Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

5/25/2023

«Особливості завершення 2022/2023 навчального року»

 




Відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників  Великоберезовицької селищної ради консультантом Демидою О.Р. 24 травня 2023 року проведено інструктивно-методичний онлайн-семінар для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури «Особливості завершення 2022/2023 навчального року». З педагогами обговорено  оцінювання навчальних досягнень учнів, яке  є важливим інструментом у забезпеченні якості освітнього процесу. За запитом педагогів було проаналізовано питання виставлення оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.  Навчальні досягнення учнів у закладі освіти слід оцінювати за наявними й оприлюдненими критеріями, які враховують компетентнісний підхід у навчанні. Державний стандарт окреслює мету і групи загальних результатів, які уточнюються через обов’язкові результати для мовно-літературної галузі.  Звернено особливу увагу   форми оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребам, які виставляються індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я. Було надано вчителям-словесникам рекомендації  щодо системи оцінювання та оформлення свідоцтва досягнень здобувачів освіти.Дякую всім за працю, професійність, оптимізм,  креативний підхід у роботі.










5/10/2023

Семінар-практикум з елементами тренінгу на тему: « Роль гурткової роботи в соціалізації особистості»

 

05. 05. 2023 року  відповідно до плану КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Великоберезовицької селищної ради для керівників гуртків закладів освіти проведений  семінар-практикум з елементами тренінгу на тему: « Роль гурткової роботи в соціалізації особистості».

Захід проходив у приміщенні  Тернопільського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. Семінар-практикум був спрямований на те, щоб допомогти керівникам гуртків  закладів освіти у проведенні гурткової роботи, забезпечити, проінформувати педагога таким методичним інструментарієм, який би забезпечив реалізацію мети позашкільної освіти за будь-яким напрямком роботи, яка б дала найкращі результати. Практична частина семінару дала можливість краще зрозуміти методику проведення гурткової роботи, бо саме  працівники обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді  ділилися своїм досвідом.

Заняття в гуртку – та навчальна ситуація, той «сценічний майданчик», де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні особливості вихованців. Враховуючи специфіку роботи в гуртку в закладі освіти, кожен керівник вишуковує, випробовує, формує власні знахідки, що відповідають його напрямку роботи, його вихованцям. Сучасне заняття вимагає від керівника не лише знань, а й володіння сучасними педагогічними технологіями, що активізують інтерес й увагу вихованця, спонукають до мислення і творчої діяльності.

         Під час тренінгу  педагоги  за своїми напрямками діяльності  у роботі локацій експериментували, були активними, старанно працювали над запропонованими ситуаціями та завданнями, проявили творчість та креативність щодо створення  та презентації портрета вихованця гуртка.

Радує те, що є вчителі, які вміють вчитися ефективно, оновлюють свої знання швидко, здатні генерувати свої думки, несуть ці ідеї вихованцям.

Дякую всім учасникам семінару! Здоров’я всім, успіхів і творчих здобутків!

*    Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!

















4/14/2023

«Христос Воскрес – Воскресне Україна!»

 

11.04. 2023 р. організований і проведений виїзний майстер-клас «Христос Воскрес – Воскресне Україна!» учасників закладів освіти Великоберезовицької селищної ради у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді з  метою активізації роботи щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в закладах освіти щодо виготовлення, розписування оберегу українського народу -  Писанки, як символу життя, відродження вільної України. Педагоги Центру проводять не лише практичні заняття, але й ознайомлюють учнів  з історією та регіональними особливостями українського писанкарства. Писанка – це символ життя, весни, добра та Воскресіння. Бо ж у символи, які наносили на яйце,  кожен учасник вкладав свої мрії та сподівання: добрий врожай, мир, любов, добробут і здоров’я.

Своїми знаннями і вміннями із виготовлення традиційної  писанки ділився Осадца Ярослав Володимирович,  знаний народний майстер з писанкарства, керівник гуртків Тернопільського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Тож кожен учасник майстер-класу по завершенню тримав у своїх руках власне творіння – писанку і щиро вірив, що вона принесе родині взаєморозуміння, щедрість, чистоту почуттів, здоров'я і благополуччя, мир і перемогу Україні.

Вітаємо всіх із Великим днем Христового Воскресіння! Зичимо міцного здоров'я, щастя і доброї долі. Хай ваші серця наповнюються радістю, а Великодні дзвони, духмяна паска, писанки принесуть у ваші оселі мир, злагоду, світлу радість і віру в Перемогу. Зі святом! Христос Воскрес!















4/03/2023

Розвиток критичного і креативного мислення учасників освітнього процесу на уроках мовно-літературної галузі

 

31.03. 2023 р. на базі   Великоберезовицького  ліцею Демидою О.Р., консультантом ЦПРПП було проведено проблемний семінар вчителів-словесників «Розвиток критичного і креативного мислення учасників освітнього процесу на уроках мовно-літературної галузі». В роботі семінару було обговорено  значення критичного та креативного мислення в сучасному освітньому процесі.  Що таке критичне мислення (КМ): розуміння цього дозволить по-новому подивитися на можливості  проведення уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.

Надано педагогам  рекомендації про структуру уроку з розвитку критичного мислення:  взаємозв’язок частин уроку та визначення  конкретних завдань . На кожному з етапів  уроку можна використовувати методи роботи критичного мислення. Право кожного вчителя  обирати де, коли і який прийом можна застосувати.

Вчителі-словесники мали змогу обрати методи і прийоми розвитку критичного мислення  і потренуватися з учасниками семінару сформувати навчальне середовище уроку, яке дозволило б учням одержати навички критичного мислення як базові життєві цінності. Участь у такій  практичній роботі дала можливість створення умов для удосконалення процесу самонавчання та фахової майстерності вчителів.

В ході спільного обговорення  проблеми учителі словесники робили висновки, застосування технології розвитку критичного мислення створює додаткову мотивацію до навчання. Учні краще засвоюють матеріал, тому що це їм цікаво. Діти вчаться застосовувати нові знання, спираючись на засвоєний раніше матеріал,  у них виробляються вміння діяти і приймати рішення самостійно чи в складі команди та розв’язувати конфлікти, шукати, компонувати і застосовувати нову інформацію з різноманітних джерел.










Участь в обласній конференції «Роде наш красний, роде наш прекрасний!»

 

24.03. 2023 р.  учні Настасівського ліцею, Буцнівського ліцею Великоберезовицької селищної ради брали участь в обласній краєзнавчій конференції «Роде наш красний, роде наш прекрасний». Наукова-краєзнавча конференція проводиться з метою вдосконалення патріотичного та громадянського виховання підростаючого покоління на традиціях і звичаях народу України, залучення молоді до активної  діяльності  з вивчення історичної  та культурної спадщини, історії рідного краю, ознайомлення з  географічними, культурними, історичними місцями та заповідниками. Юні дослідники – краєзнавці  під час конференції  презентували  свої роботи  супроводжуючи виступи фото та відеоматеріалами.  Програмою конференції передбачалося  бути учасниками секційної роботи за напрямками краєзнавства:

-          Історичне краєзнавство:  «Настасів в часи української революції 1917-1918 р.р.) підготувала Бабій Христина Іванівна,  учениця 9 класу Настасівського ліцею ( керівник Ходань Наталія  Володимирівна).

-          Географічне краєзнавство:  «Геологічні та гідрологічні пам’ятки сіл Лучка, Буцнів, Миролюбівка та Острів» підготував Кураш Владислав Олегович, учень  11 класу Настасівського ліцею (Керівники  Гайдук Дмитро Володимирович Настасівський ліцей, Коляса Роман Іванович Буцнівський ліцей).

-          Фольклор та етнографія: «Буцнівська чудотворна ікона  оспівана у віршах та піснях нашого народу»  підготувала Забояк Тетяна Богданівна,  учениця 10 класу  Буцнівського ліцею (керівник Мачужак Марія Романівна).

-          Виставка композицій на тему: «Подарунок солдату – захиснику України»  підготувала Дзюбак Марія Андріївна,  учениця 9 клас Настасівського ліцею ( керівник Дзюбак Ірина Іванівна).

Дякуємо за активну участь  учням закладів освіти та співпрацю  керівникам.  Перемога наших учнів – це наша спільна радість і нагорода.😊









3/27/2023

Педагогічна майстерність – ще один вид педагогічного досвіду.

 Педагогічна майстерність – ще один вид педагогічного досвіду. Це вміння вдосконалювати навчальний процес, вміти узагальнювати і передавати свій досвід іншим колегам, знаходити нестандартні рішення, володіти сучасними педагогічними технологіями, але при цьому залишатися справжнім учителем. Адже нова українська школа ви­магає високопрофесійного вчителя, педагога-творця, який стане агентом змін в освітньому процесі.

17.03.2023 р. Кошильовська Наталія Володимирівна, учитель зарубіжної літератури, предметів художньо-естетичного циклу Острівського ліцею презентувала свій досвід роботи з проблеми: «Проблема формування читача та шляхи підвищення рівня культури читання учнів на уроках зарубіжної літератури», «Виховання естетичних смаків учнів на творах музичної спадщини композиторів місцевого регіону».
У досвіді роботи вчителя відкритті уроки, презентація системи роботи на семінарах, виступи на засіданнях МО, конференціях, участь конкурсах, у роботі творчих груп, курсах ТОКІППО, матеріали публікацій у педагогічній пресі. Організація роботи з обдарованими дітьми. Активна участь у проєктах професійного розвитку.