Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

8/17/2016


17. 08. 2016 р. на базі  Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методобєднання вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми
«Актуальні проблеми в організації навчально-виховного процесу на уроках музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури». Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – Державних стандартах, навчальних планах, програмах.
Вчителям було звернено увагу на основні завдання в організації навчально-виховного процесу на уроках художньо-естетичного циклу, а саме:
- методичні рекомендації на 2016-2017 н.р.;
- навчальні програми (Програми розміщені на офіційному сайті МОН: (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html);
- курс «Мистецтво» у 8 класі (за новою програмою);
- календарно-тематичне планування;
- навчальна та методична література з предметів художньо-естетичного циклу, рекомендована МОН, зазначена у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що розміщені на офіційному сайті МОН;
періодичні фахові видання, зокрема науково-методичний журнал «Мистецтво та освіта», газету «Шкільний світ» та ін. 
- навчальна та методична література з предметів художньо-естетичного циклу, рекомендована МОН, зазначена у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України, що розміщені на офіційному сайті МОН. 
;

4/27/2016

Районний фестиваль духовної пісні "Молитва за Україну" присвячений 25-й річниці незалежності України

На виконання наказу департаменту освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації від 19.02.2016 року № 51 "Про організацію  виконання плану заходів з національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2016 рік", з метою збереження, популяризації і розвитку українського вокально-хорового мистецтва, примноження культурних пісенних традицій християнської культури, естетичного та духовного розвитку молодого покоління, популяризації кращих зразків духовної пісні, виявлення та підтримки талановитих виконавців, підвищення їх художнього та виконавського рівня. 19 квітня 2016 р.  на базі Великогаївської  ЗОШ І-ІІІ ст. проведений районний фестивалю духовної пісні "Молитва за Україну", присвячений 25-й річниці незалежності України. Участь у фестивалі взяли участь 20 ЗНЗ Тернопільського району. Фестиваль проводився у наступних номінаціях:
"Хоровий спів". У номінації брали  хорові колективи, які виконували 2 духовні пісні за власним вибором. Одну із пісень необхідно виконати a-cappella, (тривалість виступу до 7 хвилин).
"Вокальне мистецтво". У номінації брали участь вокальні ансамблі, які виконували 2 пісні: духовну пісню та пісню про Україну у народній чи сучасній манері виконання.

 Враховуючи зазначене вище, на підставі рішення журі районного дитячого хорового фестивалю духовної пісні "Молитва за Україну" визнати переможцями і нагородити грамотами такі колективи:
1.Уномінації  "Хоровий спів".
За зайняте І місце.
-         хоровий колектив «Отаман» Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст..ім.Я.Стецька (керівник  І. Г.Ракочий);
-         хоровий колектив «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М. В. Ярема ).
За зайняте ІІ місце.
-         хоровий колектив «Кольори» Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник О.І.Дідух ).

За зайняте ІІІ місце.
-         хоровий колектив Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник В.М. Ридз ).
2.   У номінації  "Вокальне мистецтво".
Гран-прі :
-      ансамбль «Калиновий цвіт» НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія ім. С. Балея» (керівник  Н.І. Грицан ).
За зайняте І місце.
-      ансамбль Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ст. (керівник С.П.Матковський).
За зайняте ІІ місце.
-         ансамбль НВК «Грабовецька ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» (керівник М.І. Зелений).
-         ансамбль Товстолузької ЗОШ І-ІІІ ст.(керівник  І.М. Гевко ).
За зайняте ІІІ місце.
-         ансамбль «Мрія» Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М. І. Ярема);
-         ансамбль Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.  (керівник Г.Б. Ференц).
За належний  рівень вокально-хорового мистецтва у виконанні духовної пісні в районному фестивалі «Молитва за Україну», присвяченого 25-й річниці незалежності України нагородити грамотами:
-         хоровий колектив Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник Н.В. Кошильовська);
-         ансамбль Баворівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М.І. Зелений );
-         ансамбль Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник М.І. Брикайло).

4/08/2016

Школа молодого вчителя

08.04.2016 р.  на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено школу молодого вчителя з проблеми: «Ефективна підготовка до уроку або підходи до створення планів-конспектів уроків».    Сучасний урок - одне зі складних понять сучасної педагогіки. Складність його в тому, що зміни в суспільстві, деяких науках (дидактика, психологія, педагогіка) істотно впливають на урок, приводячи до зміни проведення уроку. Велике значення сучасного уроку не тільки в утворенні, але й у розвитку і вихованні особистості.
  Урок багатогранний кристал, у якому відбивається вся система навчання педагогів.
Планування уроку зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу використанням нових інформаційних технологій вимагає дотримання певних дидактичних принципів і науково-методичних положень, сформульованих у традиційній дидактиці і наповнюються завдяки інформаційним технологіям новим змістом. Планування уроку вимагає від учителя високого ступеня професійної компетентності, а саме інформаційних, аналітичних, прогностичних та проективних умінь на етапі підготовки до уроку, а також організаційних і мобілізаційних умінь на етапі його педагогічної реалізації. 

3/16/2016

Семінар для вчителів, які викладають предмет "Художня культура"

16 березня 2016 р.  проходив семінар для вчителів художньої культури.

Місце проведення проведення – Тернопільська обласна бібліотека для молоді, вул. Д.Нечая, 29.
В ході семінару були з вчителями художньої культури розглянуті  рекомендації щодо покращення роботи РМО щодо пріоритетних напрямів і завдань  у виклакданні курсу. (Презентацію семінару можна переглянути на сторінці блогу "Для вчителів худ. культури").
Відбувся тренінг-зустріч бібліотекарів із вчителями художньої культури, які підготували навчальну, художню, довідкову літературу для дітей та дорослих, словники, енциклопедії, періодику, монографії, наукові праці, художні альбоми репродукції картин, які для підготовки до уроків є просто необхідні. 


.
Відбулася зустріч із художником родом с. Шляхтинці п. М. Мельником, який презентував виставку своїх картин.


2/26/2016

Успішна людина – людина, яка читає


«Без високої культури читання
немає ні школи, ні справжньої розумової праці,
 читання – це найважливіший інструмент
 навчання та джерело багатого
духовного життя»

Василь Сухомлинський

26 лютого 2016 р. в Тернопільській обласній бібліотеці для молоді провели тренінг-зустріч керівників освітніх округів  вчителів зарубіжної літератури Тернопільського району. Учасники заходу обговорили питання важливості співпраці навчальних закладів та бібліотек у розвитку читацьких навичок учнівської молоді, використання технологій формування читацької культури в умовах особистісно орієнтованого навчання.
З вітальним словом виступила заступник директора Галина Якуб. Вона також відмітила, що ця зустріч є знаковою, оскільки 24 лютого Кабінет Міністрів схвалив Концепцію державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року. Її метою є  відродження соціального значення книги та читання як процесу культурного, духовного, професійного та інтелектуального збагачення людини, суттєве підвищення якості професіоналізму кадрового ресурсу, створення сприятливих умов для розвитку видавничої галузі та системи інформування про вітчизняну видавничу продукцію.
Процес формування читацької культури передбачає розвиток умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно працювати з інформаційними, критичними, науково-публіцистичними джерелами. Розвитку цих умінь сприяють  різноманітні  форми і методики, які можуть бути спрямовані на підвищення престижу книги і читання серед учнівської молоді та ефективно використані вчителями для отримання додаткових рушіїв впливу на учнів. З методикою організації та проведення інноваційних форм масової роботи ознайомила у своєму виступі Лариса Радібаба, завідувач науково-методичного відділу.
Про організацію просвітницьких кампаній з популяризації читання серед молоді розповіла Ольга Крива, завідувач відділу соціокультурної діяльності. 
Досвідом проведення заходів, розрахованих на юних користувачів та їх батьків, організації сімейних читань поділилася Анна Василюк, завідувач сектору.
 Читання - це праця й творчість, наше спільне завдання – створити комфортні умови для розкриття інтелектуального й творчого потенціалу учнівської молоді, дати їй можливість висловити свою думку, поділитися інформацією, залучити до вирішення обговорюваних проблем власний життєвий досвід, створити власний інтелектуальний продукт, що  і передбачено особистісно орієнтованим навчанням дітей.
Обговорені  інноваційні методи та форми роботи  сприяють вирішенню проблем залучення молоді до читання та формування читацької культури, а проведення таких тренінгів-зустрічей забезпечують умови для підвищення фахової майстерності, викликають бажання спілкуватися, спільно діяти, обмінюватися набутим досвідом. 

2/08/2016

Участь в практичному дистанційному курсі з 01- 20. 02 2016 р. в рамках проведення районної онлайн конференції

 З 1 лютого розпочався курс
Тема: Вивчаємо LearningApps. 
Створення інтерактивних вправ

Приклад створеної вправи "Перший мільйон"



ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВІКТОРИНИ

ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВПРАВИ "ЗНАЙТИ СЛОВА"
ІСТОРІЯ ЖИТТЯ ДІКА СЕНДА


Приклад створеної інтерактивної врави "Скачки" 
для учнів 5 класу за твором 
М. Твена "Пригоди Тома Сойєра"





Дошка оголошень. Беріть, будь ласка,  участь в обговоренні!
Дошка оголошень. 
<iframe src="//LearningApps.org/watch?v=p0upmrt4t16" sle="border:0px;width:100%;height:500px" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe>

1/27/2016


27. 01. 2016 р. на базі  Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методобєднання вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми
«Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя». Була проведена  підготовка вчителя до педагогічного проектування засобами педагогічної майстерні.
-         створення методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності;
-         сприяння  навчанню вчителів моделювати власний педагогічний досвід;
- продемонструвати ефективність технологій, форм і засобів навчання, виховання, системи роботи тощо, якими володіє майстер і які забезпечують продуктивне вирішення  завдань, які поставлені перед сучасною освітою.