Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

11/28/2024

Нові професійні практики. Навчаємо і навчаємося разом.

 25-28 листопада 2024 р. у  Тернопільському ОКІППО розпочалася підготовка супервізорів...

Супервізор – фахівець у сфері загальної середньої освіти, який здійснює комплекс заходів з надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам,
– мовиться у проєкті.

Ним може стати педагогічний, науково-педагогічний та науковий працівник закладів освіти різних рівнів, установ та організацій. Пройти сертифікацію загалом може будь-яка особа. Але треба мати педагогічну освіту.

Для того, щоб отримати сертифікат, супервізор повинен мати вищу освіту, мінімум п'ять років педагогічного стажу та один рік практичного досвіду навчання дорослих. Можна покращити свої навички і у межах програми підготовки супервізорів.

Ініціювати супервізію у закладі освіти можуть вчителі, адміністрація, батьки та органи управління освітою.https://24tv.ua/education/ukrayinskih-shkolah-zyavlyatsya-superv








11/20/2024

Всеукраїнський форум " Майбутнє України в руках молоді: національно-патріотичне виховання як основа державотворення".

 20 листопада 2024 р. в Тернополі проходив Всеукраїнський форум

" Майбутнє України в руках молоді: національно-патріотичне виховання як основа державотворення". Найважливіший пріоритет національно-патріотичного виховання — формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації💙💛.
Захід об'єднав молодь, освітян та громадських діячів України для обміну досвідом роботи з національно-патріотичного виховання, пошуку нових ідей та ефективних підходів у формуванні свідомих українців, готових творити успішне майбутнє своєї держави. Щиро дякуємо організаторам заходу за презентації кращих практик патріотичного виховання, за творчі виставки, змістовні майстер-класи, професійні панельні дискусії за участю провідних експертів та представників громадських організацій, цікаве спілкування під час заходу з колегами , друзями, однодумцями.








11/12/2024

Учнівська олімпіада з образотворчого мистецтва - 2024


Ми починаємо малювати раніше, ніж читати й писати.
Читаємо й пишемо дотепер, а малюють тільки професіонали.
12 листопада 2024 р. на базі Великоберезовицького ліцею Великоберезовицької селищної ради Демидою О. Р., консультантом ЦПРПП проведено ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з образотворчого мистецтва. Учасниками олімпіади були 60 учнів 8-11 класів із закладів освіти Великоберезовицької, Байковецької, Білецької, Великогаївської Великобірківської, Підгороднянської ТГ. Олімпіада проводиться з метою стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх в якісному і поглибленому вивченні образотворчого мистецтва, прищеплення учнівській молоді навичок творчої роботи, виявлення та підтримки обдарованих учнів.
Учасники олімпіади виконували два завдання: натюрморт(рисунок) і композицію (живопис). Учнівська олімпіада є індивідуальним змаганням, у якому учні демонструють здатність творчо використовувати набуті у процесі попереднього навчання знання, уміння й навички.
У першому завданні учні виконують натюрморт, в якому демонструють базові поняття з предмета образотворче мистецтво: композиційне вирішення, побудова (лінійна, конструктивна), передача об’єму та матеріалу засобами світлотіні.
У другому завданні учні виконують композицію на певну запропоновану тему, в якому зображають оригінальність ідеї, реалізацію задуму та техніку виконання малюнка фарбами.
Час виконання кожного завдання: три астрономіні години.
Журі оцінило виконані роботи учнів згідно визначених та узгоджених критеріїв. В кожен навчальний заклад надісланий протокол спільного засідання оргкомітету і журі про місце, яке посіли учасники ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з образотворчого мистецтва .














10/31/2024

Навчання вчителів зарубіжної літератури, які 2024/2025 викладають у 7 класах

 30-31 жовтня 2024 р. на базі КЗ Великоберезовицького ліцею Великоберезовицької селищної ради в очному форматі організоване навчання вчителів зарубіжної літератури, які цього року викладають у 7 класах НУШ. Учасниками навчання були педагоги-словесники закладів освіти Байковецької , Великоберезовицької, Підволочиської, Скориківської ТГ. Навчання проводили вчителі-тренери Ольга Демида, консультант ЦПРПП Великоберезовицької селищної ради, Галина Пелих, учитель зарубіжної літератури Качанівського ліцею Підволочиської селищної ради, Ольга Сальникова, учитель зарубіжної літератури Токівської гімназії Скориківської сільської ради, які пройшли курси підвищення кваліфікації у ТОКІППО за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти». Мета проведення навчання – акцентувати увагу учасників заходу на зумовлених викликами сьогодення, змінах у системі роботи учителя зарубіжної літератури щодо реалізації державних стандартів; виборі оптимальних шляхів та сучасних засобів й інструментарію навчання, стратегій розвитку особистості учня. Під час проведення навчання учителі-словесники мали змогу обговорити особливості навчально-дидактичної бази мовно-літературної освітньої галузі, умови для навчального поступу учнівства 7 класу, з’ясувати рівень ефективності застосування сучасного інструментарію для досягнення результатів мовно-літературної освіти та конструювання навчальної діяльності на уроках зарубіжної літератури, попрактикуватися, потренуватися у виборі завдань для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у другому циклі базової освіти. Залишається завжди актуальна проблема уроку літератури формування читацької грамотності, розв’язання якої потребує в умовах воєнного стану особливо відповідного ставлення щодо вибору інструментарію для діагностування рівня сформованості кваліфікованого читача в процесі вивчення зарубіжної літератури, зокрема у 7 класі.










10/24/2024

Навчання вчителів української мови і літератури, які навчають у 2024/2025 рр. в 7 класах НУШ

 Про підвищення кваліфікації учителів української мови і літератури (мовно-літературна освітня галузь), які забезпечують реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання). 28-29 жовтня 2024 р. на базі КЗ Великоберезовицького ліцею Великоберезовицької селищної ради організоване навчання вчителів української мови і літератури, які цього року викладають у 7 класах НУШ. Навчання проводили вчителі-тренери Ольга Демида, консультант ЦПРПП , Лідія Тур , учитель Великоберезовицького ліцею, які пройшли курси підвищення кваліфікації у ТОКІППО за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Учасниками навчання були педагоги- словесники закладів освіти Великоберезовицької та Микулинецької ТГ.







9/04/2024

 

  23.08. 2024 р. на базі   Великоберезовицького ліцею проведено методичну студію для заступників з виховної роботи, педагогів-організаторів ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради. Виховання в сучасних умовах  потребує  сучасного стратегічного бачення у кожного педагога.  З педагогами опрацьовано  методичні рекомендації з питань організації виховного процесу у закладах освіти у 2024/2025 навчальному році.У 2024/2025 н. р.  заклади освіти продовжують роботу за програмою «Нова українська школа» у поступі до цінностей», яка розглянута та затверджена Вченими Радами Інституту проблем виховання (протокол № 6 від 02 липня 2018 року) та Інституту модернізації змісту освіти (протокол № 7 від 26 вересня 2018 року). Режим доступу : https://ipv.org.ua/prohrama-nova-ukrainska-shkola/, а також за обласною програмою впровадження Української Хартії вільної людини в освітніх закладах Тернопільської області на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 23.12.2020 р. № 34. Нові вимоги сьогодення спонукають до створення дієвого виховного середовища закладу освіти, впровадження моделі національно-патріотичного виховання здобувачів освіти через систему інноваційних форм і методів роботи, що сприятиме формуванню істинних цінностей. Єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу. Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. У зв’язку з цим, національно-патріотичне виховання є важливим сектором освітнього процесу.  19 серпня 2024 року у рамках у рамках Серпневих методичних студій ТОКІППО проходила обласна  методична студія «Впровадження моделі національно-патріотичного виховання здобувачів освіти через систему інноваційних форм і методів роботи».  Костик Н. В. , заступник з виховної роботи, Лобур Н. Б., керівник гуртка « Рукоділля» Мишковицького ліцею активно презентували  особливості виховної роботи в закладі освіти в напрямку національно-патріотичного виховання у гуртковій роботі  - один з дієвих компонентів виховної системи освітнього закладу.

Рекомендуємо активізувати участь педагогів та здобувачів освіти  різноманітних конкурсах, виставках, форумах, презентаціях, олімпіадах,турнірах, семінарах, круглих столах.

Духовне виховання учнів за умов воєнного часу є актуальним завданням, яке вимагає уваги освітян та осмисленого підходу.

Виховна робота має бути спрямована на формування ціннісного ставлення і судження у школярів, вміння вибудовувати доброзичливі й толерантні стосунки з учасниками освітнього процесу.

У планах роботи закладів освіти необхідно передбачити проведення тематичних годин спілкування, зустрічей, бесід, лекцій, семінарів, тематичних виставок, засідань круглих столів, науково-практичних конференцій, літературних вечорів, поетичних годин тощо щодо відзначення важливих пам’ятних та ювілейних дат 2024/2025 н. р. Бажаємо всім успішного навчального року і Перемоги!

8/29/2024

«Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році».

 

 

                            

*     21.08.2024 р.   на базі Великоберезовицького ліцею  проведено методичну студію для  практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради  «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році». Під час  проведення  студії було  педагогам було звернено увагу на нормативно-правові документи у сфері діяльності працівників психологічної служби, особливостей роботи психолога та соціального педагога в новому навчальному році. Головним пріоритетом діяльності психологічної служби в закладах освіти є розв’язання освітніх та виховних завдань, що сприятиме збереженню психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу. Звернено увагу фахівцям психологічної служби у  рекомендаціях  зосередити на збереженні ментального здоров’я, відновленні соціально-психологічного благополуччя учасників освітнього процесу: максимум просвітництва і профілактики, діагностики з метою визначення осіб, кому потрібна фахова допомога та її якісне проведення. Наразі важливим стає питання підвищення професійної компетентності практичних психологів та соціальних педагогів у напряму оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги.




Для покращення якості роботи  соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти Лоза С. І., директор «ІКЦ»  Великоберезовицької селищної ради практично поділися досвідом, надала консультативну допомогу та рекомендації,  методичні матеріали для здійснення психологічної просвіти, корекційно-розвиткової та відновлювальної роботи, надання психологічної допомоги за запитом та/або відповідно до виявленої потреби, співпраці з педагогічними працівниками щодо подолання труднощів у навчанні, формуванні необхідних соціальних навичок.


 Бичковська Г. З., практичний психолог Мишковицького ліцею  наголосила про основну тематику заходів, які мають  бути обов’язковими складовими плану роботи працівників психологічної служби у 2024/2025 н.р. (окрім тих, які є актуальними в кожному конкретному закладі): 1. Психологічна допомога щодо подолання освітніх втрат та освітніх розривів у Новій українській школі. 2. Психосоціальна допомога учасникам освітнього процесу під час війни. 3. Психоедукація учасників освітнього процесу щодо збереження ментального здоров’я та відновлення психоемоційного стану. 4. Психологічний супровід освітнього процесу в інклюзивній школі. 5. Протидія та запобігання булінгу, домашньому насильству. 6. Запобігання формуванню суїцидальної поведінки. 7. Профілактика розвитку ігрової залежності у здобувачів освіти.

                        Не забувати, що у цей непростий час варто підтримувати себе, рідних та близьких. Адже це надзвичайно необхідно для того, щоб зберегти здоров’я – фізичне та психічне.