Перші кроки молодого педагога
Перший раз у перший клас... Сьогодні
використаємо цей вислів не за його традиційним призначенням, а трохи
інтерпретуємо. У ролі першокласника виступатиме молодий учитель, який щойно
починає робити свої перші кроки у школі, проводити перші уроки, уперше
оцінювати навчальні досягнення учнів.
06. 10 2017 р. в залі РДА
проведено школу молодого вчителя
зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу з проблеми: «Шляхи ефективного впровадження новітніх
технологій у навчальний процес».
Особливу увагу було звернено на загальні
вимоги щодо підготовки вчителя до сучасного уроку. За
попередні роки змінилося багато педагогічних цінностей. З’явилися не тільки
нові завдання, а й нові засоби навчання. Головне, що сьогодні урок розглядають
не тільки як діяльність учителя чи як форму навчання, а й як діяльність учня.
Було надано методистом РМК
Демидою О.Р. методичні рекомендації молодому вчителеві в плануванні його
роботи ( програми, вимоги до календарних та поурочних планів, критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів), в ознайомленні з вимогами до ведення
зошитів, щоденників, шкільної документації; у визначенні типології уроків та
вимог до їх проведення; в аналізі результатів роботи за І семестр, визначенні
напрямків роботи у позакласній роботі з предметів та участі в районних
конкурсах.
Немає коментарів:
Дописати коментар