Кожен новий день - це шанс змінити своє життя.

"Життя пройде, немов вода,
і відцвіте, немов вишнева гілка....
В житті одна помилка - не біда.....
Біда, коли усе життя - помилка."

Ліна Костенко

12/31/2013

З Новим 2014 роком та Різдвом Христовим!



Шановні колеги, друзі!
Вітаю з Новим роком та Різдвом Христовим! Хочеться Вам побажати миру і спокою в кожному домі, добра, взаєморозуміння, достатку, любові, щастя, душевної рівноваги, успіхів у всіх починаннях, побільше радості, міцного здоров'я та всіх благ! 
                    Нехай справдяться усі очікування і збудуться найзаповітніші мрії!                   
Христос Народився! Славімо Його!

11/15/2013

Впровадження в практику роботи вчителів світової літератури інноваційних технологій

15. 11.2013 р. на базі Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. проведено методичне обєднання вчителів світової літератури з проблеми «Впровадження  в практику роботи вчителів інноваційних педагогічних технологій на уроках світової літератури». На сучасному етапі розвитку освітньої системи в процесі викладання світової літератури зростає роль інноваційних технологій, використання яких значно сприяє  піднесенню якості та інтенсивності навчального процесу, приверненню уваги учнів до найкращих надбань світової літератури.  Вчителем Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Паньків Ю.І. проведено відкритий урок в 5 класі на тему: «Узагальнення і систематизація знань з теми казка. «Заглядає в шибку казка». Було практично проведено з учасниками семінару тренінг  щодо використання наступних інтерактивних методів навчання: «Коло думок», «Інтерв’ю»,  «Плутанина» (вч. Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст. Шимків Л.М.), «Ажурна пилка» (вч. Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст. Войткович Н.Б.), «Кубування» (вч. Скоморохівської ЗОШ І-ІІ ст. Петришин М.С.), структура інтерактивного уроку – метод «Шести кольорових капелюхів»( методистом ТРМК  Демидою О.Р.). Вчителі світової літератури були активними учасниками навчального тренінгу.
Інноваційні технології відіграють важливу роль у сучасній освіті. Їх перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, оцінка), в класах збільшується кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал, займають активну позицію, зростає їхній інтерес до навчання.


11/12/2013

Увага конкурс! "Вчитель року 2014" у номінації "Світова література"



12 листопада 2013 року у Великогаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний етап всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» у номінації «Світова література» взяли участь 3 учителі району:
- Остапчук Олена Миколаївна, вчитель Плотицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Чернецька Іванна Іванівна, вчитель Домаморицької ЗОШ І-ІІ ст.;
- Гущина Наталія Романівна, вчитель Байковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Переможцем стала:
·       у номінації «Світова література» - Гущина Наталія Романівна, вчитель світової літератури Байковецької ЗОШ І-ІІІ ст.;
Учасників конкурсу привітали начальник відділу освіти Марія Ярославівна Краковецька та голова районної організації профспілки працівників освіти Ігор Стахович Ракочий.




10/18/2013

Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики

18.10.2013р. відбулося засідання творчої групи вчителів світової літератури з проблеми:"Фанфік як явище літературної культури і сучасної методики". Робота з фанфіком є унікальним засобом розширення читацької свідомості учнів, що є необхідною умовою для досягнення основної мети літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості. 

10/04/2013

школа молодого вчителя




на базі Шляхтинецької ЗОШ І-ІІ ступенів проведено семінар для молодих вчителів світової літератури з проблеми:
"Методика викладання світової літератури в школі".
Допомогти вчителю набути спеціальні педагогічні вміння при викладанні світової літератури в школі спроможна саме методика викладання літератури - самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту й розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів і прийомів, які забезпечують учителю - словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями.