Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

2/26/2016

Успішна людина – людина, яка читає


«Без високої культури читання
немає ні школи, ні справжньої розумової праці,
 читання – це найважливіший інструмент
 навчання та джерело багатого
духовного життя»

Василь Сухомлинський

26 лютого 2016 р. в Тернопільській обласній бібліотеці для молоді провели тренінг-зустріч керівників освітніх округів  вчителів зарубіжної літератури Тернопільського району. Учасники заходу обговорили питання важливості співпраці навчальних закладів та бібліотек у розвитку читацьких навичок учнівської молоді, використання технологій формування читацької культури в умовах особистісно орієнтованого навчання.
З вітальним словом виступила заступник директора Галина Якуб. Вона також відмітила, що ця зустріч є знаковою, оскільки 24 лютого Кабінет Міністрів схвалив Концепцію державної політики щодо розвитку національної видавничої справи та популяризації читання на період до 2020 року. Її метою є  відродження соціального значення книги та читання як процесу культурного, духовного, професійного та інтелектуального збагачення людини, суттєве підвищення якості професіоналізму кадрового ресурсу, створення сприятливих умов для розвитку видавничої галузі та системи інформування про вітчизняну видавничу продукцію.
Процес формування читацької культури передбачає розвиток умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно працювати з інформаційними, критичними, науково-публіцистичними джерелами. Розвитку цих умінь сприяють  різноманітні  форми і методики, які можуть бути спрямовані на підвищення престижу книги і читання серед учнівської молоді та ефективно використані вчителями для отримання додаткових рушіїв впливу на учнів. З методикою організації та проведення інноваційних форм масової роботи ознайомила у своєму виступі Лариса Радібаба, завідувач науково-методичного відділу.
Про організацію просвітницьких кампаній з популяризації читання серед молоді розповіла Ольга Крива, завідувач відділу соціокультурної діяльності. 
Досвідом проведення заходів, розрахованих на юних користувачів та їх батьків, організації сімейних читань поділилася Анна Василюк, завідувач сектору.
 Читання - це праця й творчість, наше спільне завдання – створити комфортні умови для розкриття інтелектуального й творчого потенціалу учнівської молоді, дати їй можливість висловити свою думку, поділитися інформацією, залучити до вирішення обговорюваних проблем власний життєвий досвід, створити власний інтелектуальний продукт, що  і передбачено особистісно орієнтованим навчанням дітей.
Обговорені  інноваційні методи та форми роботи  сприяють вирішенню проблем залучення молоді до читання та формування читацької культури, а проведення таких тренінгів-зустрічей забезпечують умови для підвищення фахової майстерності, викликають бажання спілкуватися, спільно діяти, обмінюватися набутим досвідом. 

2/08/2016

Участь в практичному дистанційному курсі з 01- 20. 02 2016 р. в рамках проведення районної онлайн конференції

 З 1 лютого розпочався курс
Тема: Вивчаємо LearningApps. 
Створення інтерактивних вправ

Приклад створеної вправи "Перший мільйон"



ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВІКТОРИНИ

ПРИКЛАД СТВОРЕНОЇ ВПРАВИ "ЗНАЙТИ СЛОВА"
ІСТОРІЯ ЖИТТЯ ДІКА СЕНДА


Приклад створеної інтерактивної врави "Скачки" 
для учнів 5 класу за твором 
М. Твена "Пригоди Тома Сойєра"





Дошка оголошень. Беріть, будь ласка,  участь в обговоренні!
Дошка оголошень. 
<iframe src="//LearningApps.org/watch?v=p0upmrt4t16" sle="border:0px;width:100%;height:500px" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe>

1/27/2016


27. 01. 2016 р. на базі  Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методобєднання вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми
«Основні підходи до вивчення педагогічної діяльності вчителя». Була проведена  підготовка вчителя до педагогічного проектування засобами педагогічної майстерні.
-         створення методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності;
-         сприяння  навчанню вчителів моделювати власний педагогічний досвід;
- продемонструвати ефективність технологій, форм і засобів навчання, виховання, системи роботи тощо, якими володіє майстер і які забезпечують продуктивне вирішення  завдань, які поставлені перед сучасною освітою.

1/22/2016

22.01.2016 р. проведено методоб’єднання вчителів  зарубіжної літератури на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. з проблеми:  «Інтернет - ресурси на уроці зарубіжної літератури».
ХХІ сторіччя - ера нових інформаційно - комунікаційних технологій, які інтенсивно розвиваються і практично увійшли у всі сфери діяльності людини. Звичайно, не оминають вони і сучасну школу.  Очевидно, потрібно об'єднати інформаційно-комунікаційні та педагогічні технології так, щоб вони доповнювали одна одну і працювали як одне ціле в навчально-виховному процесі. Специфіка  літератури як мистецтва слова обумовила й своєрідні підходи до методики використання ресурсів Інтернету:
- електронні   бібліотеки;
- літературні  періодичні  видання;
- електронні  підручники  і  посібники  в  Інтернеті;
- педагогічний досвід впровадження новітніх технологій навчання;
-  науково-освітні  сайти  українського  Інтернету;
- колекції   рефератів   з   літератури;
- сайти    мистецького    характеру;
- сайти   літературних  музеїв;
- сайти  про  життєвий  і  творчий  шлях  письменників;
- здобутки  словесності.
  Для цього доцільно активно використовувати на уроках  та в позаурочній діяльності інформацію, розміщену на відповідних тематичних сайтах, таких як:
• Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади):  ae.lib.narod.ru
• Літературна iнтернет - бібліотека школяра: http:/ litbоок.bу.ru
• Антична література: http: pergam .chat.ru
• Електронна бібліотека "Джерело":  ukrlib.com
• Електронна бібліотека класичної літератури – http://www.klassika.ru
• "Літературна газета" – http://www.lgz.ru
• Сучасна і класична поезія – http://sttihi.net.ru
• Електронна поетична бібліотека – http://article.da.ru

Так, широка доступність навчальної інформації найрізноманітнішого характеру завдяки засобам мультимедія є важливим фактором, що впливає на перспективи розвитку і характер сучасного процесу навчання.

12/25/2015



Залучайтеся та удосконалюйте свою професійну майстерність відповідно до сучасних вимог!


25.12. 2015 р. проведено вебінар для вчителів зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу з проблеми  «Можливості використання освітніх блогів вчителів – предметників». Блог – це сайт, який створюється довільним користувачем і легко змінюється під власні потреби або з огляду на зміну певних зовнішніх обставин.
Блог – це також середовище для спілкування, обміну думками, співпраці. Зрештою блог – це принципово новий світ для навчання, де кожен: чи користувач, чи автор можуть легко досягнути своєї мети або цілі.
Створення навчального інтернет-блогу дозволяє вирішити багато завдань, котрі достатньо непросто розв’язувати  у повсякденному житті.
Наприклад, за допомогою блогу можна:
- проводити онлайн тестування, перевірки;
- проводити поточні опитування;
- проводити віртуальні зустрічі, подорожі, екскурсії;
- здійснювати постійне інформування учнів та батьків;
- допомагати учневі самостійно опрацьовувати навчальний матеріал    за допомогою списку посилань;

- презентувати успіхи та досягнення учнів класу, школи на різноманітних конкурсах та олімпіадах.

12/19/2015

З днем Святого Миколая!



                                   Немає різниці, дитина Ви чи доросла                                         людина, для всіх нас, це свято на яке ми дуже чекаємо.

Хочеться побажати, щоб кожному Святий  Миколай приніс той подарунок, який кожен з нас найбільше бажає.

Комусь цукерки, комусь мандаринки, комусь приємний поцілунок, а той другу половинку, комусь просто посмішку і хороше слово.
Вірте у це свято, вірте у чудо. 
Нехай у Ваших серцях завжди горить вогник радості і щастя!
Гарного і веселого Вам свята!!!




12/11/2015

11.12. 2015 р. проведено майстер-клас викладачем ТДПУ Цибулько М. Б. з проблеми» «Сучасні методи організації навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроках образотворчого мистецтва».У сучасному світі інноваційні технології є надзвичайно затребуваними, оскільки одній людині неможливо знати все, навіть у якійсь вузькій галузі знань. Необхідними є такі навички, як уміння орієнтуватися у джерелах інформації, розуміти сутність речей, осмислювати ідеї  та концепції й уже на основі    цього  користуватися інформацією  та застосовувати в конкретних умовах, формулювати й відстоювати особисту думку. Саме  цьому сприяють інноваційні технології. Інноваційність у цьому навчанні можна трактувати, як взаємодії учнів, спілкування їх у режимі бесіди, діалогу, спільної дії.              
Отже, інноваційними методами можна називати такі, застосування яких приводить до активної дії учасників навчального процесу, вони постійно щось здійснюють – говорять, моделюють, малюють  тощо, тобто виступають не тільки слухачами, спостерігачами, а й беруть активну участь у процесі.
Усвідомлення мотивів і мети, що спонукають людину до оволодіння образотворчою діяльністю, визначення основних психічних процесів і утворень, які у своїй сукупності забезпечують її готовність до оволодіння зазначеною діяльністю обумовлюють вибір методів і прийомів навчально-виховного процесу поділилася з досвіду роботи Пелехата М.К., вчитель образотворчого мистецтва Товстолузької ЗОШ І-ІІІ ст.