Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

1/22/2016

22.01.2016 р. проведено методоб’єднання вчителів  зарубіжної літератури на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. з проблеми:  «Інтернет - ресурси на уроці зарубіжної літератури».
ХХІ сторіччя - ера нових інформаційно - комунікаційних технологій, які інтенсивно розвиваються і практично увійшли у всі сфери діяльності людини. Звичайно, не оминають вони і сучасну школу.  Очевидно, потрібно об'єднати інформаційно-комунікаційні та педагогічні технології так, щоб вони доповнювали одна одну і працювали як одне ціле в навчально-виховному процесі. Специфіка  літератури як мистецтва слова обумовила й своєрідні підходи до методики використання ресурсів Інтернету:
- електронні   бібліотеки;
- літературні  періодичні  видання;
- електронні  підручники  і  посібники  в  Інтернеті;
- педагогічний досвід впровадження новітніх технологій навчання;
-  науково-освітні  сайти  українського  Інтернету;
- колекції   рефератів   з   літератури;
- сайти    мистецького    характеру;
- сайти   літературних  музеїв;
- сайти  про  життєвий  і  творчий  шлях  письменників;
- здобутки  словесності.
  Для цього доцільно активно використовувати на уроках  та в позаурочній діяльності інформацію, розміщену на відповідних тематичних сайтах, таких як:
• Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади):  ae.lib.narod.ru
• Літературна iнтернет - бібліотека школяра: http:/ litbоок.bу.ru
• Антична література: http: pergam .chat.ru
• Електронна бібліотека "Джерело":  ukrlib.com
• Електронна бібліотека класичної літератури – http://www.klassika.ru
• "Літературна газета" – http://www.lgz.ru
• Сучасна і класична поезія – http://sttihi.net.ru
• Електронна поетична бібліотека – http://article.da.ru

Так, широка доступність навчальної інформації найрізноманітнішого характеру завдяки засобам мультимедія є важливим фактором, що впливає на перспективи розвитку і характер сучасного процесу навчання.

12/25/2015



Залучайтеся та удосконалюйте свою професійну майстерність відповідно до сучасних вимог!


25.12. 2015 р. проведено вебінар для вчителів зарубіжної літератури та художньо-естетичного циклу з проблеми  «Можливості використання освітніх блогів вчителів – предметників». Блог – це сайт, який створюється довільним користувачем і легко змінюється під власні потреби або з огляду на зміну певних зовнішніх обставин.
Блог – це також середовище для спілкування, обміну думками, співпраці. Зрештою блог – це принципово новий світ для навчання, де кожен: чи користувач, чи автор можуть легко досягнути своєї мети або цілі.
Створення навчального інтернет-блогу дозволяє вирішити багато завдань, котрі достатньо непросто розв’язувати  у повсякденному житті.
Наприклад, за допомогою блогу можна:
- проводити онлайн тестування, перевірки;
- проводити поточні опитування;
- проводити віртуальні зустрічі, подорожі, екскурсії;
- здійснювати постійне інформування учнів та батьків;
- допомагати учневі самостійно опрацьовувати навчальний матеріал    за допомогою списку посилань;

- презентувати успіхи та досягнення учнів класу, школи на різноманітних конкурсах та олімпіадах.

12/19/2015

З днем Святого Миколая!



                                   Немає різниці, дитина Ви чи доросла                                         людина, для всіх нас, це свято на яке ми дуже чекаємо.

Хочеться побажати, щоб кожному Святий  Миколай приніс той подарунок, який кожен з нас найбільше бажає.

Комусь цукерки, комусь мандаринки, комусь приємний поцілунок, а той другу половинку, комусь просто посмішку і хороше слово.
Вірте у це свято, вірте у чудо. 
Нехай у Ваших серцях завжди горить вогник радості і щастя!
Гарного і веселого Вам свята!!!




12/11/2015

11.12. 2015 р. проведено майстер-клас викладачем ТДПУ Цибулько М. Б. з проблеми» «Сучасні методи організації навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроках образотворчого мистецтва».У сучасному світі інноваційні технології є надзвичайно затребуваними, оскільки одній людині неможливо знати все, навіть у якійсь вузькій галузі знань. Необхідними є такі навички, як уміння орієнтуватися у джерелах інформації, розуміти сутність речей, осмислювати ідеї  та концепції й уже на основі    цього  користуватися інформацією  та застосовувати в конкретних умовах, формулювати й відстоювати особисту думку. Саме  цьому сприяють інноваційні технології. Інноваційність у цьому навчанні можна трактувати, як взаємодії учнів, спілкування їх у режимі бесіди, діалогу, спільної дії.              
Отже, інноваційними методами можна називати такі, застосування яких приводить до активної дії учасників навчального процесу, вони постійно щось здійснюють – говорять, моделюють, малюють  тощо, тобто виступають не тільки слухачами, спостерігачами, а й беруть активну участь у процесі.
Усвідомлення мотивів і мети, що спонукають людину до оволодіння образотворчою діяльністю, визначення основних психічних процесів і утворень, які у своїй сукупності забезпечують її готовність до оволодіння зазначеною діяльністю обумовлюють вибір методів і прийомів навчально-виховного процесу поділилася з досвіду роботи Пелехата М.К., вчитель образотворчого мистецтва Товстолузької ЗОШ І-ІІІ ст.

12/02/2015

02.12.2015 р. проведено на базі  Смиковецької ЗОШ І-ІІ ст. з проблеми: «Застосування стратегій критичного мислення на уроках зарубіжної літератури». Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в наданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб мислення. Освіта орієнтована на майбутнє, яке не може бути наперед визначеним.   (Д. Дьюї)

12/01/2015

01.12. 2015 р.  БІБЛІОТЕКА-МУЗЕЙ СПІЛЬНО З ТРМК ПРОВЕЛИ СЕМІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА БІБЛІОТЕКАРІВ ШКІЛ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ з проблеми «Подорож сторінками спадщини Тернопілля».
 Про методи роботи та заходи, які проводить бібліотека-музей розповіла завідувачка Компанієць Г.В.


Екскурсію по експозиції бібліотеки-музею провела Лехіцька О.М.


11/25/2015

25.11.2015 р. на базі Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено школу молодого вчителя з проблеми: «Використання сучасних технологій на уроках: методика роботи з презентаціями». Одним із форм роботи із сучасними інформаційними технологіями є використання мультимедійних засобів навчання (мультимедійних презентацій). Мультимедіа – це представлення об’єктів і процесів нетрадиційним текстовим описом, а за допомогою фото, відео, графіки, анімації, звуку, тобто у всіх відомих сьогодні формах.  Презентації – важливий і надзвичайно корисний метод навчально-виховної діяльності,оскільки вчитель може не тільки продемонструвати змістовий матеріал, що вивчається в даній темі, а й формувати певну логіку мислення, так як усі презентації будуються за однією ж логічною схемою. З досвіду роботи з поділилися презентаційними матеріалами Дідух О.І., вчитель музичного мистецтва , Осух С. І., вчитель образотворчого мистецтва, Паряк  Т. І., вчитель художньої культури Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст.., Кошильовська Н.В., вчитель  музичного мистецтва Острівської ЗОШ І-ІІІ ст..