21.08.2024 р.
на базі
Великоберезовицького ліцею проведено методичну студію для практичних психологів та соціальних педагогів
закладів освіти Великоберезовицької селищної ради «Пріоритетні
напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025
навчальному році». Під час
проведення студії було педагогам було звернено увагу на
нормативно-правові документи у сфері діяльності працівників психологічної служби,
особливостей роботи психолога та соціального педагога в новому навчальному
році.
Головним пріоритетом діяльності психологічної служби в закладах освіти є
розв’язання освітніх та виховних завдань, що сприятиме збереженню
психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу. Звернено увагу фахівцям
психологічної служби у рекомендаціях зосередити на збереженні ментального здоров’я,
відновленні соціально-психологічного благополуччя учасників освітнього процесу:
максимум просвітництва і профілактики, діагностики з метою визначення осіб,
кому потрібна фахова допомога та її якісне проведення. Наразі важливим стає
питання підвищення професійної компетентності практичних психологів та
соціальних педагогів у напряму оволодіння сучасними технологіями психологічної
допомоги.
Для покращення якості
роботи соціально-психологічного
супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти Лоза С. І.,
директор «ІКЦ» Великоберезовицької
селищної ради практично поділися досвідом, надала консультативну допомогу та
рекомендації, методичні матеріали
для здійснення психологічної просвіти, корекційно-розвиткової та
відновлювальної роботи, надання психологічної допомоги за запитом та/або
відповідно до виявленої потреби, співпраці з педагогічними працівниками щодо
подолання труднощів у навчанні, формуванні необхідних соціальних навичок.
Бичковська
Г. З., практичний психолог Мишковицького ліцею наголосила про основну тематику заходів, які мають
бути обов’язковими складовими плану
роботи працівників психологічної служби у 2024/2025 н.р. (окрім тих, які є
актуальними в кожному конкретному закладі): 1. Психологічна допомога щодо подолання
освітніх втрат та освітніх розривів у Новій українській школі. 2.
Психосоціальна допомога учасникам освітнього процесу під час війни. 3.
Психоедукація учасників освітнього процесу щодо збереження ментального здоров’я
та відновлення психоемоційного стану. 4. Психологічний супровід освітнього
процесу в інклюзивній школі. 5. Протидія та запобігання булінгу, домашньому
насильству. 6. Запобігання формуванню суїцидальної поведінки. 7. Профілактика
розвитку ігрової залежності у здобувачів освіти.
Не
забувати, що у цей непростий час варто підтримувати себе, рідних та близьких. Адже це надзвичайно необхідно для того, щоб
зберегти здоров’я – фізичне та психічне.
Немає коментарів:
Дописати коментар