"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."
Ліна Костенко
4/21/2020
4/14/2020
Дистанційне навчання
Про лист управління освіти і науки
Тернопільської ОДА від 14.04.2020 № 03-15/1013-99
«Про використання системи «МОЯ ШКОЛА»
Більше інформації про систему «Моя Школа» можна знайти:
2/24/2020
4/17/2019
17 квітня 2019 року проведений виїзний семінар учителів зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу з метою популяризації історії рідного краю та активізації виховної й патріотичної роботи вчителів в м. Теребовля (Теребовлянське вище училище культури, замок князя Василька) – м. Копичинці (обласний Копичинецький музей театрального мистецтва Тернопільщини), с. Клювинці (меморіальний музей-садиба українського композитора Дениса Січинського).
2/27/2019
Творча зустріч з композитором
27.02.2019 р. на базі ТОКІППО для вчителів музичного мистецтва Тернопілля проведено творчу зустріч з Надією Галабурдою, автором пісень для дітей шкільного віку на слова відомих українських поетів. Відбулася також презентація підручника для 2 класу із "Музичного мистецтва" - авторів В. М. Островський, Г.П. Федун.
2/20/2019
20.02 2019 р. був проведений на базі Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. методичний діалог з елементами тренінгу із вчителями зарубіжної літератури з проблеми: «Використання технології сторітелінгу на уроках зарубіжної літератури». Вчителі мали змогу побувати на відкритому уроці в 5 класі «Ідея радості життя та відкриття світу в романі Е. Портер «Полліанна», який провела Майя Дмитрівна Смачило.
Мета проведеного тренінгу з вчителями була висвітлити аспекти застосування технології «Storytelling» у навчанні, обґрунтувати вплив оповідань на формування школяра та розвиток його мовної та мовленнєвої компетенцій.
Вчителі слухали історії, коментували їх, вчилися шукати орієнтовну схему аналізу текстів, різних за тематикою, ідейним спрямуванням та обсягом. Сторітеллінг передбачає уміння автора історії відшукати в реальному житті той момент, ситуацію, проблему, про які він захоче розповісти. При цьому йому необхідно буде знайти оригінальну форму подачі своєї історії, щоб дійти не лише до розуму слухача, а й до його серця.
Мета проведеного тренінгу з вчителями була висвітлити аспекти застосування технології «Storytelling» у навчанні, обґрунтувати вплив оповідань на формування школяра та розвиток його мовної та мовленнєвої компетенцій.
Вчителі слухали історії, коментували їх, вчилися шукати орієнтовну схему аналізу текстів, різних за тематикою, ідейним спрямуванням та обсягом. Сторітеллінг передбачає уміння автора історії відшукати в реальному житті той момент, ситуацію, проблему, про які він захоче розповісти. При цьому йому необхідно буде знайти оригінальну форму подачі своєї історії, щоб дійти не лише до розуму слухача, а й до його серця.
Підписатися на:
Дописи (Atom)