність Вам за Вашу благородну працю!

Шановні освітяни! Щиро вітаємо Вас з професійним святом! Висловлюємо Вам сердечну вдячність за невтомну працю, за великий талант і покликання сіяти мудрість і знання, за любов до дітей і рідного краю.Ваші серця завжди наповнені співчуттям, добротою і милою приємністю.Цими чудовими якостями Ви щедро ділитесь з дітьми. Вам вірять, Вас люблять і шанують. Ви здійснюєте зв’язок часів, продовжуючись у своїх учнях.Бажаємо Вам, дорогі вчителі, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої людської пам’яті.Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива. Натхнення вам, мудрості і терпіння в нелегкій справі навчання та виховання підростаючого покоління – майбутнього нашої  України.







9/27/2023

Лідер учнівського самоврядування - успішна особистість нової української школи

 

 22 вересня 2023 р. проведено онлайн-зустріч кураторів та лідерів  учнівського самоврядування ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради на тему: «Лідер учнівського самоврядування - успішна особистість нової української школи». Проєкти учнівського самоврядування на 2023-2024 н. р.». Зустріч була організована для підготовки та презентації лідера учнівського самоврядування від  закладів освіти Великоберезовицької селищної ради. Учасники   презентували виступ на тему:   «Мої лідерські цінності».

     Ми намагаємося формувати громадянську компетентність школярів через розвиток учнівського самоврядування.  Школа – маленька держава, законодавчим, виконавчим та судовим органом, якої є парламент. Учнівський парламент покликаний згуртувати школярів спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян. У рамках заходу відбулися вибори президента  учнівського самоврядування ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради. Лідером учнівського самоврядування серед ЗЗСО нашої громади, онлай-голосуванням  був обраний  Дудяк Віталій, учень 11 класу Великоберезовицького ліцею. Під час онлайн-зустрічі лідери ЗЗСО  мали змогу   у формі діалогу поділитися своїм досвідом навчання, цікавими формами шкільного життя з метою розвитку вміння господарювати в навчальному закладі, співпрацювати на принципах партнерства з педагогічними і батьківськими колективами, організовувати різноманітні заходи. Інноваційною формою роботи є участь учнівської молоді у проєктах. Було сплановано з  лідерами  цікаві заходи в межах ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради. 

Діловий ритм спілкування кураторів та лідерів створили умови для розвитку творчого потенціалу у різних сферах життєдіяльності шкільного життя   в ЗЗСО. 




Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!

«Підвищення професійної компетентності керівника гуртка як необхідна умова ефективності освітнього процесу в Новій українській школі».

 

15.09. 2023 р. на базі Мишковицького ліцею проведено методичний практикум  для керівників гуртків ЗЗСО  з проблеми: «Підвищення професійної компетентності керівника гуртка  як необхідна умова ефективності освітнього процесу  в Новій українській школі». Проблема розвитку  творчості дитини набуває в наш час особливого значення. Як сформувати творчу, інтелектуально розвинену особистість? Для успішного вирішення цієї проблеми велике значення має розвиток творчих здібностей, дитячої активності та самостійності. І в цьому велику роль відіграє гурткова робота з учнями. Під час практикуму було спрямовано допомогу  керівникам гуртків удосконалити свої знання і практичні навики щодо ведення необхідної документації протягом навчального року, з урахуванням компетентністного та діяльнісного підходів до освітнього процесу шляхом використання новітніх педагогічних технологій та досягнень науки.Звернено увагу керівникам  на нормативно-правові матеріали Міністерства освіти і науки України, методичне забезпечення гурткової роботи відповідно до напрямків діяльності. Проаналізовано найважливіші матеріали, методичні рекомендації, що супроводжують роботу керівника гуртка ЗЗСО. Дякую  всім за роботу! Запрошую до співпраці!








9/06/2023

 

29.08.  2023 р. на базі Острівського ліцею проведено методичну студію для вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми «Організації освітнього процесу та викладання предметів художньо-естетичного циклу (мистецької освітньої галузі) у закладах загальної середньої освіти у 2023/20224 навчальному році». Актуальні питання педагогів до початку навчального року було взято до уваги, а саме поетапне впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти, в якому окреслено мету, вимоги до результатів навчання здобувачів освіти на кожному циклі навчання в мистецькій  освітній галузі. «Нова українська школа» проголосила домінування в освіті компетентністного і діяльнісного підходів у навчанні. Адже сьогодні недостатньо просто засвоїти окремі знання, набути певні уміння, важливо навчитись їх застосовувати як у типових, так і в нестандартних, нових для дитини ситуаціях. Це дає змогу сформувати ціннісне ставлення до цих знань, навчитись адаптуватись та шукати шляхи ухвалення рішень у різноманітних ситуаціях. Тобто навчання мистецтву не має окреслюватися в межах уроку, мистецький досвід, який дитина набуває, має поширюватися і застосовуватися в різних її життєвих  ситуаціях. Провідною ознакою сучасної освіти є тяжіння до інтегрування різного роду навчальної інформації під час викладання певної навчальної дисципліни. Вивчення мистецтва у закладах загальної середньої освіти спрямовано на цілісний розвиток особистості учня у процесі освоєння мистецьких надбань людства,  прилучення до скарбів художньої культури різних народів світу, що дає можливість відкрити українським учням широкий світ крізь призму творів різних видів мистецтва.

Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!