Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

10/28/2022

 

21 жовтня 2022 р. проведено онлайн-зустріч кураторів та лідерів  учнівського самоврядування ЗЗСО Великоберезовицької селищної ради на тему: «Формування соціальної компетентності лідера. Проєкти учнівського самоврядування на 2022-2023 н. р». Формування  соціальної компетентності учнівської молоді – одне з актуальних завдань сьогодення. Надзвичайно важливо організувати процес соціалізації в кожному навчальному закладі, а саме: згуртованості, відданості, відповідальності до суспільної справи. Найбільш дієвою  та результативною формою роботи є залучення здобувачів освіти до роботи учнівського самоврядування.

Лідером учнівського самоврядування серед ЗЗСО нашої громади, визначений Звір Богдан, учень Острівськоі ЗОШ І-ІІІ ст. Під час онлайн-зустрічі лідери ЗЗСО  мали змогу   у формі діалогу поділитися своїм досвідом навчання, цікавими формами шкільного життя з метою розвитку вміння господарювати в навчальному закладі, співпрацювати на принципах партнерства з педагогічними і батьківськими колективами, організовувати різноманітні заходи. Інноваційною формою роботи є участь учнівської молоді у проєктах.

Діловий ритм спілкування кураторів та лідерів створили умови для розвитку творчого потенціалу у різних сферах життєдіяльності шкільного життя   в ЗЗСО.

*    Думаємо про майбутнє! Віримо у ПЕРЕМОГУ!









10/17/2022

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів

 

07.10. 2022 р.  Демидою О.Р., консультантом Центру  професійного розвитку педагогічних працівників  Великоберезовицької  селищної ради  на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено практичний семінар вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури   з проблеми:






«Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти». В процесі компетентнісного підходу  до навчання створено нову систему вимірювання й оцінювання результатів навчання. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти. Система оцінювання в школі наразі поступово переходить від контролю кінцевого результату до мотивації дитини покращувати знання та навички.Сьогодні оцінювання в школі має три вектори спрямування – оцінювання якості навчання, досягнень кожної дитини й самооцінювання .

Педагоги практично мали змогу до підготовлених  зошитів спостережень  результатів навчання  з навчальних предметів  практично обговорити розрізняти та виставляти:

- формувальне оцінювання (оцінювання як навчання), спрямоване на покращення навчальних навичок. НУШ акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчанняпоточне (або рівневе) оцінювання (оцінювання навчання), коли ми визначаємо рівень навчальних досягнень дитини; 

підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами.

9/30/2022

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ГУРТКА в ЗЗСО

 

23.09. 2022 р. на базі  НВК « Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ» Демидою О.Р., консультантом ЦПРПП було проведено методичний практикум  для керівників гуртків ЗЗСО  з проблеми: «Інноваційне освітнє середовище як умова розвитку професійної компетентності керівника гуртка в Новій українській школі». Пріоритетною системою розвитку позакласної освіти та виховання є сприяння становленню творчої особистості дитини. У цьому плані особливе місце належить гуртковій роботі, де діти працюють за своїми власними інтересами.

Метою семінару є надання допомоги керівникам гуртків у підготовці та проведенні навчально-виховного процесу, занять з урахуванням загальних вимог, вікових особливостей дітей відповідно до напрямків діяльності гурткової роботи.

Звернено увагу педагогам  на нормативно-правові матеріали Міністерства освіти і науки України, методичне забезпечення, оформлення журналів

Проаналізовано найважливіші матеріали, методичні рекомендації, що супроводжують роботу керівника гуртка ЗЗСО.




9/02/2022

Організації освітнього процесу та викладання предметів художньо-естетичного циклу

 

🇺🇦
26.08.2022 р. Демидою О.Р., консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Великоберезовицької селищної ради на базі Великоберезовицької ЗОШ І –ІІІ ступенів проведено методичну студію вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми: «Організації освітнього процесу та викладання предметів художньо-естетичного циклу (мистецької освітньої галузі) у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». «Нова українська школа» проголосила домінування в освіті компетентностного і діяльнісного підходів у навчанні. Адже сьогодні недостатньо просто засвоїти окремі знання, набути певні уміння, важливо навчитись їх застосовувати як у типових, так і в нестандартних, нових для дитини ситуаціях. Це дає змогу сформувати ціннісне ставлення до цих знань, навчитись адаптуватись та шукати шляхи ухвалення рішень у різноманітних ситуаціях. Тобто навчання мистецтву не має окреслюватися в межах уроку, мистецький досвід, який дитина набуває, має поширюватися і застосовуватися в різних її життєвих ситуаціях.Нехай цей рік ввійде в історію України та світу роком Перемоги! Думаємо про майбутнє! Тримаймо освітній стрій! 
💙💛