07.10. 2022 р. Демидою О.Р., консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Великоберезовицької селищної ради на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено практичний семінар вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури з проблеми:
Педагоги практично мали змогу до підготовлених зошитів спостережень результатів навчання з навчальних предметів практично обговорити розрізняти та виставляти:
- формувальне оцінювання (оцінювання як навчання), спрямоване на покращення навчальних навичок. НУШ акцентує на формувальному оцінюванні – оцінюванні як навчанні та для навчання; поточне (або рівневе) оцінювання (оцінювання навчання), коли ми визначаємо рівень навчальних досягнень дитини;
підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами.
Немає коментарів:
Дописати коментар