Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

3/21/2014

Залучення учнів до полікультурного сучасного світу засобами світової літератури




20 березня 2014 року на базі Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Я. Стецька проведено обласний  семінар-практикум з проблеми «Науково - методичні засади формування полікультурності учителя світової літератури» для методистів РМК/ТКМЦ НОІМ, які відповідають за стан викладання світової літератури.
Мета семінару було узагальнити науково - теоретичні та методичні положення щодо формування полікультурної компетентності  вчителя для створення  методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень; ознайомити учасників семінару із системою методичної роботи, покликаної забезпечити ефективність застосування технологій, форм і засобів навчання і виховання з метою продуктивного вирішення поставлених перед сучасною літературною освітою завдань.
В роботі семінару з даної проблеми брали участь Боруцька Л.С. методист ТОКІППО.
Науково - методичний супровід  діяльності учителів: система роботи в районі.
                                Кубелко Г.І.,  завідувач Тернопільським РМК
         Організація науково - методичної роботи з проблеми «Вивчення педагогічної діяльності вчителя світової літератури в Тернопільському районі».
Демида О.Р., методист ТРМК
У творчій лабораторії вчителя світової літератури.
1.    Відкритий урок.
Микола Гоголь - російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості. Дві половинки серця українського.
                               О.Б. Спічак, вчитель світової літератури
            Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст.. ім. Я. Стецька

2.    Презентація з досвіду роботи.
Використання перекладів на уроках світової літератури збагачення розвитку полікультурної компетентності учнів та підвищення рівня мотивації учнів до вивчення навчального предмета.
                                             Г.С. Максим, вчитель світової літератури
                                                    Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст.

3.    Заочна екскурсія.
Подорож у поетичний світ польського поета-романтика Адама Міцкевича.
Організація полікультурного простору літературної освіти на уроках словесності та в позакласний час.
                                     М.Є.Замойська,
                  вчитель- методист НВК «Великобірківська
                ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія ім. С. Балея»
4.    Майстер- клас.
Культура країни висхідного сонця.
                                      М.С.Петришин,
                             вчитель Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ступенів
5.    Презентація. Виховний захід.
Подорож океаном світової літератури.
                                   Н.В. Гринчак,  вчитель світової літератури
Великоглибочецька ЗОШ І-ІІІ ст.. ім. Я. Стецька
       Було   підведено підсумки семінару з використанням інтерактивної вправи «Дерево рішень» та підготовлено методичні рекомендації: «Всесвіт методиста і вчителя - словесника у полікультурному світі».
                                              Л.С. Боруцька, методист ТОКІППО
Рекомендувати методистам РМК, ТКМЦ НОІМ впроваджувати у творчу лабораторію вчителів - словесників дієві методи формування полікультурності школярів вчителями світової літератури Тернопільського району Спічак О.Б., Максим Г.С, Замойської М.Є., Петришин М.С., Гринчак Н.В.

На основі даної проблеми провідна ідея полягає в формуванні полікультурної компетенції як такої, що є основою становлення особистості в розмаїтті навколишнього світу і ефективного співіснування ним. Інноваційна значущість полягає у формуванні сучасної технології полікультурного сприйняття на основі вивчення культури свого народу та культур світу.




1/24/2014

Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя світової літератури

Педагогічна майстерність – це досконале, творче виконання вчителем професійних функцій на рівні мистецтва, результатом чого є створення оптимальних соціально-психологічних умов для становлення особистості кожного учня, забезпечення високого рівня інтелектуального розвитку, виховання кращих моральних якостей, духовного збагачення школярів. Головною ознакою майстерності вчителя є вміння навчити учнів тому, що знає та вміє сам майстер.
24 січня  2014 року  в залі РДА відбулося методоб”єднання вчителів світової літератури з проблеми «Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя».

12/31/2013

З Новим 2014 роком та Різдвом Христовим!



Шановні колеги, друзі!
Вітаю з Новим роком та Різдвом Христовим! Хочеться Вам побажати миру і спокою в кожному домі, добра, взаєморозуміння, достатку, любові, щастя, душевної рівноваги, успіхів у всіх починаннях, побільше радості, міцного здоров'я та всіх благ! 
                    Нехай справдяться усі очікування і збудуться найзаповітніші мрії!                   
Христос Народився! Славімо Його!

11/15/2013

Впровадження в практику роботи вчителів світової літератури інноваційних технологій

15. 11.2013 р. на базі Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методичне обєднання вчителів світової літератури з проблеми «Впровадження  в практику роботи вчителів інноваційних педагогічних технологій на уроках світової літератури». На сучасному етапі розвитку освітньої системи в процесі викладання світової літератури зростає роль інноваційних технологій, використання яких значно сприяє  піднесенню якості та інтенсивності навчального процесу, приверненню уваги учнів до найкращих надбань світової літератури.  Вчителем Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Паньків Ю.І. проведено відкритий урок в 5 класі на тему: «Узагальнення і систематизація знань з теми казка. «Заглядає в шибку казка». Було практично проведено з учасниками семінару тренінг  щодо використання наступних інтерактивних методів навчання: «Коло думок», «Інтерв’ю»,  «Плутанина» (вч. Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст. Шимків Л.М.), «Ажурна пилка» (вч. Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст. Войткович Н.Б.), «Кубування» (вч. Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. Петришин М.С.), структура інтерактивного уроку – метод «Шести кольорових капелюхів»( методистом ТРМК  Демидою О.Р.). Вчителі світової літератури були активними учасниками навчального тренінгу.
Інноваційні технології відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їх перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, оцінка), в класах збільшується кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал, займають активну позицію, зростає їхній інтерес до навчання.


11/12/2013

Увага конкурс! "Вчитель року 2014" у номінації "Світова література"



12 листопада 2013 року у Великогаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний етап всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» у номінації «Світова література» взяли участь 3 учителі району:
- Остапчук Олена Миколаївна, вчитель Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Чернецька Іванна Іванівна, вчитель Домаморицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Гущина Наталія Романівна, вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Переможцем стала:
·       у номінації «Світова література» - Гущина Наталія Романівна, вчитель світової літератури Байковецької ЗОШ І-ІІІ ст.;
Учасників конкурсу привітали начальник відділу освіти Марія Ярославівна Краковецька та голова районної організації профспілки працівників освіти Ігор Стахович Ракочий.




10/18/2013

Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики

18.10.2013р. відбулося засідання творчої групи вчителів світової літератури з проблеми:"Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики". Робота з фанфіком є унікальним засобом розширення читацької свідомості учнів, що є необхідною умовою для досягнення основної мети літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості.