22.01.2016 р. проведено методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. з проблеми: «Інтернет - ресурси на уроці зарубіжної літератури».
ХХІ сторіччя -
ера нових інформаційно - комунікаційних технологій, які інтенсивно розвиваються
і практично увійшли у всі сфери діяльності людини. Звичайно, не оминають вони і
сучасну школу. Очевидно, потрібно
об'єднати інформаційно-комунікаційні та педагогічні технології так, щоб вони
доповнювали одна одну і працювали як одне ціле в навчально-виховному процесі. Специфіка літератури як мистецтва слова обумовила й
своєрідні підходи до методики використання ресурсів Інтернету:
-
електронні бібліотеки;
-
літературні періодичні видання;
-
електронні підручники і
посібники в Інтернеті;
-
педагогічний досвід впровадження новітніх технологій навчання;
- науково-освітні сайти
українського Інтернету;
-
колекції рефератів з
літератури;
-
сайти мистецького характеру;
-
сайти літературних музеїв;
-
сайти про життєвий
і творчий шлях
письменників;
-
здобутки словесності.
Для цього доцільно активно використовувати на
уроках та в позаурочній діяльності
інформацію, розміщену на відповідних тематичних сайтах, таких як:
•
Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади): ae.lib.narod.ru
•
Літературна iнтернет - бібліотека школяра: http:/ litbоок.bу.ru
•
Антична література: http: pergam .chat.ru
•
Електронна бібліотека "Джерело": ukrlib.com
•
Електронна бібліотека класичної літератури – http://www.klassika.ru
•
"Літературна газета" – http://www.lgz.ru
•
Сучасна і класична поезія – http://sttihi.net.ru
•
Електронна поетична бібліотека – http://article.da.ru
Так, широка доступність
навчальної інформації найрізноманітнішого характеру завдяки засобам мультимедія
є важливим фактором, що впливає на перспективи розвитку і характер сучасного
процесу навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар