Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

10/31/2014





  


30 жовтня 2014 р. організований і проведений семінар вчителів – філологів в м. Чернівці за маршрутом Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича – музей О.Кобилянської – музей Ю. Федьковича – музей В. Івасюка, з метою популяризації творчої спадщини та активізації виховної й патріотичної роботи вчителів-словесників.














10/17/2014

17 жовтня 2014 р. в Тернопільському академічному  обласному українському драматичному театрі Т. Г. Шевченка проведений навчальний семінар з вчителями філологами з проблеми «Навчання інтонаційного виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності учнів на уроках літератури».
Методичні рекомендації про   теоретичні основи виразного читання підготувала Демида О.Р., методист ТРМК. Методичну модель навчання виразного читання поезії повідомила Стрийвус Н.Б.,методист ТРМК.
Уміння і навичка виразного читання мають загальнонавчальний характер, є засобом вивчення практично всіх навчальних предметів, сприяють саморозвитку і самовираженню особистості дитини.
Виразне читання обов’язково повинно бути якісною ознакою культури мовлення кожної людини. Якість мовлення прямо пропорційна розумовому, духовному, етичному й естетичному, емоційному розвиткові. Виразність мовлення формується мовленням середовища та авторитетів, художньою літературою. Таким чином виробляється чуття мови, образу, емоцій. Найважливішою практичною основою виразного мовлення є виразне читання, тому навчитися його повинен кожен, чия професійна діяльність пов’язана з усним словом.
Метою семінару було:
- презентувати досвід народного артиста України, професора
В’ячеслава Хім’яка щодо навчання інтонаційного виразного мовлення ;
- зацікавити педагогів ідеями і запропонувати їм ефективні шляхи творчої
реалізації провідних ідей досвіду;
- сприяти підвищенню професійної майстерності педагогічних кадрів.
Студентами ТНПУ було підготовленовиразне читання різножанрових творів.
Вчителі мали змогу переглянути  драму І. Тогобочного  «Така її доля» (Мати-наймичка).
Виразне читання – важливий засіб впливу на учнів, засіб розвитку літературної творчості. Тому так важливо сформувати в учнів виразність читання, уміння працювати з різними видами текстів, забезпечити максимальний вплив твору на школяра.



10/10/2014

10.10.2014 р.  на базі Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. проведено творчу групу вчителів світової літератури з проблеми: «Вивчення сучасної дитячої літератури у школі. Виховна та освітня функції дитячого читання». Обговорено проблемне питання  круглого столу щодо виховання у школярів естетичного смаку, почуття прекрасного, розуміння істинного в художній словесності класичної дитячої літератури. Виховання інтересу до вивчення світової літератури. Вчителям надано методичні рекомендації щодо створення проекту «Книжка для друга».

9/26/2014

26. 09. 2014 р. в залі РДА проведено школу молодого вчителя світової літератури з проблеми: «Сучасний урок – спільна творчість учителя й учнів». Вирішуючи поставлене завдання обговорили певні проблеми та методичні рекомендації щодо підготовки до  сучасного уроку як спільної творчості учителя й учнів та сучасні освітні технології. Адже сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ.

9/19/2014

19.09. 2014 р. в залі РДА проведено постійно діючий семінар керівників освітніх округів вчителів світової літератури з проблеми: «Особистісно зорієнтований підхід і використання сучасних педагогічних технологій на уроках світової літератури з метою виховання грамотного читача й творчої особистості».

9/12/2014



                 Шановні вчителі світової літератури!

Перевірку й оцінювання письмових робіт (переказ, твір, твір-мініатюру), як в робочому та у контрольних зошитах перевіряємо, як це і визначено чинною програмою з української мови, ставлять одну оцінку, яка є середнім арифметичним  двох балів - за зміст і мовне оформлення (грамотність).

Використовуємо критерії оцінювання, які зазначені у збірнику переказів для 11 класу- 2014 р.

Запис підрахунку помилок і виведення балів за письмову роботу має мати такий вигляд:
                                   З - 4
                    МО - 3;5 
                                                                                                                   7/8                        8 балів