Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

9/23/2015

 

         23.09.2015 р. на базі  Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методоб’єднання вчителів учителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та художньої культури. Обговорено методичні рекомендації щодо викладання музичного мистецтва, образотворчого мистецтва та художньої культури у 2015-2016 н. р. (Особливості нової програми для 7 класу з образотворчого мистецтва та музики). Вимоги до ведення шкільної документації.

8/20/2015


20.08.2015 р. на базі  Острівської  ЗОШ І-ІІІ ст. проведення методоб’єднання вчителів зарубіжної літератури: «Актуальні питання викладання зарубіжної літератури в загальноосвітніх  навчальних закладах: стан, проблеми, перспективи».
Аналіз роботи методичного об’єднання, інших структурних підрозділів за минулий навчальний рік та обговорено низку актуальних питань, пов’язаних із організацією     вивчення зарубіжної літератури у 2015-2016 н.р.

5/18/2015

Про зміну назви предмета "Світова література"

Керівникам навчальних закладів, педагогам

Звертаємо увагу, що на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 26 березня 2015 року (протокол № 3/4-2) назву предмета «Світова література» змінено на «Зарубіжна література» (наказ МОНУ від 08.03.2015 №518). Просимо врахувати при складанні робочих навчальних планів на 2015-2016 н.р..

5/13/2015

Подорожуємо рідним краєм!



08 травня 2015 року організований і проведений  виїзний семінар вчителів української мови і літератури, світової літератури  в м. Кременці за маршрутом (обласний  літературно-меморіальний музей Юліуша Словацького, з метою популяризації творчої спадщини письменника та активізації виховної й патріотичної роботи вчителів-словесників - Кременецький ботанічний сад - село Великі Бережці (Божа гора) -  Почаївська лавра - джерело Святої Анни.


4/17/2015

Школа молодого вчителя


17.04.2015 р. на базі Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. була проведена школа молодого вчителя світової літератури з проблеми: "Роль уроків розвитку  зв’язного мовлення на уроках світової  літератури". Демидою О.Р. був проведений відкритий урок в 5 класі на тему: "Усний розвиток зв’язного мовлення. Відгук на улюблений літературний твір (за творами М. Твена «Пригоди Тома Сойєра», Е. Портер «Полліанна», Л. Керролла «Аліса в країні чудес»).
            Вчителям було надано методичні рекомендації  щодо вдосконалення навичок усного мовлення слід створювати умови для того, аби учні мали змогу висловлюватися, говорити, спілкуватися у класі. Причому не тільки й не стільки відтворюючи статті підручника та інших критичних джерел, скільки вступаючи у вільні діалоги з вчителем і зі своїми однокласниками. Досягнення такої мети стає можливим за умови використання таких форм уроку, як урок-бесіда, урок-диспут, урок-роздум, урок-діалог, урок-семінар тощо. Вони вже за своєю формою передбачають необхідність активного спілкування.
Отже, система роботи з розвитку усного й писемного мовлення посідає важливе місце у викладанні світової літератури, оскільки одночасно становить і предмет оволодіння певними мовленнєвими уміннями й навичками, і дієвий засіб, за допомогою якого забезпечується відповідний рівень літературної освіти.


4/06/2015

Засідання творчої групи вчителів світової літератури

«Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом,
далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед,
але майстром своєї справи має стати кожен».
(В.Сухомлинський)
02 квітня 2015 р. на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання творчої групи світової літератури. Вчителі району мали змогу зустрітися та вивчити досвід Голяс Світлани Євгенівни, вчителя-методиста Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 з проблеми " Кластер як один з ефективних методів формування критичного мислення школярів". Працювати було дуже цікаво! 

Світлана Євгенівна провела майстер-клас, де вчителі працювали в групах.  Методика розвитку критичного мислення дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію. Кластер - це графічна організація матеріалу, що показує змістовні поля того чи іншого поняття. В перекладі означає сузіря , пучок. Складання кластера дає змогу учням вільно і відкрито думати з приводу даної теми.