Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

11/22/2022

Майстер-клас щодо створення електронних книг за допомогою сервісу Ourboox.

Булінг як соціально-психологічна проблема: шляхи її вирішення


✅
18.11.2022 р. . проведений психологічний практикум на тему: «Булінг як соціально-психологічна проблема: шляхи її вирішення» відбувся у Великоберезовицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів.
📌
Захід став фаховим майданчиком для обміну досвідом практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти громади щодо проблем цькування дітей у шкільному колективі та вдома за участі запрошеної психологині Олени Полякової.
👉🏻
Під час психологічного практикуму обговорили методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору та запобігання булінгу в ЗЗСО. Окрім цього присутні більше дізналися про взаємодію структурних підрозділів селищної ради щодо запобігання і протидії насильству, а також про реєстр осіб Великоберезовицької громади, які вчинили домашнє насильство і притягнуті до адміністративної відповідальності впродовж 2022 року.
📍Організували захід Центр професійного розвитку педагогічних працівників і відділ молоді, спорту, сім’ї та туризму Великоберезовицької селищної ради.


11/11/2022

Тренінг «Проєктування траєкторії професійного розвитку учителя-словесника на основі самомоніторингу діяльності в умовах воєнного стану»

 

11 листопада 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено тренінг «Проєктування траєкторії професійного розвитку учителя-словесника на основі самомоніторингу діяльності в умовах воєнного стану» (тренери - методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів сіспільно-гуманітарного та естетичного циклів ТОКІППО Кондирєва М. М. та консультант Комунальної установи Великоберезовицької селищної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Демида О. Р.).  Учасниками цього заходу було майже 50 досвідчених учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури ЗЗСО області, а також учителів-словесників закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».








10/28/2022

 

21 жовтня 2022 р. проведено онлайн-зустріч кураторів та лідерів  учнівського самоврядування ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради на тему: «Формування соціальної компетентності лідера. Проєкти учнівського самоврядування на 2022-2023 н. р». Формування  соціальної компетентності учнівської молоді – одне з актуальних завдань сьогодення. Надзвичайно важливо організувати процес соціалізації в кожному навчальному закладі, а саме: згуртованості, відданості, відповідальності до суспільної справи. Найбільш дієвою  та результативною формою роботи є залучення здобувачів освіти до роботи учнівського самоврядування.

Лідером учнівського самоврядування серед ЗЗСО нашої громади, визначений Звір Богдан, учень Острівськоі ЗОШ І-ІІІ ст. Під час онлайн-зустрічі лідери ЗЗСО  мали змогу   у формі діалогу поділитися своїм досвідом навчання, цікавими формами шкільного життя з метою розвитку вміння господарювати в навчальному закладі, співпрацювати на принципах партнерства з педагогічними і батьківськими колективами, організовувати різноманітні заходи. Інноваційною формою роботи є участь учнівської молоді у проєктах.

Діловий ритм спілкування кураторів та лідерів створили умови для розвитку творчого потенціалу у різних сферах життєдіяльності шкільного життя   в ЗЗСО.

*    Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!









10/17/2022

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів

 

07.10. 2022 р.  Демидою О.Р., консультантом Центру  професійного розвитку педагогічних працівників  Великоберезовицької  селищної ради  на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено практичний семінар вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури   з проблеми:






«Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти». В процесі компетентнісного підходу  до навчання створено нову систему вимірювання й оцінювання результатів навчання. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички.Сьогодні оцінювання в школі має три вектори спрямування – оцінювання якості навчання, досягнень кожної дитини й самооцінювання .

Педагоги практично мали змогу до підготовлених  зошитів спостережень  результатів навчання  з навчальних предметів  практично обговорити розрізняти та виставляти:

- формувальне оцінювання (оцінювання як навчання), спрямоване на покращення навчальних навичок. НУШ акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчанняпоточне (або рівневе) оцінювання (оцінювання навчання), коли ми визначаємо рівень навчальних досягнень дитини; 

підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами.