Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

11/12/2013

Увага конкурс! "Вчитель року 2014" у номінації "Світова література"



12 листопада 2013 року у Великогаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний етап всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» у номінації «Світова література» взяли участь 3 учителі району:
- Остапчук Олена Миколаївна, вчитель Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Чернецька Іванна Іванівна, вчитель Домаморицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Гущина Наталія Романівна, вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Переможцем стала:
·       у номінації «Світова література» - Гущина Наталія Романівна, вчитель світової літератури Байковецької ЗОШ І-ІІІ ст.;
Учасників конкурсу привітали начальник відділу освіти Марія Ярославівна Краковецька та голова районної організації профспілки працівників освіти Ігор Стахович Ракочий.




10/18/2013

Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики

18.10.2013р. відбулося засідання творчої групи вчителів світової літератури з проблеми:"Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики". Робота з фанфіком є унікальним засобом розширення читацької свідомості учнів, що є необхідною умовою для досягнення основної мети літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості. 

10/04/2013

школа молодого вчителя




на базі Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар для молодих вчителів світової літератури з проблеми:
"Методика викладання світової літератури в школі".
Допомогти вчителю набути спеціальні педагогічні вміння при викладанні світової літератури в школі спроможна саме методика викладання літератури - самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту й розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів і прийомів, які забезпечують учителю - словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями.