18.10.2023 р.
на базі Острівського ліцею відповідно до планів роботи КЗ «Центр професійного
розвитку педагогічних працівників» та КУ
«Інклюзивно-ресурсний центр», спільно проведений семінар-практикум для практичних психологів та
соціальних педагогів закладів освіти Великоберезовицької селищної ради,
Великогаївської та Байковецької сільських рад з проблеми: «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами». Мета заходу було висвітлити основні біологічні, психологічні та
соціальні чинники виникнення поведінкових розладів у дітей, вивчити питання
створення якісного освітнього середовища в закладі освіти, розглянути сучасні
моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям з соціоадаптаційними
труднощами під час проведення уроків, ознайомитися з практичним підходом та досвідом
роботи педагогів психологічної служби. В
ході семінару було презентовано питання:
- «Особливості індивідуального
підходу до навчання дітей з ООП в
закладі освіти» - О. Р. Демида,
консультантом ЦПРПП,
- «Соціоадаптаційні освітні труднощі»
- С. І. Лоза, директор КУ « ІРЦ»,
- «Стратегії підтримки в освітньому
середовищі дітей з СДУГ. Використання комунікаційних технік у роботі з дітьми з
поведінковими порушеннями» - Костенко О.
С., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ»,
- «Причини порушення мовленнєвого
розвитку дітей з поведінковими порушеннями» - Прачук Н. М., фахіфець-консультант КУ «ІРЦ».
Психологічний супровід в організації корекційної роботи з дітьми з
соціоадаптаційними освітніми труднощами необхідно розглядати як діяльність практичного
психолога та соціального педагога, що
спрямована на створення комплексної системи психологічних умов, що
забезпечують успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому
середовищі.