Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

4/06/2015

Засідання творчої групи вчителів світової літератури

«Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом,
далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед,
але майстром своєї справи має стати кожен».
(В.Сухомлинський)
02 квітня 2015 р. на базі Великогаївської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання творчої групи світової літератури. Вчителі району мали змогу зустрітися та вивчити досвід Голяс Світлани Євгенівни, вчителя-методиста Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 з проблеми " Кластер як один з ефективних методів формування критичного мислення школярів". Працювати було дуже цікаво! 

Світлана Євгенівна провела майстер-клас, де вчителі працювали в групах.  Методика розвитку критичного мислення дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію. Кластер - це графічна організація матеріалу, що показує змістовні поля того чи іншого поняття. В перекладі означає сузіря , пучок. Складання кластера дає змогу учням вільно і відкрито думати з приводу даної теми.

3/12/2015

Школа молодого вчителя світової літератури

12.03. 2015 р. на базі Байковецької ЗОШ І- ІІ ст. була проведена школа молодого вчителя світової літератури з проблеми: " Аналіз художнього твору як засіб розвитку читацьких інтересів на уроках світової літератури. Молоді вчителі мали змогу побувати в переможця районного етапу «Вчитель року - 2014 р.» у номінації « Світова література» Гущини Н. Р. на уроці в 7 класі «Артур Конан Дойль «Собака Баскервілів» - зразок детективного твору». Урок було проведено на сучасному рівні з використанням мультимедійних засобів, презентації  творчості письменника, книжки  А. Конан Дойля , віртуальної подорожі в музей легендарного сищика Шерлока Холмса. Зміст та обсяг навчального матеріалу відповідав темі, меті, завданням уроку, вимогам програми. Набуті раніше учнями знання використовувалися для здійснення цілеспрямованого сприйняття ними нової інформації. Учитель уміло керує пошуково-пізнавальною діяльністю школярів. Проводить велику словникову роботу. На уроці продуктивно використано дошку, ілюстрації учнів та проведено аналіз художнього твору для розвитку  читацьких інтересів учня на уроках літератури.


3/06/2015

Великобірківський освітній округ інформує:

06.03. 2015 р. на базі Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ст. був проведений постійно діючий семінар вчителів світової літератури Великобірківського округу з проблеми: " Діалог як домінантна форма навчання на уроках світової літератури. Роль дискусії у розвитку читацької діяльності школярів".
            Методистом ТРМК Демидою О.Р. та керівником освітнього округу Басюк Ж.А. були обговорені та підготовлені методичні рекомендації, що одним із важливих шляхів вирішення названої проблеми виступає підвищення ефективності діалогічних методів у формуванні свідомого читача, який вміє аналізувати, співвідносити, порівнювати, добувати самостійно інформацію, який буде підготовленим до самостійного спілкування з мистецтвом слова, творчо підходити до будь-якого виду роботи і, нарешті, бути толерантним партнером на уроці. Дискусія є важливим засобом пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання. Вони значною мірою сприяють розвитку практичного мислення, дають можливість визначити власну позицію, формують навички відстоювати свою думку, поглиблюють знання з поставленої проблеми. Сучасна дидактика визнає велику освітню і виховну цінність дискусій.
Вчителі округу мали змогу побувати на відкритому уроці в 5 класі «Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеонор Портер "Полліанна"», який провела Сідяга І.В. Урок проведений методично правильно. Учителька використала різноманітні форми та методи роботи. Діти з цікавістю та активністю працювали в парах. Учитель уміє володіти класом, має прекрасні взаємовідносини з учнями, враховує індивідуальні особливості кожного учня.


2/20/2015

Засідання творчої групи вчителів світової літератури

20.02. 2015 р. на базі Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. проведено творчу групу вчителів світової літератури з проблеми: «Нестандартні форми роботи навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках світової літератури». Актуальність проблеми в тому, що педагоги постійно шукають пожвавлення уроку, намагаються урізноманітнити форми пояснення і зворотнього зв’язку. Зрозуміло, ніхто не вимагає скасування традиційного уроку, як основної форми навчання і виховання дітей. Мова йшла на засіданні творчої групи про використання в різних видах навчальної діяльності нестандартних, оригінальних прийомів, які активізують всіх учнів, підвищують інтерес до занять і разом з тим забезпечують швидкість запам’ятовування, розуміння і засвоєння навчального матеріалу з урахуванням, звичайно, віку і здібностей школярів. М. С. Петришин, вчитель світової літератури Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. провела з учасниками творчої групи майстер-клас, використовуючи тему 6 класу «Антуан де Сент-Екзюпері казка – притча «Маленький принц». Урок проведено у нестандартній формі. Структура уроку відзначається чіткістю, логічністю, вмілим виділенням головного, істотного. Використання ефективних методів і прийомів роботи, цікавого дидактичного матеріалу, технічних засобів навчання, яскравої наочності сприяє формуванню глибоких і міцних знань з теми.

2/10/2015

Коментарі

1/20/2015

Матеріали районного методичного об'єднання вчителів світової літератури



     23. 01.2015 р. о 10.00. год. на базі Острівської ЗОШ І-ІІІ ст.  проведено методичне об'єднання вчителів світової літератури з проблеми:  
1. "Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога".
                                        Завантажити презентацію - Демиди О.Р.

2. Основи реалізації емоційно-ціннісної змістової лінії на формування духовно-емоційного світу учнів, а також проаналізовано методи та форми роботи на уроках літератури з використанням інноваційного підходу.

3. Обмін з досвіду роботи "Аналіз художнього твору як засіб читацьких інтересів на уроках світової літератури".
Завантажити конспект + презентацію - Спічак О.Б.
4. Майстер-клас "Я роблю так ....".
Завантажити презентацію - Петришин М.С. 

4. Місце освітнього веб-ресурсу (блогу) у педагогічній діяльності вчителя- словесника.