"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."
Ліна Костенко
1/26/2015
вчитель повинен самостійно відкрити настільки
велику
частину вивченого матеріалу,
наскільки це за цих обставин можливо.
05.12. 2014 р. проведений вебінар для вчителів світової літератури з проблеми: "Педагогічний дизайн мультимедійного уроку світової літератури". Мультимедійні технології - це практична реалізація методологічних і теоретичних основ формування інформаційної культури педагога.
Участь у вебінарі взяли 15 навчальних закладів району. Вчителі мали змогу ознайомитись із теоретичною частиною підготовки мультимедійної презентації. Брати участь у практичних завданнях: заповнити анкету з даної проблеми, залишити відгук про проведений семінар на дошці оголошень, попрацювати у програмі Tagxedo та розробити інтерактивну вправу.
Зразок хмаринки.
1/20/2015
Матеріали районного методичного об'єднання вчителів світової літератури
23. 01.2015 р. о 10.00. год. на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методичне об'єднання вчителів світової літератури з проблеми:
1. "Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога".
Завантажити презентацію - Демиди О.Р.
2. Основи реалізації емоційно-ціннісної змістової лінії на формування духовно-емоційного світу учнів, а також проаналізовано методи та форми роботи на уроках літератури з використанням інноваційного підходу.
3. Обмін з досвіду роботи "Аналіз художнього твору як засіб читацьких інтересів на уроках світової літератури".
4. Місце освітнього веб-ресурсу (блогу) у педагогічній діяльності вчителя- словесника.
1. "Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога".
Завантажити презентацію - Демиди О.Р.
2. Основи реалізації емоційно-ціннісної змістової лінії на формування духовно-емоційного світу учнів, а також проаналізовано методи та форми роботи на уроках літератури з використанням інноваційного підходу.
3. Обмін з досвіду роботи "Аналіз художнього твору як засіб читацьких інтересів на уроках світової літератури".
Завантажити конспект + презентацію - Спічак О.Б.
4. Майстер-клас "Я роблю так ....".
Завантажити презентацію - Петришин М.С.
4. Місце освітнього веб-ресурсу (блогу) у педагогічній діяльності вчителя- словесника.
12/05/2014
Вебінар
Презентація
Заповніть, будь ласка, анкету.
Залиште свої враження на стіні.
Хмаринка слів
Створіть свою хмаринку та вставте у презентацію.
Інструкція для створення хмаринки слів
Зразок створеної хмаринки слів
12/03/2014
11/19/2014
19. 11.2014 р. для школи молодого вчителя світової літератури проведена творча зустріч із письменниками Тернопільського краю на базі обласної дитячої бібліотеки м. Тернополя з проблеми: "Презентація книги".
Сьогодні стає більш значною роль дитячої бібліотеки як організації, котра може формувати відкрите, вільне, мобільне співтовариство дітей-батьків-бібліотекарів-школярів у єдиному творчому просторі книги і читання. Взаємоз'язок автора книнги і читача безперечно існує.
Читати систематично і осмислено дітей навчає школа, багато чого в читацькій біогрфії шкільних років дитини залежить від того, наскільки майстерно вчитель залучає її до книги, вчить оволодівати мистецтвом літературного читааня, активно пропагує книгу, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань.
У творчій зустрічі брали участь:
- Євген Іванович Безкоровайний, український поет, публіцист, редактор, громадський діяч.
- Тамара Ткачук-Гнатович, поетеса, член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
- Любов Малецька, поетеса,член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
Сьогодні стає більш значною роль дитячої бібліотеки як організації, котра може формувати відкрите, вільне, мобільне співтовариство дітей-батьків-бібліотекарів-школярів у єдиному творчому просторі книги і читання. Взаємоз'язок автора книнги і читача безперечно існує.
Читати систематично і осмислено дітей навчає школа, багато чого в читацькій біогрфії шкільних років дитини залежить від того, наскільки майстерно вчитель залучає її до книги, вчить оволодівати мистецтвом літературного читааня, активно пропагує книгу, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань.
У творчій зустрічі брали участь:
- Євген Іванович Безкоровайний, український поет, публіцист, редактор, громадський діяч.
- Тамара Ткачук-Гнатович, поетеса, член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
- Любов Малецька, поетеса,член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
11/07/2014
07.11.2014 р. на базі Почаписької ЗОШ І-ІІІ ст. був проведений постійно діючий семінар вчителів світової літератури Острівського округу з проблеми: " Шляхи реалізації в компаративної лінії навчанні літератури".
На уроках літератури тексти творів письменників світової літератури вивчаються в перекладах. Тому основою методики аналізу тексту стає компаративістика, що, безумовно, дає можливість зв'язати вивчення літературних творів зі світовим культурно-історичним процесом.
Систематичне використання компаративного аналізу та створення ситуації на уроках літератури забезпечує стабільний розвиток полікультурної компетентності учнів, підвищує рівень мотивації учнів до вивчення предмету, сприяє розвитку цілісного сприйняття дійсності.
Підписатися на:
Дописи (Atom)