Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

12/05/2014

    Вебінар
Презентація


 Заповніть, будь ласка, анкету.


Залиште свої враження на стіні.

Хмаринка слів
Створіть свою хмаринку та вставте у презентацію.
Інструкція для створення хмаринки слів

Зразок створеної хмаринки слів 

12/03/2014

До уваги вчителів світової літератури!
05.12.2014 р. о 11. 00. год.

буде проведений вебінар з проблеми:
Педагогічний дизайн мультимедійного
уроку  світової літератури

11/19/2014

     19. 11.2014 р. для школи молодого вчителя світової літератури проведена творча зустріч із письменниками Тернопільського краю на базі обласної дитячої бібліотеки м. Тернополя з проблеми: "Презентація книги". 
      Сьогодні стає більш значною роль дитячої бібліотеки як організації, котра може формувати відкрите, вільне, мобільне співтовариство дітей-батьків-бібліотекарів-школярів у єдиному творчому просторі книги і читання. Взаємоз'язок автора книнги і читача безперечно існує.
      Читати систематично і осмислено дітей навчає школа, багато чого в читацькій біогрфії шкільних років дитини залежить від того, наскільки майстерно вчитель залучає її до книги, вчить оволодівати мистецтвом літературного читааня, активно пропагує книгу, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань.
     У творчій зустрічі брали участь:
-  Євген Іванович Безкоровайний, український поет, публіцист, редактор, громадський діяч.
- Тамара Ткачук-Гнатович, поетеса, член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.
- Любов Малецька, поетеса,член літературного об'єднання обласної організації НСПУ.






11/07/2014

    
07.11.2014 р. на базі Почаписької ЗОШ І-ІІІ ст. був проведений постійно діючий семінар вчителів світової літератури Острівського округу з проблеми: " Шляхи реалізації в компаративної лінії навчанні літератури".
      На уроках літератури тексти творів письменників світової літератури вивчаються в перекладах. Тому основою методики аналізу тексту стає компаративістика, що, безумовно, дає можливість зв'язати вивчення літературних творів зі світовим культурно-історичним процесом.
       Систематичне використання компаративного аналізу та створення ситуації на уроках літератури забезпечує стабільний розвиток полікультурної компетентності учнів, підвищує рівень мотивації учнів до вивчення предмету, сприяє розвитку цілісного сприйняття дійсності.
   

10/31/2014





  


30 жовтня 2014 р. організований і проведений семінар вчителів – філологів в м. Чернівці за маршрутом Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича – музей О.Кобилянської – музей Ю. Федьковича – музей В. Івасюка, з метою популяризації творчої спадщини та активізації виховної й патріотичної роботи вчителів-словесників.














10/17/2014

17 жовтня 2014 р. в Тернопільському академічному  обласному українському драматичному театрі Т. Г. Шевченка проведений навчальний семінар з вчителями філологами з проблеми «Навчання інтонаційного виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності учнів на уроках літератури».
Методичні рекомендації про   теоретичні основи виразного читання підготувала Демида О.Р., методист ТРМК. Методичну модель навчання виразного читання поезії повідомила Стрийвус Н.Б.,методист ТРМК.
Уміння і навичка виразного читання мають загальнонавчальний характер, є засобом вивчення практично всіх навчальних предметів, сприяють саморозвитку і самовираженню особистості дитини.
Виразне читання обов’язково повинно бути якісною ознакою культури мовлення кожної людини. Якість мовлення прямо пропорційна розумовому, духовному, етичному й естетичному, емоційному розвиткові. Виразність мовлення формується мовленням середовища та авторитетів, художньою літературою. Таким чином виробляється чуття мови, образу, емоцій. Найважливішою практичною основою виразного мовлення є виразне читання, тому навчитися його повинен кожен, чия професійна діяльність пов’язана з усним словом.
Метою семінару було:
- презентувати досвід народного артиста України, професора
В’ячеслава Хім’яка щодо навчання інтонаційного виразного мовлення ;
- зацікавити педагогів ідеями і запропонувати їм ефективні шляхи творчої
реалізації провідних ідей досвіду;
- сприяти підвищенню професійної майстерності педагогічних кадрів.
Студентами ТНПУ було підготовленовиразне читання різножанрових творів.
Вчителі мали змогу переглянути  драму І. Тогобочного  «Така її доля» (Мати-наймичка).
Виразне читання – важливий засіб впливу на учнів, засіб розвитку літературної творчості. Тому так важливо сформувати в учнів виразність читання, уміння працювати з різними видами текстів, забезпечити максимальний вплив твору на школяра.