Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

11/15/2013

Впровадження в практику роботи вчителів світової літератури інноваційних технологій

15. 11.2013 р. на базі Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методичне обєднання вчителів світової літератури з проблеми «Впровадження  в практику роботи вчителів інноваційних педагогічних технологій на уроках світової літератури». На сучасному етапі розвитку освітньої системи в процесі викладання світової літератури зростає роль інноваційних технологій, використання яких значно сприяє  піднесенню якості та інтенсивності навчального процесу, приверненню уваги учнів до найкращих надбань світової літератури.  Вчителем Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Паньків Ю.І. проведено відкритий урок в 5 класі на тему: «Узагальнення і систематизація знань з теми казка. «Заглядає в шибку казка». Було практично проведено з учасниками семінару тренінг  щодо використання наступних інтерактивних методів навчання: «Коло думок», «Інтерв’ю»,  «Плутанина» (вч. Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст. Шимків Л.М.), «Ажурна пилка» (вч. Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст. Войткович Н.Б.), «Кубування» (вч. Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. Петришин М.С.), структура інтерактивного уроку – метод «Шести кольорових капелюхів»( методистом ТРМК  Демидою О.Р.). Вчителі світової літератури були активними учасниками навчального тренінгу.
Інноваційні технології відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їх перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, оцінка), в класах збільшується кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал, займають активну позицію, зростає їхній інтерес до навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар