Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

10/26/2016

Районний фестиваль-конкурс патріотичної прози і поезії, творів образотворчого мистецтва «Свята Покрова», присвяченого 100 річчю бою під Лисонею.

26 жовтня 2016 року на базі районного будинку культури м. Тернополя відбувся районний фестиваль-конкурс патріотичної прози і поезії, творів образотворчого  мистецтва «Свята Покрова»,присвяченого  100 річчю бою під  Лисонею. У номінації  Патріотична пісня” брали участь  19  ЗНЗ, у номінації «Патріотична проза і поезія»  - 29 ЗНЗ і Великоглибочецький БТТШ, у  номінації  «Образотворче мистецтво»  у жанрі «Графіка» - 18 ЗНЗ, у жанрі «Живопис»  - 10 ЗНЗ, у жанрі «Фотографія» - 8 ЗНЗ.
Високою майстерністю виконання, дотримання тематики, сценічністю, характером твору відзначилися ансамбль «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст.( керівник Ярема Марія Володимирівна); ансамбль «Калиновий цвіт» НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія ім. С. Балея», (керівник Грицан Наталія Іванівна); ансамбль дівчат Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ст..(керівник Матковський Степан Петрович).У номінації “Образотворче мистецтво” було представлено понад 40 робіт. Творчою уявою, композиційною досконалістю, цікавим та нетиповим охопленням теми відзначилися роботи юних художників та фотографів.
За підсумками ІІ туру районного етапу фестивалю – конкурсу переможцями стали:
У номінації  “Патріотична пісня”.
Гран-прі - ансамбль «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст., керівник Ярема Марія Володимирівна;
У Номінації  «Патріотична проза і поезія».
І місце - Іваницька Марія Ярославівна, учениця 7 класу Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст.
У Номінації  «Образотворче мистецтво».
У жанрі «Живопис»
І місце
Робота
«Їхав козак на війноньку»
-         авт. Климів Юлія Андріївна, учениця 10 класу НВК
«Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»;
Робота «Під захистом Покрови»
-         авт. Марущак Лілія Любомирівна, учениця 9 класу
Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів;
Робота «Повертайся живим….»
-         Авт. Босюк Тетяна Ярославівна, учениця 9 класу Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.
У жанрі «Графіка»
І місце
Робота «Від минулого до сьогодення»
-         Гевко Оксана Богданівна,
 учениця 11 класу
Баворівської ЗОШ І-ІІІ ст.;
Робота «Стрільці перед боєм»,
-         Вівчар Юлія Павлівна, учениця 10 класу
Малоходачківської ЗОШ І-ІІІ ст.;
Робота «Ми ідемо, ми будемо іти, ми прийдемо до світлої мети»,
-         Лесюк Христина, учениця 9 класу Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ст..
У жанрі «Фотографія»
І місце
«Тільки ти повертайся, солдате…»
-         Климів Уляна Андріївна, учениця 8 класу НВК
 «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»
«Імітація боїв, присвячена 100-річчю подій на горі Лисоні

-         авт.. Терновий Михайло Богданович, учень 11 класу Малоходачківської ЗОШ І-ІІІ ст. 








8/17/2016


17. 08. 2016 р. на базі  Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методобєднання вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми
«Актуальні проблеми в організації навчально-виховного процесу на уроках музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури». Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – Державних стандартах, навчальних планах, програмах.
Вчителям було звернено увагу на основні завдання в організації навчально-виховного процесу на уроках художньо-естетичного циклу, а саме:
- методичні рекомендації на 2016-2017 н.р.;
- навчальні програми (Програми розміщені на офіційному сайті МОН: (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html);
- курс «Мистецтво» у 8 класі (за новою програмою);
- календарно-тематичне планування;
- навчальна та методична література з предметів художньо-естетичного циклу, рекомендована МОН, зазначена у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що розміщені на офіційному сайті МОН;
періодичні фахові видання, зокрема науково-методичний журнал «Мистецтво та освіта», газету «Шкільний світ» та ін. 
- навчальна та методична література з предметів художньо-естетичного циклу, рекомендована МОН, зазначена у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що розміщені на офіційному сайті МОН. 
;

4/27/2016

Районний фестиваль духовної пісні "Молитва за Україну" присвячений 25-й річниці незалежності України

На виконання наказу департаменту освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації від 19.02.2016 року № 51 "Про організацію  виконання плану заходів з національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2016 рік", з метою збереження, популяризації і розвитку українського вокально-хорового мистецтва, примноження культурних пісенних традицій християнської культури, естетичного та духовного розвитку молодого покоління, популяризації кращих зразків духовної пісні, виявлення та підтримки талановитих виконавців, підвищення їх художнього та виконавського рівня. 19 квітня 2016 р.  на базі Великогаївської  ЗОШ І-ІІІ ст. проведений районний фестивалю духовної пісні "Молитва за Україну", присвячений 25-й річниці незалежності України. Участь у фестивалі взяли участь 20 ЗНЗ Тернопільського району. Фестиваль проводився у наступних номінаціях:
"Хоровий спів". У номінації брали  хорові колективи, які виконували 2 духовні пісні за власним вибором. Одну із пісень необхідно виконати a-cappella, (тривалість виступу до 7 хвилин).
"Вокальне мистецтво". У номінації брали участь вокальні ансамблі, які виконували 2 пісні: духовну пісню та пісню про Україну у народній чи сучасній манері виконання.

 Враховуючи зазначене вище, на підставі рішення журі районного дитячого хорового фестивалю духовної пісні "Молитва за Україну" визнати переможцями і нагородити грамотами такі колективи:
1.Уномінації  "Хоровий спів".
За зайняте І місце.
-         хоровий колектив «Отаман» Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст..ім.Я.Стецька (керівник  І. Г.Ракочий);
-         хоровий колектив «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М. В. Ярема ).
За зайняте ІІ місце.
-         хоровий колектив «Кольори» Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник О.І.Дідух ).

За зайняте ІІІ місце.
-         хоровий колектив Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник В.М. Ридз ).
2.   У номінації  "Вокальне мистецтво".
Гран-прі :
-      ансамбль «Калиновий цвіт» НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія ім. С. Балея» (керівник  Н.І. Грицан ).
За зайняте І місце.
-      ансамбль Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ст. (керівник С.П.Матковський).
За зайняте ІІ місце.
-         ансамбль НВК «Грабовецька ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (керівник М.І. Зелений).
-         ансамбль Товстолузької ЗОШ І-ІІІ ст.(керівник  І.М. Гевко ).
За зайняте ІІІ місце.
-         ансамбль «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М. І. Ярема);
-         ансамбль Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.  (керівник Г.Б. Ференц).
За належний  рівень вокально-хорового мистецтва у виконанні духовної пісні в районному фестивалі «Молитва за Україну», присвяченого 25-й річниці незалежності України нагородити грамотами:
-         хоровий колектив Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник Н.В. Кошильовська);
-         ансамбль Баворівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М.І. Зелений );
-         ансамбль Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М.І. Брикайло).

4/08/2016

Школа молодого вчителя

08.04.2016 р.  на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено школу молодого вчителя з проблеми: «Ефективна підготовка до уроку або підходи до створення планів-конспектів уроків».    Сучасний урок - одне зі складних понять сучасної педагогіки. Складність його в тому, що зміни в суспільстві, деяких науках (дидактика, психологія, педагогіка) істотно впливають на урок, приводячи до зміни проведення уроку. Велике значення сучасного уроку не тільки в утворенні, але й у розвитку і вихованні особистості.
  Урок багатогранний кристал, у якому відбивається вся система навчання педагогів.
Планування уроку зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу використанням нових інформаційних технологій вимагає дотримання певних дидактичних принципів і науково-методичних положень, сформульованих у традиційній дидактиці і наповнюються завдяки інформаційним технологіям новим змістом. Планування уроку вимагає від учителя високого ступеня професійної компетентності, а саме інформаційних, аналітичних, прогностичних та проективних умінь на етапі підготовки до уроку, а також організаційних і мобілізаційних умінь на етапі його педагогічної реалізації. 

3/16/2016

Семінар для вчителів, які викладають предмет "Художня культура"

16 березня 2016 р.  проходив семінар для вчителів художньої культури.

Місце проведення проведення – Тернопільська обласна бібліотека для молоді, вул. Д.Нечая, 29.
В ході семінару були з вчителями художньої культури розглянуті  рекомендації щодо покращення роботи РМО щодо пріоритетних напрямів і завдань  у виклакданні курсу. (Презентацію семінару можна переглянути на сторінці блогу "Для вчителів худ. культури").
Відбувся тренінг-зустріч бібліотекарів із вчителями художньої культури, які підготували навчальну, художню, довідкову літературу для дітей та дорослих, словники, енциклопедії, періодику, монографії, наукові праці, художні альбоми репродукції картин, які для підготовки до уроків є просто необхідні. 


.
Відбулася зустріч із художником родом с. Шляхтинці п. М. Мельником, який презентував виставку своїх картин.


2/26/2016

Успішна людина – людина, яка читає


«Без високої культури читання
немає ні школи, ні справжньої розумової праці,
 читання – це найважливіший інструмент
 навчання та джерело багатого
духовного життя»

Василь Сухомлинський

26 лютого 2016 р. в Тернопільській обласній бібліотеці для молоді провели тренінг-зустріч керівників освітніх округів  вчителів зарубіжної літератури Тернопільського району. Учасники заходу обговорили питання важливості співпраці навчальних закладів та бібліотек у розвитку читацьких навичок учнівської молоді, використання технологій формування читацької культури в умовах особистісно орієнтованого навчання.
З вітальним словом виступила заступник директора Галина Якуб. Вона також відмітила, що ця зустріч є знаковою, оскільки 24 лютого Кабінет Міністрів схвалив Концепцію державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року. Її метою є  відродження соціального значення книги та читання як процесу культурного, духовного, професійного та інтелектуального збагачення людини, суттєве підвищення якості професіоналізму кадрового ресурсу, створення сприятливих умов для розвитку видавничої галузі та системи інформування про вітчизняну видавничу продукцію.
Процес формування читацької культури передбачає розвиток умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно працювати з інформаційними, критичними, науково-публіцистичними джерелами. Розвитку цих умінь сприяють  різноманітні  форми і методики, які можуть бути спрямовані на підвищення престижу книги і читання серед учнівської молоді та ефективно використані вчителями для отримання додаткових рушіїв впливу на учнів. З методикою організації та проведення інноваційних форм масової роботи ознайомила у своєму виступі Лариса Радібаба, завідувач науково-методичного відділу.
Про організацію просвітницьких кампаній з популяризації читання серед молоді розповіла Ольга Крива, завідувач відділу соціокультурної діяльності. 
Досвідом проведення заходів, розрахованих на юних користувачів та їх батьків, організації сімейних читань поділилася Анна Василюк, завідувач сектору.
 Читання - це праця й творчість, наше спільне завдання – створити комфортні умови для розкриття інтелектуального й творчого потенціалу учнівської молоді, дати їй можливість висловити свою думку, поділитися інформацією, залучити до вирішення обговорюваних проблем власний життєвий досвід, створити власний інтелектуальний продукт, що  і передбачено особистісно орієнтованим навчанням дітей.
Обговорені  інноваційні методи та форми роботи  сприяють вирішенню проблем залучення молоді до читання та формування читацької культури, а проведення таких тренінгів-зустрічей забезпечують умови для підвищення фахової майстерності, викликають бажання спілкуватися, спільно діяти, обмінюватися набутим досвідом. 

2/08/2016

Участь в практичному дистанційному курсі з 01- 20. 02 2016 р. в рамках проведення районної онлайн конференції

 З 1 лютого розпочався курс
Тема: Вивчаємо LearningApps. 
Створення інтерактивних вправ

Приклад створеної вправи "Перший мільйон"



ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВІКТОРИНИ

ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВПРАВИ "ЗНАЙТИ СЛОВА"
ІСТОРІЯ ЖИТТЯ ДІКА СЕНДА


Приклад створеної інтерактивної врави "Скачки" 
для учнів 5 класу за твором 
М. Твена "Пригоди Тома Сойєра"





Дошка оголошень. Беріть, будь ласка,  участь в обговоренні!
Дошка оголошень. 
<iframe src="//LearningApps.org/watch?v=p0upmrt4t16" sle="border:0px;width:100%;height:500px" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe>