20.02. 2015 р. на базі Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. проведено творчу групу вчителів світової літератури з проблеми: «Нестандартні форми роботи навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках світової літератури». Актуальність проблеми в тому, що педагоги постійно шукають пожвавлення уроку, намагаються урізноманітнити форми пояснення і зворотнього зв’язку. Зрозуміло, ніхто не вимагає скасування традиційного уроку, як основної форми навчання і виховання дітей. Мова йшла на засіданні творчої групи про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів, які активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і разом з тим забезпечують швидкість запам’ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів.
М. С. Петришин, вчитель світової літератури Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. провела з учасниками творчої групи майстер-клас, використовуючи тему 6 класу «Антуан де Сент-Екзюпері казка – притча «Маленький принц».
Урок проведено у нестандартній формі. Структура уроку відзначається чіткістю, логічністю, вмілим виділенням головного, істотного. Використання ефективних методів і прийомів роботи, цікавого дидактичного матеріалу, технічних засобів навчання, яскравої наочності сприяє формуванню глибоких і міцних знань з теми.
"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."
Ліна Костенко
2/20/2015
1/26/2015
вчитель повинен самостійно відкрити настільки
велику
частину вивченого матеріалу,
наскільки це за цих обставин можливо.
05.12. 2014 р. проведений вебінар для вчителів світової літератури з проблеми: "Педагогічний дизайн мультимедійного уроку світової літератури". Мультимедійні технології - це практична реалізація методологічних і теоретичних основ формування інформаційної культури педагога.
Участь у вебінарі взяли 15 навчальних закладів району. Вчителі мали змогу ознайомитись із теоретичною частиною підготовки мультимедійної презентації. Брати участь у практичних завданнях: заповнити анкету з даної проблеми, залишити відгук про проведений семінар на дошці оголошень, попрацювати у програмі Tagxedo та розробити інтерактивну вправу.
Зразок хмаринки.
1/20/2015
Матеріали районного методичного об'єднання вчителів світової літератури
23. 01.2015 р. о 10.00. год. на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методичне об'єднання вчителів світової літератури з проблеми:
1. "Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога".
Завантажити презентацію - Демиди О.Р.
2. Основи реалізації емоційно-ціннісної змістової лінії на формування духовно-емоційного світу учнів, а також проаналізовано методи та форми роботи на уроках літератури з використанням інноваційного підходу.
3. Обмін з досвіду роботи "Аналіз художнього твору як засіб читацьких інтересів на уроках світової літератури".
4. Місце освітнього веб-ресурсу (блогу) у педагогічній діяльності вчителя- словесника.
1. "Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога".
Завантажити презентацію - Демиди О.Р.
2. Основи реалізації емоційно-ціннісної змістової лінії на формування духовно-емоційного світу учнів, а також проаналізовано методи та форми роботи на уроках літератури з використанням інноваційного підходу.
3. Обмін з досвіду роботи "Аналіз художнього твору як засіб читацьких інтересів на уроках світової літератури".
Завантажити конспект + презентацію - Спічак О.Б.
4. Майстер-клас "Я роблю так ....".
Завантажити презентацію - Петришин М.С.
4. Місце освітнього веб-ресурсу (блогу) у педагогічній діяльності вчителя- словесника.
12/05/2014
Вебінар
Презентація
Заповніть, будь ласка, анкету.
Залиште свої враження на стіні.
Хмаринка слів
Створіть свою хмаринку та вставте у презентацію.
Інструкція для створення хмаринки слів
Зразок створеної хмаринки слів
12/03/2014
11/19/2014

Сьогодні стає більш значною роль дитячої бібліотеки як організації, котра може формувати відкрите, вільне, мобільне співтовариство дітей-батьків-бібліотекарів-школярів у єдиному творчому просторі книги і читання. Взаємоз'язок автора книнги і читача безперечно існує.
Читати систематично і осмислено дітей навчає школа, багато чого в читацькій біогрфії шкільних років дитини залежить від того, наскільки майстерно вчитель залучає її до книги, вчить оволодівати мистецтвом літературного читааня, активно пропагує книгу, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань.
У творчій зустрічі брали участь:
- Євген Іванович Безкоровайний, український поет, публіцист, редактор, громадський діяч.
- Тамара Ткачук-Гнатович, поетеса, член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
- Любов Малецька, поетеса,член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
Підписатися на:
Дописи (Atom)