Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

9/25/2015

25.09.2015 р. проведено консульпункт з керівниками освітніх округів вчителями зарубіжної  літератури з проблеми «Організація мотивації навчальної діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури». Мотивація навчальної діяльності учнів - одна із головних умов успішного навчально-виховного процесу. Вона сприяє засвоєнню знань, формуванню пізнавального інтересу, розвитку інтелекту та особистості учня. 

9/23/2015

 

         23.09.2015 р. на базі  Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методоб’єднання вчителів учителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та художньої культури. Обговорено методичні рекомендації щодо викладання музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та художньої культури у 2015-2016 н. р. (Особливості нової програми для 7 класу з образотворчого мистецтва та музики). Вимоги до ведення шкільної документації.

8/20/2015


20.08.2015 р. на базі  Острівської  ЗОШ І-ІІІ ст. проведення методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури: «Актуальні питання викладання зарубіжної літератури в загальноосвітніх  навчальних закладах: стан, проблеми, перспективи».
Аналіз роботи методичного об’єднання, інших структурних підрозділів за минулий навчальний рік та обговорено низку актуальних питань, пов’язаних із організацією     вивчення зарубіжної літератури у 2015-2016 н.р.

5/18/2015

Про зміну назви предмета "Світова література"

Керівникам навчальних закладів, педагогам

Звертаємо увагу, що на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 26 березня 2015 року (протокол № 3/4-2) назву предмета «Світова література» змінено на «Зарубіжна література» (наказ МОНУ від 08.03.2015 №518). Просимо врахувати при складанні робочих навчальних планів на 2015-2016 н.р..

5/13/2015

Подорожуємо рідним краєм!



08 травня 2015 року організований і проведений  виїзний семінар вчителів української мови і літератури, світової літератури  в м. Кременці за маршрутом (обласний  літературно-меморіальний музей Юліуша Словацького, з метою популяризації творчої спадщини письменника та активізації виховної й патріотичної роботи вчителів-словесників - Кременецький ботанічний сад - село Великі Бережці (Божа гора) -  Почаївська лавра - джерело Святої Анни.


4/17/2015

Школа молодого вчителя


17.04.2015 р. на базі Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. була проведена школа молодого вчителя світової літератури з проблеми: "Роль уроків розвитку  зв’язного мовлення на уроках світової  літератури". Демидою О.Р. був проведений відкритий урок в 5 класі на тему: "Усний розвиток зв’язного мовлення. Відгук на улюблений літературний твір (за творами М. Твена «Пригоди Тома Сойєра», Е. Портер «Полліанна», Л. Керролла «Аліса в країні чудес»).
            Вчителям було надано методичні рекомендації  щодо вдосконалення навичок усного мовлення слід створювати умови для того, аби учні мали змогу висловлюватися, говорити, спілкуватися у класі. Причому не тільки й не стільки відтворюючи статті підручника та інших критичних джерел, скільки вступаючи у вільні діалоги з вчителем і зі своїми однокласниками. Досягнення такої мети стає можливим за умови використання таких форм уроку, як урок-бесіда, урок-диспут, урок-роздум, урок-діалог, урок-семінар тощо. Вони вже за своєю формою передбачають необхідність активного спілкування.
Отже, система роботи з розвитку усного й писемного мовлення посідає важливе місце у викладанні світової літератури, оскільки одночасно становить і предмет оволодіння певними мовленнєвими уміннями й навичками, і дієвий засіб, за допомогою якого забезпечується відповідний рівень літературної освіти.